Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par izentrop » 03/02/20, 16:47

GuyGadebois schreef:Net als wie?
Ha! goed, lijkt het u niet duidelijk? nou dat natuurlijk degene die de video heeft gestolen : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par GuyGadebois » 03/02/20, 16:50

izentrop schreef:
GuyGadebois schreef:Net als wie?
Ha! goed, lijkt het u niet duidelijk? nou dat natuurlijk degene die de video heeft gestolen : Mrgreen:

Ik heb die vraag nooit gesteld, Izy ... Niet verknald om een ​​correct bericht te posten? : Cheesy:
Anders zocht ik en vond ik niet één keer dat Christophe Tétard nauw of indirect in verband werd gebracht met vrije energie, net zomin als ik enig spoor van een plot in zijn verklaringen aantrof.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13698
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par izentrop » 03/02/20, 17:28

GuyGadebois schreef:niet één keer vond ik dat Christophe Tétard direct of indirect geassocieerd werd met vrije energie
Open je ogen mijn pov'Guy https://actu.fr/ile-de-france/pontoise_ ... 89427.html 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par GuyGadebois » 03/02/20, 17:35

izentrop schreef:
GuyGadebois schreef:niet één keer vond ik dat Christophe Tétard direct of indirect geassocieerd werd met vrije energie
Open je ogen mijn pov'Guy https://actu.fr/ile-de-france/pontoise_ ... 89427.html 8)

Ja en?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9803
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2658

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par sicetaitsimple » 03/02/20, 18:33

izentrop schreef:Open je ogen mijn pov'Guy


Zou u de wetenschappelijke strengheid van de Val d'Oise Gazette in twijfel trekken?

"Terwijl hij in zijn appartement aan een kernreactor werkte, zou Christophe Tetard, een 31-jarige Conflan, een geweldige ontdekking hebben gedaan."
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par GuyGadebois » 03/02/20, 18:51

sicetaitsimple schreef:
izentrop schreef:Open je ogen mijn pov'Guy


Zou u de wetenschappelijke strengheid van de Val d'Oise Gazette in twijfel trekken?

"Terwijl hij in zijn appartement aan een kernreactor werkte, zou Christophe Tetard, een 31-jarige Conflan, een geweldige ontdekking hebben gedaan."

Ongetwijfeld heeft Izy gelijk, het is een plot *.

* En niet de journalist die niets begreep en iets schreef.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par Exnihiloest » 03/02/20, 21:49

izentrop schreef:
GuyGadebois schreef:niet één keer vond ik dat Christophe Tétard direct of indirect geassocieerd werd met vrije energie
Open je ogen mijn pov'Guy https://actu.fr/ile-de-france/pontoise_ ... 89427.html 8)


"Ik realiseerde me dat objecten, die normaal niet magnetiseerbaar zijn, door de kabels van mijn reactor werden aangetrokken", legt Tétard uit.
"Zonder magnetisch veld slaag ik erin om objecten te laten bewegen. Dus bedacht ik een nieuw type elektriciteit".

Waarom is dat" ? Ziet iemand een logisch verband tussen de twee proposities?!

Elke stroom creëert een magnetisch veld, wat het niet lijkt te weten. Als de stroom variabel is, induceert het magnetische veld in het geval van een wisselstroom stromen in de metalen die door de flux worden gekruist. Deze stromen creëren ook een magnetisch veld dat de eerste zal tegenwerken, en daarom zullen tegengestelde krachten worden uitgeoefend tussen de twee bronnen van de magnetische velden.

Hetzij deze Christophe Tétard heeft opnieuw uitgevonden wat iedereen, werkzaam in het elektrische veld, sinds de 19e eeuw weet, of hij maakt het omdat hij een opgeblazen ego lijkt te hebben.

Ik ging door met mijn onderzoek en daar overtreft de gag de verbeelding. De gugus wordt genoemd in een paper met betrekking tot de Lépine-competitie van 2012 met voor uitvinding:
"De stand-alone oplader is de eerste oplader die gratis energie gebruikt. De ontwikkeling van deze machine is gericht op marketing over de hele wereld."
http://www.connecting-sponsors.fr/pdfs/ ... lepine.pdf

Dit artikel is een hoop onzin (lees de pdf), vooral pagina 7. Geen wonder dat we er niets over hebben gehoord na de Lépine 2012 competitie.
Bovendien heb ik dit shot van de batterijen die zichzelf opladen terwijl ze een lading leveren, het vaak gezien in de zogenaamde "vrije energie" -beweging van de Angelsaksische wereld, waar sommige pontificante goeroes wondermachines presenteren zoals dit voor neofieten of enthousiaste maar onwetende knutselaars die tijd en geld zullen besteden aan het dupliceren van de machine, maar ook sceptische ingenieurs die door geweten hetzelfde zullen doen, zonder natuurlijk nooit de een of de ander te slagen. Dus onze "uitvinder" is ook een plagiaat.

Kers op de taart, we leren van pagina 8 dat zijn peetvader Léon-Raoul Hatem is. Hij is een oude man, maar niet meer begaafd dan de ander, wiens 'superunitaire' machine ik had bekeken en die hij ons een paar jaar geleden presenteerde (daarom die meer produceert dan verbruikt, nou -hij). Het apparaat was heel eenvoudig: een opeenvolging van motoren die met elkaar verbonden waren door magnetische tandwielen:



De motoren hebben een bepaald vermogen van de fabrikant en alleen de eerste maakt de andere, vervolgens vermenigvuldigt één hun nominaal vermogen met het aantal motor min één, en heeft men het bewijs van de vermenigvuldiging van energie! : Roll: : Lol:
Vermogensmetingen onder belasting, Raoul hij weet het niet.
Dernière édition par Exnihiloest de 03 / 02 / 20, 21: 53, 1 keer bewerkt.
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par GuyGadebois » 03/02/20, 21:53

Ze zijn gek dat ze hem 1 miljoen euro hebben gegeven voor een inductielader!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par Christophe » 05/02/20, 00:58

sicetaitsimple schreef:
izentrop schreef:Open je ogen mijn pov'Guy


Zou u de wetenschappelijke strengheid van de Val d'Oise Gazette in twijfel trekken?

"Terwijl hij in zijn appartement aan een kernreactor werkte, zou Christophe Tetard, een 31-jarige Conflan, een geweldige ontdekking hebben gedaan."


: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Heel goed deze!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Linky: hoaxes en vervalsingen circuleren op het internet!




par GuyGadebois » 02/03/20, 19:50

Ay, ik heb mijn Linky !!!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten