Oplichting, oplichting en internetfraude

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Oplichting, oplichting en internetfraude




par Christophe » 06/01/09, 20:51

De overheid heeft het opzetten van een dienst aan de oplichting van alle soorten op het net te klagen: https://www.econologie.com/escroquerie-o ... -4015.html
Dernière édition par Christophe de 08 / 01 / 09, 19: 08, 1 keer bewerkt.
0 x
Corpse Grinder 666
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 148
Inschrijving: 17/11/08, 11:54




par Corpse Grinder 666 » 07/01/09, 10:22

bij het zien van het verslag heb ik tussen aanhalingstekens, omdat de nummers hen verteld hebben wat je wilt (niet te veranderen):

bij de presentatie laat de presentator ons weten dat er meer mensen zijn die op internet te koop zijn (ik citeer "Fransen kopen meer op internet) en dat oplichting toeneemt (ik citeer" is dat tegelijkertijd met oplichting nemen ze ook toe (ze zijn verdubbeld in 1 jaar).
Maar in percentage (scam / aantal online verkopen) betekent dit wat? Is er echt je te verhogen?

De presentator zei dat er toename in de verkoop, maar zei dat de stijging tegen het niet aarzelen om te zeggen dat het in de zwendel is verdubbeld ... Ik twijfel er niet is oplichting hebben (al een tijdje op het net), maar zoals gewoonlijk het verslag en de presentatie van de laatste niet te informeren, te laten de kijker alleen maar denken (ik stoppen met de TV is er dit 5 jaar geleden dat de getijden bowl!).

We zijn eng, om stilletjes een platform van "internetdelatie" te creëren, misschien zie ik overal kwaad, maar ik vergeet niets van de miljarden die zijn uitgegeven voor het kapitalisme of om mensen te rekruteren bij de politie, ik vergeet niet mensen die al jaren buiten sterven, ik vergeet niet de schuld die ons wordt verteld als we werkloos, werkloos, bejaard of ziek zijn omdat er geen geld is, maar aan de andere kant is de consumptie voorzichtig , in deze tijden van crisis moet de consument niet bang zijn om te kopen, dus maken we hem zo veilig mogelijk !!!

Voor mij is dit rapport is alleen een goede manier om iets te rustig te krijgen met de instemming van de bevolking.
Omdat, zoals het slachtoffer van deze "internet ca op afstand" -zwendel zegt, het ook zal worden verwijderd om koste wat het kost aan te klagen, de minste bestelling die in een hoek is gezet door te vergeten ...

Mijn laatste woord: stop de ca TV voelt goed;)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 08/01/09, 17:08

Ja, het is een standpunt ... Ik denk dat de nummers zijn absoluut, niet relatief.

Maar de uitvoering van dit platform, daarentegen niet de bedoeling de consument gerust te stellen?

Aan de andere kant heb ik mijn twijfels over het delatoire aspect zoals u zegt en de "hoeren" die de concurrentie met deze tool kan doen. Ten slotte, aangezien het de politie is die het beheert, mag het niet te veel "ontsporen" ...

Ik hoop op een snelle reputatie meestal geschoten op het net ... vergeet niet dat we een internet winkel waarin we leven ...
0 x
Corpse Grinder 666
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 148
Inschrijving: 17/11/08, 11:54




par Corpse Grinder 666 » 08/01/09, 20:30

als het de politie die vervolgens beheert het op u zijn veilig Beeld
0 x
Corpse Grinder 666
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 148
Inschrijving: 17/11/08, 11:54




par Corpse Grinder 666 » 09/01/09, 14:10

Als u niet dat er goed werk van de rede voor een winkel of pistool, wordt gesproken van scam;)

In ieder geval blijft dat deze informatie niet één, als te vaak op TV. ;)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 09/01/09, 18:38

Je onder priori geschat dat gelijktijdigheid kan doen om u te pissen ... zelfs onze zeer klein level ...

Integendeel, ik denk dat het een interessante info ... Maar blijkbaar zullen we het nooit eens over dit onderwerp ...
0 x
Corpse Grinder 666
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 148
Inschrijving: 17/11/08, 11:54




par Corpse Grinder 666 » 10/01/09, 09:20

eigenlijk hebben we niet eens dat het opnieuw overweegt, een pseudo-info, niet weg genoeg gegevens om de kijker (ik ben niet in de afgelopen jaren) kan denken voor zichzelf.
Het enige is dat ze een platform plaatsen, maar we weten tenslotte niets van dit nummer of dit platform: hoe het werkt, is dat nieuwe positie wordt ingevuld, de kosten. .. (Nou, ik weet het, ik herhaal mezelf omdat het hetzelfde is wat ik net eerder zei, maar anders : Mrgreen: )

Vergeet niet dat je in een niche, bent u niet dezelfde mensen te richten die de winkel die LED Mr. lambda verkoopt zonder na te denken ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 04/02/09, 15:24

Hier is de website in het geval van oplichting te contacteren:

http://www.interieur.gouv.fr/sections/c ... riminalite
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 05/06/12, 16:00

Sinds oplichting eindeloos voort te zetten, de bescherming is niet effectief en Ik stel voor om een ​​vastgestelde lijst van oplichting, met name die gemarkeerd op econology, zoals windmolens, de Suprawind ding, economizers, eeuwige motoren, verwarmingen maken hyper dure, etc ...


een 3370 lijst van berichten op econology te lezen alvorens te kopen:

search.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 05/06/12, 18:51

Vreemd, ik déonombré 4210 klikken op uw link ...! : Lol:

Over 4 210 resultaten (0,00 seconden)


Let op de "over"... : Mrgreen: informaticients moeten deze in stukken gesneden (Over)
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 203-gasten