Censuur op twitter, facebook, youtube... Heb er genoeg van!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par izentrop » 01/10/21, 14:34

Voor de CDC en de statistieken van Israël zijn dit gewoon verkeerde interpretaties zoals Robob kan doen, niets dat in tegenspraak is met de overweldigende effectiviteit van het vaccin.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Christophe » 01/10/21, 14:37

Ja ja leuk!!

Het vaccin is 140% effectief en doodt 0.000000000000000000000% van de gevaccineerden!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par ABC2019 » 01/10/21, 14:42

Christophe schreef:...dus nee nee nee! De ongevallen van scooters of scooters van deze TIENERS worden niet in aanmerking genomen in de CDC-studie ... mijn lieve gelukkige ABCile !!

Ik heb dat nooit gezegd ! Vanzelfsprekend wordt een zelfmoord of een scooterongeval niet als verdacht aangemerkt en is mogelijk te wijten aan het vaccin. Maar dat betekent niet dat alle vermoedelijke gevallen die aan de geneesmiddelenbewaking worden gemeld, te wijten zijn aan het vaccin.

Om de mortaliteit als gevolg van het vaccin te hebben, is het noodzakelijk om de SURmortaliteit te meten in vergelijking met normaal, en uiteraard om een ​​​​overmatige mortaliteit te meten, dat wil zeggen een overmaat, is het belangrijk om volledig te zijn en ALLE verdachte gevallen te melden, anders het kan vervormd zijn. Het is dus normaal om in deze statistieken ALLE verdachte gevallen te vinden, inclusief alle gevallen die niet te wijten zijn aan het vaccin. Makkelijk te begrijpen lijkt me.

Maar neem die dodencijfers verdachte, voor een sterfelijkheid vanwege vaccin, dit is een groot misverstand. Dit is de fout gemaakt door Mucchielli in een artikel ... dat door Médiapart is ingetrokken omdat het zo waardeloos was.

https://www.lesoleil.com/actualite/veri ... 1c8a266b76
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Janic » 01/10/21, 17:52

abcon
Maar om deze cijfers van verdachte sterfte voor sterfte door het vaccin te nemen, is een groot misverstand.
Maar neem deze verdachte sterftecijfers, voor sterfte niet door vaccin, dit is een groot misverstand.
Het zuigt echt de bouzo!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Christophe » 02/10/21, 17:33

ABC2019 schreef:Ik heb dat nooit gezegd ! Vanzelfsprekend wordt een zelfmoord of een scooterongeval niet als verdacht aangemerkt en is mogelijk te wijten aan het vaccin. Maar dat betekent niet dat alle vermoedelijke gevallen die aan de geneesmiddelenbewaking worden gemeld, te wijten zijn aan het vaccin.


Als je dat zou zeggen...

Hoe dan ook ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Christophe » 05/10/21, 16:11

De belangrijkste aandeelhouders van Facebook, Twitter ... en pfizer ... maar lol wat!

Wie zijn de samenzweerders? De leugenaars die dit soort dingen verbergen of degenen die het onthullen?

FAm5h-wWUAEsLND.jpg
FAm5h-wWUAEsLND.jpg (143.61 KiB) 742 keer bekeken


ps: helemaal niet de bron van de cijfers gecheckt....
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par ABC2019 » 05/10/21, 16:13

Christophe schreef:De belangrijkste aandeelhouders van Facebook, Twitter ... en pfizer:


tja het zijn gewoon de grootste investeringsfondsen die investeren in de belangrijkste bedrijven van dit moment, ik zie niet in hoe het anders zou kunnen...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Christophe » 05/10/21, 16:15

Maar nee, er is geen belangenverstrengeling... : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Ik hoop dat u weet dat een aandeelhouder, vooral als hij een meerderheidsaandeelhouder is, beslissingsbevoegdheid heeft over de toekomstige acties van een bedrijf?

Ik noem het de productivistische democratie! : Mrgreen:
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par ABC2019 » 05/10/21, 17:09

Christophe schreef:Maar nee, er is geen belangenverstrengeling... : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Ik hoop dat u weet dat een aandeelhouder, vooral als hij een meerderheidsaandeelhouder is, beslissingsbevoegdheid heeft over de toekomstige acties van een bedrijf?

Ik noem het de productivistische democratie! : Mrgreen:


oh ja dus oh er zijn investeringsfondsen, oh ze investeren, en oh ze hebben macht over de bedrijven waarin ze investeren, wat een verrassing!!!

maar herinner me, waar komt het geld dat ze al investeren vandaan?

is uw spaargeld gewoon gouden munten onder een matras?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid-censuur op twitter, facebook, youtube ... Heb er genoeg van!




par Christophe » 05/10/21, 17:11

Maar Keskidi ??? :schok: :schok: :schok:

Het doel van een investeringsfonds is om de meeste winsten te vergaren ... de middelen, de moraal die ze worden uitgeschakeld!...

Dus een fonds mede-meerderheidsaandeelhouder van een bedrijf van een sociaal netwerk A en een medisch bedrijf (of ander) B kan heel goed opdracht geven (juridisch bedoel ik) om door bedrijf A informatie te censureren die indruist tegen de winsten of belangen van bedrijf B ... en vice versa, aangezien hun ENIGE DOEL het maximaliseren van winst is!

Opeens wordt alles uitgelegd... Jammer dat hij alfabet in de tafel eet...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten