Nieuwe GMG aluminium grafeenbatterij met 7000 W / kg en 2000 cycli zonder verlies

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Nieuwe GMG aluminium grafeenbatterij met 7000 W / kg en 2000 cycli zonder verlies




par jean.caissepas » 19/05/21, 00:11

Australische onderzoekers hebben de heilige graal gevonden zonder lithium, gemakkelijk recyclebaar: :schok:

https://insideevs.com/news/508179/gmg-g ... -ion-cell/

Batterijtekorten zouden geen probleem meer zijn

Om te zien in de zakken van wie het patent gaat :onheil:

1 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Betreft: nieuwe GMG aluminium grafeenbatterij met 7000 W / kg en 2000 cycli zonder verlies




par zeeenergie » 19/05/21, 10:20

jean.caissepas schreef:Australische onderzoekers hebben de heilige graal gevonden zonder lithium, gemakkelijk recyclebaar: :schok:

https://insideevs.com/news/508179/gmg-g ... -ion-cell/

Batterijtekorten zouden geen probleem meer zijn

Om te zien in de zakken van wie het patent gaat :onheil:




hallo jean.caissepas

de lijst met aankondigingen van heilige graalbatterijen is eindeloos ...
deze technologie zal waarschijnlijk niet opduiken in de handel omdat de dichtheid wordt beperkt door het grafeen zelf, bovendien is het een batterij die zichzelf veel ontlaadt :?

maar het is goed dat mensen naar oplossingen zoeken! zonder te worden bedrogen zonder argument : Idee: : Idee: : Idee:

als je interesse hebt, maak ik oplaadbare en 100% biologisch afbreekbare batterijen: http://www.zeenenergy.com :D

++
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79327
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Betreft: nieuwe GMG aluminium grafeenbatterij met 7000 W / kg en 2000 cycli zonder verlies




par Christophe » 19/05/21, 10:42

Ik ken er een die hier niet lang zal duren ... elk bericht spammen voor zijn stapel alchemistenpapier (maar dat komt omdat wij, arme leken, geen niveau hebben)! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Betreft: nieuwe GMG aluminium grafeenbatterij met 7000 W / kg en 2000 cycli zonder verlies




par zeeenergie » 19/05/21, 10:50

Christophe schreef:Ik ken er een die hier niet lang zal duren ... elk bericht spammen voor zijn stapel alchemistenpapier (maar dat komt omdat wij, arme leken, geen niveau hebben)! : Mrgreen:


Ik breng bescheiden een verduidelijking en een nuance aan : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Betreft: nieuwe GMG aluminium grafeenbatterij met 7000 W / kg en 2000 cycli zonder verlies




par Exnihiloest » 19/05/21, 13:08

zeenenergy schreef:...
Ik breng bescheiden een verduidelijking en een nuance aan : Idee:


Verduidelijking en nuance die ik relevant vind, rekening houdend met de talloze aankondigingen van dezelfde soort in het verleden, die niets hebben opgeleverd.
Bovendien is de video afkomstig van de groep die de batterij produceert, niets te maken met een geloofwaardige onafhankelijke wetenschappelijke studie.

Grafeen is al jaren een trend. Hoewel de eigenschappen ervan veel allround toepassingen mogelijk maken, is er in de praktijk nog niet veel uitgekomen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79327
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Betreft: nieuwe GMG aluminium grafeenbatterij met 7000 W / kg en 2000 cycli zonder verlies




par Christophe » 19/05/21, 13:14

Exnihiloest schreef:Verduidelijking en nuance die ik relevant vind


Ben jij ook ingeënt?

Het verduidelijkingsniveau is beter dan het onderwerp :pijl: :pijl: biobrandstoffen / biologisch afbreekbare-batterij-t16852.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
zeeenergie
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 18/05/21, 20:37

Betreft: nieuwe GMG aluminium grafeenbatterij met 7000 W / kg en 2000 cycli zonder verlies




par zeeenergie » 19/05/21, 13:26

Exnihiloest schreef:
zeenenergy schreef:...
Ik breng bescheiden een verduidelijking en een nuance aan : Idee:


Verduidelijking en nuance die ik relevant vind, rekening houdend met de talloze aankondigingen van dezelfde soort in het verleden, die niets hebben opgeleverd.
Bovendien is de video afkomstig van de groep die de batterij produceert, niets te maken met een geloofwaardige onafhankelijke wetenschappelijke studie.

Grafeen is al jaren een trend. Hoewel de eigenschappen ervan veel allround toepassingen mogelijk maken, is er in de praktijk nog niet veel uitgekomen.


het probleem zijn de productiekosten en de kwaliteit omdat er verschillende kwaliteiten zijn met verschillende eigenschappen, hoge kwaliteit grafeen is erg duur maar we zijn niet immuun voor een revolutie op dit gebied (ik volg dit op de voet)

de aluminium grafeenbatterij is zeker iets goeds, maar niet voor mobiele toepassingen zoals telefoon of elektrische auto, omdat dit type batterij te zelfontladend is, maar het kan heel specifieke toepassingen hebben.

ook elektrolyt is erg giftig :!:

ja grafeen is zeker een materiaal van de toekomst :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 211-gasten