Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par Christophe » 18/05/21, 12:48

Klootzak Steeve Job! : Cheesy:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par izentrop » 18/05/21, 15:20

Bedankt man, bovendien is hun prijs veel gedaald voor dd SSD.
Omdat ik maar 2 USB-aansluitingen heb, geef ik er de voorkeur aan dat het intern de dd is.

De reparatie van de oude dd geloof ik niet zo erg, want daarvoor zou ik hem er tegelijkertijd in moeten kunnen steken.
Er waren weinig gegevens, aangezien ik het had gecrasht toen ik Mint kort daarvoor in dual-boot wilde installeren.
Na die herinstallatie had ik een systeemback-up gemaakt op een USB-stick, maar de nieuwe installatie herkent het niet? Misschien niet dezelfde schijf?

Vanaf nu maak ik een back-up van mijn gevoelige bestanden lokaal en naar de cloud nadat ik ze heb versleuteld met 7-zip of verascrypt
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par Christophe » 18/05/21, 15:35

izentrop schreef:Omdat ik maar 2 USB-aansluitingen heb, geef ik er de voorkeur aan dat het intern de dd is.


Het besturingssysteem op een externe schijf is nog steeds niet geweldig ... behalve voor het oplossen van problemen!

izentrop schreef:De reparatie van de oude dd geloof ik niet zo erg, want daarvoor zou ik hem er tegelijkertijd in moeten kunnen steken.
Er waren weinig gegevens, aangezien ik het had gecrasht toen ik Mint kort daarvoor in dual-boot wilde installeren.
Na die herinstallatie had ik een systeemback-up gemaakt op een USB-stick, maar de nieuwe installatie herkent het niet? Misschien niet dezelfde schijf?

Vanaf nu maak ik een back-up van mijn gevoelige bestanden lokaal en naar de cloud nadat ik ze heb versleuteld met 7-zip of verascrypt


Des te beter als u geen gegevens bent kwijtgeraakt ... maar u kunt proberen ze te herstellen voor een ander gebruik in plaats van ze weg te gooien! U hoeft alleen maar een lege USB externe dd-box te kopen (ongeveer € 10).

Als de win-opmaak niet werkt, kunt u proberen het op een laag niveau te herformatteren (de hierboven aanbevolen Pro-versie van HD Sentinel staat dit zonder gedoe toe)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par izentrop » 18/05/21, 15:42

Christophe schreef:Des te beter als u geen gegevens bent kwijtgeraakt ... maar u kunt proberen ze te herstellen voor een ander gebruik in plaats van ze weg te gooien! U hoeft alleen maar een lege USB externe dd-box te kopen (ongeveer € 10).
Goed idee, ik wist het niet. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14958
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par GuyGadeboisTheBack » 18/05/21, 15:43

Ja, eindelijk, als de mechanische DD tekenen van zwakte vertoont, is het beter om het zonder te gebruiken!
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 18 / 05 / 21, 15: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par Christophe » 18/05/21, 15:52

Daarom moet je het testen met HD Sentiel (de basisdiag is met de gratis versie) ...

Het kost hem een ​​doos die hij anders kan hergebruiken als de DD echt hs ...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par izentrop » 18/05/21, 16:44

Tijdens de installatie was het erg heet, de doos was heet, het kon ook een veiligheidsoververhitting zijn.
Ik dacht dat ik al een externe DD had. Ik heb het uit elkaar gehaald, hetzelfde type schijf en socket, ik zal het kunnen testen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par Exnihiloest » 18/05/21, 17:57

Christophe schreef:...
Een laptop CM kan in ieder geval niet worden gerepareerd, deze kan worden gewijzigd ...

Altijd affirmaties zonder nuance. Het is duidelijk te repareren, het hangt allemaal af van de storing.
De meeste storingen zijn echter verbindingsproblemen, vanwege de connectoren die rechtstreeks op de CM zijn gemonteerd, wat niet slim maar compact en goedkoop is. Door het feit dat ze worden gebruikt, raken met name de USB-aansluitingen of de voedingsaansluiting los, waardoor het spoor of de sporen van de printplaat die op de connector is aangesloten omhoog komen, die uiteindelijk worden doorgesneden. Je moet alles openen en opnieuw solderen door de uitgesneden sporen te verdubbelen met koperdraad. Ik heb dit al 2 of 3 keer gedaan op Asus.

Ik zal niet hetzelfde zeggen voor DD. Bij het minste teken van zwakte weten we dat het erger zal worden, dus ga naar de prullenbak nadat je de neodymiummagneten hebt teruggevonden :) .
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par Christophe » 18/05/21, 18:28

Ik heb het over CM, je hebt het tegen mij over CM-connectoren ... noodzakelijkerwijs ... het is niet hetzelfde!

Een computer CM is moeilijk te repareren, een laptop CM is nog erger ...

Micro-lassen is een beroep ... een of andere gekke nerd gloeit hun CG of CM na X uur gebruik in de oven van hun moeder : Mrgreen: ... naar wat lijkt dat alle lassen reviseert en ze krijgen als 2% van de prestaties! : Mrgreen:

Met 3/4 geluk zal het nooit meer lukken! : Mrgreen:

Ik heb al een DD geopend die een grote schok had geleden (toen hij stopte), verrassend genoeg herstartte hij en ik kon enkele gegevens herstellen ... hier gepost: computer-elektronische-elektriciteit / herstel-en-reparatie-harde-schijven-cluster-data-sector-met-harde-schijf-sentinel-t15809.html

Ik heb dat niet in een schone kamer gedaan, hè!

Beeld
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14958
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Pc Lenovo ideapad 110 start niet meer: ​​blinitialize Library is mislukt




par GuyGadeboisTheBack » 18/05/21, 18:30

In sommige grote steden zijn er "Chinese" werkplaatsen die dit nog oplossen. Ze zijn vrij zeldzaam, je moet weten hoe je ze kunt vinden. Maar meestal verander je inderdaad een CM.
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 174-gasten