Linky meter: Operating en handleiding?

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par Macro » 03/06/21, 11:59

Petrus schreef:Niet alleen zijn er ook de monteurs die de stroomvoorziening komen begrenzen/afsnijden.
En daar is er geen risico dat een welwillende technicus terugkomt om een ​​minimum aan sap te schenken aan huishoudens in moeilijkheden.



Persoonlijk sta ik aan de kant van de man die zijn rekening betaalt, zijn consumptie matigt............. En ik heb nog steeds een maaltijd om kachelpijpfamilies te zien profiteren van sociale tarieven.. ..Hang slingers aan hun gevels met Kerstmis, laat het buitenlicht de hele nacht aan en verwarm met broodroosters, laat de ramen open terwijl de gemeenteambtenaar het hout van de maten van de gemeente in hun tuin dumpt. ...Toen de edf-technicus langskwam ...De maatschappelijk werker was aanwezig om een ​​cheque te tekenen om de continuïteit van het wanbeheer te verzekeren....

Degene die betaalt... Het is altijd hetzelfde: de eerlijke consument... In de vorm van belastingen op zijn rekening...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par Exnihiloest » 04/06/21, 19:10

Dit is wat het sociale beleid van vandaag is: degenen die hun leven redelijk beheren doorprikken, degenen voeden die alles doen, en vooral geen moeite doen. De meeste mensen zijn inderdaad verantwoordelijk voor hun lot. Degenen die er echt zijn om te helpen, zijn niet genoeg vanwege de afleiding van solidariteit naar anderen, de nalatigen of zelfs de boeven. En deze afleiding maakt zo arm dat tegenwoordig zelfs degenen die werken vaak niet eens hun huur kunnen betalen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par Exnihiloest » 04/06/21, 19:31

Flytox schreef:...
Volgens jou is het een complottheorie, maar toch steun je het schrappen van deze banen "zonder enige interesse". Inderdaad, bij BDF letten we er bijzonder op dat werknemers maximale interesse in hun werk vinden, zich niet vervelen, of zelfs serieus floreren, enz ... : Mrgreen: : Roll:
...

Domme banen die door machines kunnen worden gedaan, zijn ipso facto domme banen.
Willen dat mensen domme dingen doen in plaats van ze te laten automatiseren, daar ligt de minachting van mensen.

Ik denk niet dat de meeste "oppervlaktetechnici" hun baan als een bron van voldoening zien! Het vuile werk, je moet het doen, ja, maar als je de technische middelen hebt om deze sleur voor mensen te vermijden, moet je jezelf dat niet onthouden.

Het uitlezen van de meters, als het interessant is, is zeker veel meer vanwege uitstapjes en reiskosten dan het belang van het uitlezen van nummers op apparatuur! Dat wil zeggen dat het belang van deze baan alles is behalve de baan.

De wereld van werk gezien door dogmatici is echt onzin. Om ernaar te luisteren zou het, zoals ik al zei, nodig zijn om klompenmakers aan het werk te houden als alle boeren naar de laars zijn gegaan. En de rondtrekkende molenaars ook?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14963
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4362

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par GuyGadeboisTheBack » 04/06/21, 19:56

De "gekke liberalist" zet iedereen werkloos, vervangt mannen door machines en noemt vervolgens mensen die niet werken lui. Ja, gek zeker, en het zal niet beter worden met de jaren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par Exnihiloest » 04/06/21, 20:14

GuyGadeboisLeRetour schreef:De "gekke liberalist" zet iedereen werkloos, vervangt mannen door machines en noemt vervolgens mensen die niet werken lui. Ja, gek zeker, en het zal niet beter worden met de jaren.

"iedereen werkloos"?! In Frankrijk zelfs ongeveer 10%.
"zal mensen die niet werken lui noemen"

Wanen, onnodige beweringen en intentieproeven.
We zullen liefdadig zijn, en we zullen het toeschrijven aan een zelfgenoegzaamheid vol haatdragende gal.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14963
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4362

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par GuyGadeboisTheBack » 04/06/21, 20:16

Maar dat is precies wat je suggereert. (Hij beseft het niet eens, arm ding...)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par Christophe » 21/06/21, 09:49

Blijkbaar zou er een functie "vermenigvuldigingsfactor" zijn...waarmee u de kalibratie van de meter op afstand kunt wijzigen (in volledige discretie en zonder enige controle van derden)

Met andere woorden: 1 verbruikte kWh kan naar keuze van ENEDIS 10 worden gefactureerd! :schok: :schok: :schok:

Mouahahahhahahaha als het niet naar rook ruikt bij volle pot...
0 x
FabricePaille
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 11/11/21, 10:07
Plaats: 69 Loire-sur-Rhône
x 7

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par FabricePaille » 14/11/21, 09:01

Dag

Zodra je Linky hebt en je halfuurlijkse datafeedback hebt geaccepteerd (gratis op de Enedis-site), heb je toegang tot gratis analyseprogramma's. Een daarvan is Lite.

http://www.lite.eco/

Lite biedt dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse analyses en adviseert u over uw abonnement, over uw niveau van standby-apparaten, enz

Beeld

Beeld

Beeld

En vooral verstrekte en interessante informatiebladen.

Fabrice
http://maison.electrique.free.fr
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par Christophe » 14/11/21, 11:46

Interessante Fabrice vooral voor degenen die PV hebben om hun eigen verbruik te berekenen (ik heb het gevoel dat we het goed met elkaar gaan vinden!)... Het lijkt me dat bijna alle PV-installaties in Frankrijk zijn gemonteerd met Linky-meters om de productie volgen?

Heb je het over lite.eco maar zijn er nog andere?

Even een opmerking: gebruik de bijlagenfunctie om afbeeldingen of bestanden in een bericht in te voegen.

ps: Monsieur doet op zondag elektrische bbq's? : Mrgreen:
0 x
FabricePaille
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 11/11/21, 10:07
Plaats: 69 Loire-sur-Rhône
x 7

Re: Teller Linky: Operating en handleiding?




par FabricePaille » 14/11/21, 12:09

Dag
Christophe schreef:Even een opmerking: gebruik de bijlagenfunctie om afbeeldingen of bestanden in een bericht in te voegen.
ps: Monsieur doet op zondag elektrische bbq's? : Mrgreen:


Sorry, ik begin net

image006.jpg
image006.jpg (31.04 KB) 1391 keer bekeken


image004.jpg
image004.jpg (17.87 KB) 1391 keer bekeken


image002.jpg
image002.jpg (19.67 KB) 1391 keer bekeken


Fabrice
http://maison.electrique.free.fr
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten