Linky installatie op een houten plank: slecht vakmanschap met risico op brand en gevaar voor het leven van anderen!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par Remundo » 22/06/21, 16:45

Enedis geeft niets om steaks

Het doel van Linky is om het personeel van de meterstand te elimineren en de facturering te automatiseren.

Dit in eerste instantie.

Maar ik denk dat in een tweede stap de Linky een krachtig instrument zal zijn voor de belasting van elektriciteit, en ik denk in het bijzonder aan die van transport ... kortom, aan het opladen van elektrische voertuigen.

wanneer de prijs van kWh wordt vermenigvuldigd met 3 of 4 onder het voorwendsel dat het wordt gebruikt om een ​​auto te verplaatsen, zullen sommigen pijn hebben in de derch ... dit is precies wat er momenteel bestaat op 1L benzine, die groothandel kost 40- 50 € ct te produceren / leveren, en 1,4-1,6 € aan de pomp.

Wat betreft het in gevaar brengen van het leven van anderen ... met 80% kernenergie, dat is lange tijd geen blokkerend beslissingscriterium geweest ...

dit is de wereld waarin we leven.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par Exnihiloest » 22/06/21, 21:15

Remundo schreef:....
Het doel van Linky is om het personeel van de meterstand te elimineren en de facturering te automatiseren.
...

Uitstekende doelstelling, die alleen al het project rechtvaardigt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par Exnihiloest » 22/06/21, 21:18

Christophe schreef:...
Een installatie moet aan de norm voldoen, punt uit, ik hoef me geen zorgen te maken over hun inzettijden en hun interne of externe shenanigans!
Brandgevaar door een niet-gestandaardiseerde installatie brengt het leven van anderen in gevaar! Dat is alles wat er te zeggen valt...

...

Een volkomen normatieve en volkomen veilige filosofie. Of een anti-Enedis voorwendsel?
In beide gevallen: bah.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par GuyGadeboisTheBack » 22/06/21, 21:24

Exnihiloest schreef:Een volkomen normatieve en volkomen veilige filosofie. Of een anti-Enedis voorwendsel?
In beide gevallen: bah.

Nou ja natuurlijk, geen normen, geen veiligheid, geen voorzorgsbeginsel, geen sociale dekking, geen ecologie, geen verdeling van rijkdom maar de wet van de sterkste en de vrijheid om van alles en nog wat te doen zolang we oneindige groei hebben, kortom. .. Laten we vrolijk gaan! Je wordt steeds gekker, mijn arme. :(
1 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par Exnihiloest » 22/06/21, 21:27

GuyGadeboisLeRetour schreef:...
Nou ja natuurlijk, geen normen, geen veiligheid, geen voorzorgsbeginsel, geen sociale dekking, geen ecologie, geen verdeling van rijkdom maar de wet van de sterkste en de vrijheid om van alles en nog wat te doen zolang we oneindige groei hebben, kortom. .. Laten we vrolijk gaan! Je wordt steeds gekker, mijn arme. :(

Tussen dat en eco-fascisme, is er geen foto, dwaas.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14931
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4346

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par GuyGadeboisTheBack » 22/06/21, 21:36

Neoliberaal fascisme bestaat en verliest ons, ecofascisme is een fantasie. Er is inderdaad geen foto, maar als er op een dag Khmer-Greens waren, zullen mensen zoals jij actief hebben deelgenomen aan hun geboorte.
1 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par sicetaitsimple » 22/06/21, 21:54

Remundo schreef:Maar ik denk dat in een tweede stap de Linky een krachtig instrument zal zijn voor de belasting van elektriciteit, en ik denk in het bijzonder aan die van transport ... kortom, aan het opladen van elektrische voertuigen.
wanneer de prijs van kWh wordt vermenigvuldigd met 3 of 4 onder het voorwendsel dat het wordt gebruikt om een ​​auto te verplaatsen, zullen sommigen pijn hebben in de derch ... dit is precies wat er momenteel bestaat op 1L benzine, die groothandel kost 40- 50 € ct te produceren / leveren, en 1,4-1,6 € aan de pomp.

Ik denk niet dat het zo is. Dat de belasting op elektriciteit evolueert, dat is best mogelijk, maar dat er prijsdifferentiatie is naar gebruik, dat lijkt mij onrealistisch.
In eerste instantie zal het fiscaal gemakkelijker zijn om de steun voor de aankoop van een EV geleidelijk af te schaffen. Dat zullen we later zien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par Exnihiloest » 22/06/21, 22:09

GuyGadeboisLeRetour schreef:... Er is inderdaad geen foto, maar als er op een dag Khmer-Greens waren, zullen mensen zoals jij actief hebben deelgenomen aan hun geboorte.

We kennen deze stelling zowel over seksisme, waarbij de vrouw haar houding verweet om een ​​verkrachting te verontschuldigen, en over fascisme, waarbij de Joden worden verweten dat hun houding antisemitisme rechtvaardigt.
Rots, ik heb anderen gekend.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par Christophe » 22/06/21, 22:16

Exnihiloest schreef:
Christophe schreef:...
Een installatie moet aan de norm voldoen, punt uit, ik hoef me geen zorgen te maken over hun inzettijden en hun interne of externe shenanigans!
Brandgevaar door een niet-gestandaardiseerde installatie brengt het leven van anderen in gevaar! Dat is alles wat er te zeggen valt...

...

Een volkomen normatieve en volkomen veilige filosofie. Of een anti-Enedis voorwendsel?
In beide gevallen: bah.


Ben je je eigen onzin wel eens beu? Mogen we de foto van je Linky zien?
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Linky onjuist geïnstalleerd op een plank of houten steun met risico op brand! Reageer!




par Christophe » 22/06/21, 22:18

GuyGadeboisLeRetour schreef:, zullen mensen zoals jij actief hebben deelgenomen aan hun geboorte.


De diepgehandicapten zijn steriel, nietwaar? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten