Opruimen zijn pc: software die verder gaan!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Armance
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 16/09/08, 20:43




par Armance » 18/09/08, 18:36

Ik durf te plaatsen in een vrij oud topic ...

Ik adviseer om CCleaner te gebruiken om zijn computer schoon te maken en zo efficiënter te maken .... deze software is snel en relatief effectief ... (zelfs de gratis versie)
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 18/09/08, 18:45

Dat is de post of de ontgraving Ik weet niets : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 18/09/08, 18:55

Rulian schreef:Dat is de post of de ontgraving Ik weet niets : Cheesy: : Cheesy:

eigenlijk: 2ans 1mois en bijna, ik denk dat het record gebroken is !!!
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Armance
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 16/09/08, 20:43




par Armance » 18/09/08, 18:57

Targol schreef:
Rulian schreef:Dat is de post of de ontgraving Ik weet niets : Cheesy: : Cheesy:

eigenlijk: 2ans 1mois en bijna, ik denk dat het record gebroken is !!!



:P : Cheesy:

Ik moet schamen? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Armance
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 16/09/08, 20:43




par Armance » 18/09/08, 18:59

Ik net aangekomen en ik lees de verschillende categorieën ... en als ik heb een idee .... Ik sprong op de kans .... : Oops: : Cheesy:
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 19/09/08, 01:36

Maar beroof jezelf niet Armance !! Dit is waarom!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/09/08, 09:50

Een kleine correctie van een oude post

Mozilla Firefox is veel langzamer / zwaarder om op te starten dan Internet Explorer

daarnaast adviseer ik u om cookies te beheren (vraag toestemming); hierdoor zul je snel ontdekken dat de vervuiling van je pc van daar komt door het aantal rotzooi die zichzelf zonder autorisatie automatisch uitnodigen

config Menu:
Extra / Internetopties / Privacy / Geavanceerd en vink daar de "vragen" -opties aan
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 21/09/08, 22:27

Capt_Maloche schreef:Een kleine correctie van een oude post

Mozilla Firefox is veel langzamer / zwaarder om op te starten dan Internet Explorer

Ik werk aan web-apps en het renderen van de browser is belangrijk in wat ik doe.
Daarom sta ik mezelf toe om Maloche te voltooien met deze paar opmerkingen:
Als het langer is, wanneer het eerst de gebruikerssessie laadt, naar het volgende, is Firefox sneller dan IExplorer.
Het is ook veel sneller dan IE om pagina's weer te geven. Vooral als ze javascript hebben.
Op het werk heb ik de weergave van de laadtijd van elke pagina.
Ik kan je vertellen dat ik goed ben in het opnemen van de meest complexe pagina's ...
Daarnaast geven wij als ontwikkelaars de voorkeur aan Firefox dat voldoet aan de standaarden van W3C IE IE die zwaait.
Je hoeft je niet voor te stellen welk percentage JavaScript-code specifiek is geschreven om IE te laten doen wat alle andere browsers heel goed zelf doen ... omdat ze een standaard respecteren die IE niet altijd respecteert.

Ten slotte lijkt het erop dat de 8-versie van de Microsoft-browser zich op het pad van standaardisatie bevindt ...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Armance
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 16/09/08, 20:43




par Armance » 21/09/08, 23:00

Ik gebruik Opera en het is fantastisch. : Oops:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 21/09/08, 23:43

Armance schreef:Ik gebruik Opera en het is fantastisch.

Niet al te beproefd: Opera maakt geen deel uit van het doelwit van onze software Beeld
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten