Censuur op twitter, facebook, youtube... Heb er genoeg van!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par ABC2019 » 05/10/21, 18:13

Christophe schreef:Maar Keskidi ??? :schok: :schok: :schok:

Het doel van een investeringsfonds is om de meeste winsten te vergaren ... de middelen, de moraal die ze worden uitgeschakeld!...

Ik weet heel goed dat ze zich niets aantrekken van moraliteit, maar mijn vraag was: waar haalden ze hun geld vandaan om te investeren?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Christophe » 05/10/21, 18:25

Ik weet het niet, je moet het controleren op basis van de namen...

Ik denk dat het vooral Amerikaanse pensioenfondsen zijn.

MAAR OSEF waar komt het geïnvesteerde geld vandaan!! Welk verschil zou dat maken als excuus voor hun gemene methoden om de mensheid te manipuleren?

Ik zie je aankomen... Ga je ons uitleggen dat het voor het welzijn van de kleine oude Amerikanen is (zodat ze tot het einde toe een zeer vervuilend, consumentistisch en egoïstisch leventje blijven leiden)?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par ABC2019 » 05/10/21, 18:40

Christophe schreef:Ik weet het niet, je moet het controleren op basis van de namen...

Ik denk dat het vooral Amerikaanse pensioenfondsen zijn.

MAAR OSEF waar komt het geïnvesteerde geld vandaan!! Welk verschil zou dat maken als excuus voor hun gemene methoden om de mensheid te manipuleren?

Het verandert dat de essentie van hun activiteit nog steeds bestaat uit het bevredigen van de schurkachtige behoefte die mensen hebben om zichzelf te blijven voeden en misschien nog een beetje meer na hun pensionering....
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Christophe » 05/10/21, 18:48

Maar natuurlijk... hier zat ik ook op te wachten! : Lol: : Lol: : Lol:

De pensioenfondsen worden niet gefinancierd door degenen die in de VS falen, juist omdat ze falen en die niet kunnen bijdragen, want ik geloof...)

Pensioenfondsen worden gefinancierd door de middenklasse, huishoudens die tussen de $10 en $30 per maand aan bezittingen ontvangen! De hogere klassen weet ik niet zeker, die hebben niet echt een pensioen nodig met al hun bezittingen.

Deze gepensioneerden zijn als gepensioneerden rijker dan jij waarschijnlijk ooit zult zijn als werknemer... en ontvangen tussen de $ 5 en $ 20 aan maandelijks pensioen... dankzij de streken van de gemene pensioenfondsen waarvan we ergens bijna allemaal virtueel zijn en...van nu af aan medische slaven... : Cry: : Cry: : Cry:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par ABC2019 » 05/10/21, 19:25

Christophe schreef:Maar natuurlijk... hier zat ik ook op te wachten! : Lol: : Lol: : Lol:

De pensioenfondsen worden niet gefinancierd door degenen die in de VS falen, juist omdat ze falen en die niet kunnen bijdragen, want ik geloof...)

Pensioenfondsen worden gefinancierd door de middenklasse, huishoudens die tussen de $10 en $30 per maand aan bezittingen ontvangen! De hogere klassen weet ik niet zeker, die hebben niet echt een pensioen nodig met al hun bezittingen.

Ik betwijfel of alleen salarissen van meer dan $ 10 per maand bijdragen aan hun pensioen. Heeft u daar bronnen voor?
maar we moeten inzien dat als ze veel geld hebben, dit noodzakelijkerwijs komt doordat een aanzienlijk deel van de werknemers dit onderschrijft. Het zijn niet de allerrijksten die bijdragen aan hun pensioen; zij hebben veel andere manieren om geld te verdienen!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Christophe » 05/10/21, 19:35

Ik heb het per huishouden...dus deel door 2 als je het salaris wilt...

Ben het eens met de zeer rijken zoals ik hierboven zei...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Remundo » 06/10/21, 08:34

ABC2019 schreef:Ik weet heel goed dat ze zich niets aantrekken van moraliteit, maar mijn vraag was: waar haalden ze hun geld vandaan om te investeren?

Macronistische stadsbewoners, vaak...
0 x
Beeld
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par ABC2019 » 06/10/21, 10:11

Remundo schreef:
ABC2019 schreef:Ik weet heel goed dat ze zich niets aantrekken van moraliteit, maar mijn vraag was: waar haalden ze hun geld vandaan om te investeren?

Macronistische stadsbewoners, vaak...

Amerikaanse pensioenfondsen? :schok:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Christophe » 06/10/21, 10:40

Ja het is waar ! Remundo heeft gelijk, iedereen kan erin investeren lijkt mij... geld heeft geen geur, laat staan ​​nationaliteit!

Dus je “om te eten” kun je in 4 vouwen en opeten!

Pensioenfondsen zijn speculatieve fondsen die grote varkens verrijken die altijd meer willen met grote varkensmethoden! : Lol: : Lol: : Lol:
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par ABC2019 » 06/10/21, 10:48

Christophe schreef:Ja het is waar ! Remundo heeft gelijk, iedereen kan erin investeren lijkt mij... geld heeft geen geur, laat staan ​​nationaliteit!

Dus je “om te eten” kun je in 4 vouwen en opeten!

Pensioenfondsen zijn speculatieve fondsen die grote varkens verrijken die altijd meer willen met grote varkensmethoden! : Lol: : Lol: : Lol:

Ik had het over het grootste deel van de bijdragen. Ik herinner u eraan dat we in Frankrijk eerst werken aan een omslagpensioen...
de speculaties zijn hoofdzakelijk te wijten aan de druk van kleine aandeelhouders die hun pensioen willen veiligstellen, maar net als bij de banken en de oliemaatschappijen is het gemakkelijker om te zeggen dat de schuldigen de bedrijven zijn, en niet hun klanten, dat wil zeggen de gemiddelde burger.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten