Privacy: uw persoonlijke informatie op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Christophe » 05/04/21, 10:18

Obamot schreef:
Christophe schreef:het is gewoon een kwestie van de schijn ophouden dat de privacy wordt beschermd, maar het kwaad gaat door ... en wordt zelfs erger voor de almachtige macht van web rijken!
Bedoel je v-empires? : Twisted:


Ah ja, het wordt erger voor de vampierrijken van het web! Goed gezien!

Obamot schreef:Ah nee dan, ik geef alle mogelijke en denkbare valse informatie om deze illegale gegevensverzameling en schending van de privacy te misleiden. Op uitzonderingen na, zijn al mijn accounts verrot met valse informatie en foutieve gegevens met opzettelijke typefouten in straatnamen, mijn naam, mijn biometrische gegevens, geboortedatum en meer ... Als iedereen dat zou doen, zou hun verzameling onbruikbaar worden.


Behalve dat je telefoonnummer, je locatie, je adresboek (ja ja het wordt ook gesnoven en niet zomaar een beetje!), Wat je zegt (alle smartphones worden afgeluisterd door AI ...) wegen veel zwaarder dan de leugens die je ze stuurt !!

Over het adresboek: een van uw contacten hoeft alleen maar uw telefoonnummer en uw naam in zijn telefoonboek te zetten zodat u in de matrix kunt komen met 1 e-mail (die van uw telefoon), uw echte naam (in het telefoonboek van uw contactpersoon) en uw telefoonnummer !!


Maar izydort gelooft dat hij "veilig" is omdat hij zijn nummer nooit heeft gegeven ... mouahahahahah jme gausse!

Klein experiment om te doen als je een nieuw telefoonnummer hebt ... gebruik het een paar weken als een 'verborgen' nummer ... het blijft schoon en geen spam (ongevraagde oproepen)

Geef het na deze periode aan uw contacten, die het uiteraard zullen opslaan in hun directory en hopelijk is het tijd om informatie en uw gegevens uit te wisselen zonder uw medeweten! Maar waarschijnlijk hoeven ze het niet eens op te slaan: de belgeschiedenis is voldoende om uw track bij te houden ... het zal gewoon niet aan uw naam worden gekoppeld ...

En hoe meer contacten uw contacten hebben en hoe vaker u uw nummer uitwisselt, des te meer wordt u gespamd ...

Een paar jaar geleden nagekeken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Obamot » 05/04/21, 10:42

Dit is het:

- "we geloven dat we veilig zijn ".

Net zo:

- "We geloofden in de wetenschap en in de gezondheidsautoriteiten die de bevolking verraden"!

Net zo :

- "wij geloven dat ons geld volkomen veilig is bij banken"

Maximaal € 100, - (per bank bij faillissement ...)

Net zoals we denken dat we beschermd worden door de politie:

- "nee, de politie grijpt niet in behalve in gevallen bekend als "CLEAR" (vlaggen) anders komt ze, noteert elkaars mening en vertrekt dan zonder iets te doen, aangezien ze geen ‘standpunt inneemt’, in geval van diefstal heeft ze zelfs niet langer de teruggave van de gestolen voorwerpen nodig (in sommige gevallen). ) moet je door ... een ... rechter! "

Dus u zult begrijpen mijn goede Môssieur, dat het plunderen van privégegevens, het politiebureau in uw buurt, het niet kan schelen, het zal zelfs geen nota nemen van uw klacht, zelfs niet in het geval van fysiek geweld, diefstal of schade aan eigendom!

: Arrowd: - "In Frankrijk ben je eigenlijk alleen,"Vertelt ons ook dit slachtoffer van een aanranding (die daarvoor" beroemd "werd) : Arrowd:

"Hendek" = politie (activeer ondertitels)



We leven in een onzekere wereld en alle onzekerheid zorgt ervoor dat delinquentie explodeert ...!
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par thibr » 05/04/21, 11:57

in hetzelfde genre zonder medeweten van zijn volle zandsteen
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Christophe » 05/04/21, 12:21

Roooohhh maar wat een naïviteit is deze youtuber!

Google is veel beter dan Yandex in AI ... behalve dat het nieuws niet openbaar maakt ... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Obamot » 05/04/21, 12:32

Yandex bevat criteria voor gezichtsherkenning, het is duidelijk en daarom is het waar dat u een screenshot van een persoon in een video kunt maken, deze kan deze op internet vinden (als deze bestaat).

Ik heb het verschillende keren getest en het werkt. Ik deed het met mijn avatar, en ik vond mezelf niet, hij viel op Kuifje Milou :)

Nu Google zijn tools aan banden legt, is het heel goed mogelijk.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Christophe » 05/04/21, 13:01

Obamot schreef:Nu Google zijn tools aan banden legt, is het heel goed mogelijk.


Nu een multinational niet al zijn technologieën onthult, is het niet erg mogelijk ...het is de basis van concurrentievoordeel!

Als dat zo is, gebruikt Yandex een google algo via een partnerschap "uitwisseling van goed proces": je gebruikt onze techno omdat we om ethische redenen (mwarf) nog niet bij ons kunnen zijn en we delen de resultaten ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par gildas » 05/04/21, 19:22

De e-mailadressen en telefoonnummers van meer dan 500 miljoen Facebook-accounts zijn geüpload naar een forum hackers

https://www-capital-fr.cdn.ampproject.o ... ne-1399094
1 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Flytox » 05/04/21, 20:56

In dezelfde geest las ik onlangs een artikel (een IT-nieuwsbrief) waarin wordt gesproken over de structuur van 5G. Naïef dacht ik dat deze evolutie vooral betrekking had op een technische "verhoging" in performance / doorvoer etc ... Ben .... het is ook (of vooral?) Een manier om het netwerk te updaten ..... om te kunnen om onze beurzen beter te volgen / commodificeren. In de verschillende "strata" van de "diensten" is er heel duidelijk een commerciële laag die er is om min of meer informatie te verzamelen zonder dat we het weten ... : Wink:
2 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: uw persoonlijke gegevens op sociale netwerken en elders: vergelijking Facebook, Google, Amazon, Instagram ...




par Exnihiloest » 05/04/21, 22:01

Obamot schreef:...
Net zoals we denken dat we beschermd worden door de politie:

- "nee, de politie grijpt niet in behalve in gevallen bekend als "CLEAR" (vlaggen) anders komt ze, noteert elkaars mening en vertrekt dan zonder iets te doen, aangezien ze geen ‘standpunt inneemt’, in geval van diefstal heeft ze zelfs niet langer de teruggave van de gestolen voorwerpen nodig (in sommige gevallen). ) moet je door ... een ... rechter! "

Dus u zult begrijpen mijn goede Môssieur, dat het plunderen van privégegevens, het politiebureau in uw buurt, het niet kan schelen, het zal zelfs geen nota nemen van uw klacht, zelfs niet in het geval van fysiek geweld, diefstal of schade aan eigendom!
...

Ja, en het is zelfs nog erger, want de wet belet je om jezelf te verdedigen. En ik heb het niet specifiek over zelfverdediging, die proportioneel moet zijn (d.w.z. totdat je de fatale steek hebt ontvangen, moet je erop wachten voordat je wraak neemt. : Roll: ), maar van de wet die zo is gemaakt dat zelfs als u uw zaak wint, u verliest (advocaatkosten hoger dan wat u kunt terugkrijgen; schadevergoeding en rente niet betaald, het is uw probleem, niet dat van gerechtigheid enz.). En aangezien er alles aan wordt gedaan om de zogenaamde zwakken, in feite vaker de boeven, te beschermen, heb je niet eens het recht om je huis terug te krijgen als het wordt gekraakt!

Maar als het gaat om het verwoorden van de gewone burger die niemand lastig valt, aan de andere kant zijn ze sterk in de politie. Ik denk dat ze sinds de eerste opsluiting in de 1,5 miljoen PV moeten zitten voor 135 €. Aan de andere kant om je fiets- of smartphonedieven te vinden, daar zien we ze nooit.

Dus de GAFA's die over het algemeen alleen gegevens herstellen die mensen zelf op een of ander moment openbaar hebben gemaakt, om eerlijk te zijn, zoals Chirac zei, het heeft invloed op mij zonder de ander te verplaatsen.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 274-gasten