Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par Christophe » 16/07/21, 15:38

Rajqawee schrijft:Laten we echter voorzichtig zijn. Het is niet onmogelijk, zelfs zonder elektronische "fraude".

de cijfers blijven klein, op de schaal van de RS. Philippot heeft een beetje zichtbaarheid, maar het is voldoende dat het is gedeeld op een FB-pagina of een twitter met hoge zichtbaarheid, verkregen door een bevolking die gunstig is voor de maatregelen om de 28kvotes te behalen met een volledig omgekeerde trend.

Het zou "ongelukkig" zijn om alleen zichtbaarheid te hebben gehad met dit zeer georiënteerde stukje internet (integendeel), maar ondanks alles niet onmogelijk.


Ja daarom wilde ik het % van de 18u controleren... : Cheesy:

Als het was gedaald tot 80/20, zou er gedurende de periode meer dan 100% VOOR-stemmen zijn geweest! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par Obamot » 16/07/21, 15:40

Auw, ik zit midden in een verhuizing, alles zit in de dozen, sorry...
Je nam de verkeerde post, het was de volgende...

Ik heb later meer elementen gegeven, in de vergelijking hebben we 4 datastromen, waarvan er slechts gedeeltelijk onbekend is:
Werkelijke waarde te vinden van [ X% JA vs X% Véran ] / 28 stemmen, en ik wil geen onzin praten ( :D )
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par Christophe » 16/07/21, 15:48

Zoals Raj zei en onze berekeningen volgend: sociaal is het mogelijk, maar het zou een relais op de RS belangrijke provax hebben vereist... en dat alleen is al oplichterij... : Cheesy:

Als het je lukt om wiskundig te bewijzen dat het volgens de wetten van proba of statistieken onmogelijk is om zo'n omkering zonder fraude te maken... dan ben je de koning van dit onderwerp 8) 8) 8)
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par Obamot » 16/07/21, 15:50

Het is niet “al een oplichterij”, dat is LA, geintjes : Twisted:

Ik vind echter dat Rajqawee een evenwichtige positie heeft. Beeld
Dernière édition par Obamot de 16 / 07 / 21, 15: 54, 1 keer bewerkt.
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par izentrop » 16/07/21, 15:52

Rajqawee schrijft:Laten we echter voorzichtig zijn. Het is niet onmogelijk, zelfs zonder elektronische "fraude".
de cijfers blijven klein, op de schaal van de RS. Philippot heeft een beetje zichtbaarheid, maar het is voldoende dat het is gedeeld op een FB-pagina of een twitter met hoge zichtbaarheid, verkregen door een bevolking die gunstig is voor de maatregelen om de 28kvotes te behalen met een volledig omgekeerde trend.
Het zou "ongelukkig" zijn om alleen zichtbaarheid te hebben gehad met dit zeer georiënteerde stukje internet (integendeel), maar ondanks alles niet onmogelijk.
Vooral omdat het in de nagels van een serieus onderzoek hem
7 op de 10 Fransen geven voorrang aan hun gezondheid en die van anderen boven hun individuele vrijheden
73% (-3 punten sinds 7 oktober 2020) van de Fransen is van mening dat we soms moeten afspreken om onze vrijheden te beperken, omdat de prioriteit ligt bij onszelf beschermen tegen ziekte. Omgekeerd vindt 27% (+4) niets belangrijker dan individuele vrijheden, zelfs onze gezondheid en die van anderen. https://elabe.fr/epidemie-covid19-vague42/
We staan ​​aan de ene of de andere kant, afhankelijk van onze leeftijd : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par Obamot » 16/07/21, 16:06

izentrop schreef:73% (-3 punten sinds 7 oktober 2020) van de Fransen is van mening dat we soms moeten afspreken om onze vrijheden te beperken, omdat de prioriteit ligt bij onszelf beschermen tegen ziekte.
En hoe kan deze regel dan niet zijn opgelegd door een massaal voorschrift van HCQ+Az, als preventieve maatregel voor kwetsbare mensen, en met nauwlettend toezicht vorig jaar? En nu nog meer? Wat zijn dit 2 gewichten 2 maatregelen waaraan u zich regelmatig zonder voorbehoud houdt... U minimaliseert de lage dosis bestraling door de onderzoeken te weerleggen die dit aantonen en overgenomen door de WHO, kortom, u bent de perfecte huichelaar die tegen zichzelf liegt, in ontkenning en rechtvaardiging, om niet te zeggen arrogantie.

izentrop schreef: Omgekeerd vindt 27% (+4) niets belangrijker dan individuele vrijheden, zelfs onze gezondheid en die van anderen.
En hoe moet dat een compromis zijn met slechts 10% echte effectiviteit (naast de 30% placebo) :?
Dernière édition par Obamot de 16 / 07 / 21, 16: 09, 1 keer bewerkt.
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par Rajqawee » 16/07/21, 16:09

Ja. 1006 mensen bevraagd via internet, daar droom ik ook niet van als referentie. Ook al wordt gezegd (ik heb de powerpoint tot in detail bekeken, gedetailleerd bovendien) dat dit binnen de regels van de quota is gedaan, ik ben op zijn minst zeer verrast door de resultaten.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par Christophe » 16/07/21, 16:28

izentrop schreef:Vooral omdat het in de nagels van een serieus onderzoek hem
7 op de 10 Fransen geven voorrang aan hun gezondheid en die van anderen boven hun individuele vrijheden:


Zoals "toevallig" (heb je nog steeds een idee van de fraude!)... heb je de bronnen?

Je hebt de steekproefvraag nog steeds niet beantwoord!

Een provax-enquête hacken is te gek hè! Gewoon doen bij het verlaten van een vaccinatiecentrum...

Wacht, hebben we het hier over hetzelfde?

Het is inderdaad een BFMTV COVID-enquête dat is het ?

BeeldBeeldBeeld

Ik hou van de titel van de .pdf...premonitory? : Mrgreen:

golf-42.pdf
(1.27 miljoen) Downloaded keer 332


Als je andere bronnen hebt als poilantes in de nagels vind ik het niet erg !!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par Christophe » 16/07/21, 16:37

ps: ik las ook:

De representativiteit van de steekproef werd gewaarborgd volgens de quota methode toegepast op de volgende variabelen: geslacht, leeftijd en beroep van de geïnterviewde na stratificatie naar regio en agglomeratiecategorie.

En dus ? Waar zijn de data? ik zie ze nergens...
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: Fraude en manipulatie van politieke meningen op Twitter en sociale netwerken




par Rajqawee » 16/07/21, 17:25

Christophe schreef:ps: ik las ook:

De representativiteit van de steekproef werd gewaarborgd volgens de quota methode toegepast op de volgende variabelen: geslacht, leeftijd en beroep van de geïnterviewde na stratificatie naar regio en agglomeratiecategorie.

En dus ? Waar zijn de data? ik zie ze nergens...


Ze zijn er niet, maar u kunt ze "extrapoleren" door de details te lezen op basis van stemmen, CSP, leeftijd, enz. Iedereen lijkt vertegenwoordigd te zijn. (Let op de "lijkt".)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten