Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par Exnihiloest » 19/05/21, 12:37

Christophe schreef:Ik heb het over CM, je hebt het tegen mij over CM-connectoren ... noodzakelijkerwijs ... het is niet hetzelfde!
...

Probeer niet aan de takken vast te houden: de connectoren zijn op de CPU gesoldeerd, net als alle andere componenten, ze maken er integraal deel van uit!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14933
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4347

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par GuyGadeboisTheBack » 19/05/21, 12:48

Exnihiloest schreef:
Christophe schreef:Ik heb het over CM, je hebt het tegen mij over CM-connectoren ... noodzakelijkerwijs ... het is niet hetzelfde!
...

Probeer niet aan de takken vast te houden: de connectoren zijn op de CPU gesoldeerd, net als alle andere componenten, ze maken er integraal deel van uit!

Maar ja mijn opa, maar ja...
Beeld
Beeld
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79329
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par Christophe » 19/05/21, 13:00

Nou, wat wil je, opa zit vast nog op IO!

ide (Aangepast).jpg
ide (Aangepast).jpg (21.06 KiB) 1480 keer bekeken
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13702
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1518
Neem contact op met:

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par izentrop » 20/05/21, 02:15

De dd SSD is geïnstalleerd, het is geen schijf maar een flashgeheugen. Mijn pc heeft een nieuw leven gekregen. : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79329
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par Christophe » 20/05/21, 10:01

Heeft u een M2-poort in een pc van € 300,-?
0 x
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par jean.caissepas » 20/05/21, 11:29

Christophe schreef:Heeft u een M2-poort in een pc van € 300,-?


Een SATA-poort is voldoende. SATA SSD's verkopen nog steeds erg goed (ik heb er een op mijn oude I5-3570k pc)
Verwijder eenvoudigweg de oude super trage HDD die standaard aanwezig is (na het klonen van de data op de SSD)
In dit opzicht heb ik DISK GENIUS gebruikt, die zeer compleet is en de TAF zeer goed doet!
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79329
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par Christophe » 20/05/21, 11:39

Ja SSD's bestaan ​​in SATA of M2 ...

Maar als izy sprak over "flash-geheugen", neem ik aan dat hij het had over een M2 SSD ... vandaar mijn opmerking ... maar ik kan het mis hebben (het betekent dat hij niet wist dat een SSD slechts geheugen was ??)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13702
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1518
Neem contact op met:

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par izentrop » 20/05/21, 15:52

ik nam dat lokaal was de 512 Gb in de uitverkoop. Het is zeker een sata, M2 ken ik niet.
Daarom kocht ik het liever dichtbij huis. Toen ik de dikte en het lichte gewicht zag, vermoedde ik dat het woord ‘schijf’ geen plaats meer had. ;)
1 x
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par jean.caissepas » 20/05/21, 22:41

izentrop schreef:ik nam dat lokaal was de 512 Gb in de uitverkoop. Het is zeker een sata, M2 ken ik niet.
Daarom kocht ik het liever dichtbij huis. Toen ik de dikte en het lichte gewicht zag, vermoedde ik dat het woord ‘schijf’ geen plaats meer had. ;)


Weinig advies om voortijdige slijtage te voorkomen (recente schijven ondersteunen steeds minder schrijfcycli):
- Als u voldoende RAM heeft (minimaal 8 tot 12 GB), moet u het uitwisselingsbestand (swap) verwijderen dat voortdurend geheugenpagina's op de SSD schrijft
- Als u de mogelijkheid heeft om een ​​2e schijf te plaatsen, plaats dan een kleine HDD waarop de tijdelijke systeem- en internetbestanden staan.

Het configureren is niet heel eenvoudig, maar dit betekent wel dat je SSD vrijwel alleen gebruikt wordt om te lezen en dus vrijwel onverwoestbaar zal zijn!

LET OP, dit weerhoudt u er niet van om regelmatig een back-up te maken van uw belangrijke gegevens op een externe HDD, die buiten de back-ups om is uitgeschakeld (zo weinig slijtage en weinig kans dat een virus de gegevens die erop staan ​​wist).
De gratis tool SyncBack voor het synchroniseren van belangrijke mappen met back-upmappen doet het werk zeer snel omdat het alleen nieuwe en gewijzigde bestanden kopieert.
1 x
Verleden gewoonten moet veranderen,

omdat de toekomst mag niet sterven.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13702
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1518
Neem contact op met:

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par izentrop » 21/05/21, 10:31

jean.caissepas schreef:
izentrop schreef:ik nam dat lokaal was de 512 Gb in de uitverkoop. Het is zeker een sata, M2 ken ik niet.
Daarom kocht ik het liever dichtbij huis. Toen ik de dikte en het lichte gewicht zag, vermoedde ik dat het woord ‘schijf’ geen plaats meer had. ;)
Weinig advies om voortijdige slijtage te voorkomen (recente schijven ondersteunen steeds minder schrijfcycli):
- Als u voldoende RAM heeft (minimaal 8 tot 12 GB), moet u het uitwisselingsbestand (swap) verwijderen dat voortdurend geheugenpagina's op de SSD schrijft
- Als u de mogelijkheid heeft om een ​​2e schijf te plaatsen, plaats dan een kleine HDD waarop de tijdelijke systeem- en internetbestanden staan.

Het configureren is niet heel eenvoudig, maar dit betekent wel dat je SSD vrijwel alleen gebruikt wordt om te lezen en dus vrijwel onverwoestbaar zal zijn!

LET OP, dit weerhoudt u er niet van om regelmatig een back-up te maken van uw belangrijke gegevens op een externe HDD, die buiten de back-ups om is uitgeschakeld (zo weinig slijtage en weinig kans dat een virus de gegevens die erop staan ​​wist).
De gratis tool SyncBack voor het synchroniseren van belangrijke mappen met back-upmappen doet het werk zeer snel omdat het alleen nieuwe en gewijzigde bestanden kopieert.
Het is low-end, 4 GB RAM, slechts één slot en geen mogelijkheid om nog een HDD te plaatsen.
Je maakt me zorgen! In de documenten adviseren ze deze voorzorgsmaatregelen niet en geven ze een garantie van 3 jaar. Aan de andere kant geeft niets in de kenmerken het aantal mogelijke schrijf-/leesbewerkingen aan?

Ik stel mezelf een paar vragen: mijn externe harde schijf uit 2012 geeft al een hele tijd aan: "deze schijf heeft een probleem, analyseer het..." Ik heb het nog nooit gedaan en zou het ook niet doen, na wat er is gebeurd gebeurde mij net...

Van mijn laatste installatie heb ik een back-up gemaakt op een USB-stick nadat ik mijn favoriete programma's had geïnstalleerd. Ik heb daar ook mijn persoonlijke bestanden opgeslagen.
Hetzelfde waarschuwingsbericht op deze sleutel. De back-up ontoegankelijk en onmogelijk om de persoonlijke map op de schijf te kopiëren/plakken zonder enig waarschuwingsbericht?
Ik heb de map lokaal opnieuw gemaakt en ik kon de submappen één voor één kopiëren, behalve twee mappen die afbeeldingen van mijn Android bevatten.

Toen besloot ik de beveiligingsfout op de sleutel op te lossen, waardoor deze voor mij onmiddellijk ontoegankelijk was. :schok: , zoals mijn oude harde schijf die ik kon proberen te lezen met de USB-interface van de externe schijf.

Enig idee om te proberen de gegevens te herstellen?
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 203-gasten