Censuur op twitter, facebook, youtube... Heb er genoeg van!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16170
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5261

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Remundo » 14/03/21, 21:06

jullie kwijlen allemaal door honderden berichten over tientallen onderwerpen.

Denk je dat ik ze allemaal heb gelezen? Het zou een klusje zijn van meerdere uren per dag, wat bovendien vrijwel nutteloos zou zijn, alles zou vergeten worden.

Ik blader en kom lezen als ik feedback/rapporten heb, en ik ruim de berichten heel weinig op, of zelfs heel weinig, slechts een paar herinneringen en als de beledigingen te herhaald of gewelddadig zijn.

Of het debat nu op de een of andere manier neigt, maakt mij niet uit. Bovendien weten we vaak niet eens meer over welke vraag er wordt gedebatteerd.

In mijn leven heb ik andere vissen om te bakken, die veel belangrijker zijn dan weten in welke richting ik het debat over de econologie leid. Ik druk mezelf stipt uit en zit niet vast, noch geobsedeerd door deze kortstondige virtualiteit.
2 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Obamot » 14/03/21, 22:59

Ja, ja, ja, maar ondanks grote inspanningen zie ik dat niets werkt, de aanvallers doen zich zelfs voor als “slachtoffers” en dat is het eindresultaat. Maar binnenkort zijn de beleefdheden voorbij en is er niets meer te doen.

Jij wilde dat allemaal in orde brengen, ik was de eerste die mij aanpaste aan de nieuwe eisen van de forum... maar het is voorbij, de intimidatie gaat door, er wordt hier gematigd (ik heb het over sancties) met dubbele standaarden. Het zat zijn.

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Waarom slechts één? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

slechts één zal voldoende zijn.
Hier is het: posting.php? mode = quote & f = 81 & p = 436083

Er zijn anderen, maar ik geloof dat niemand hier de tijd heeft om met een paar mensen om te gaan die voortdurend overstromen en lastigvallen ondanks waarschuwingen of zelfs de dreiging van verwijdering van hun account.

Omdat gematigdheid niets doet tegenover degenen die zich als sociopaten gedragen (jij, Simple, enz...) zal ik zien wat er over 15 dagen gebeurt, maar als er niets verandert, zal het zijn zoals voorheen, ik zal niet langer enige zelfregels volgen. discipline vanaf dat moment, aangezien je er geen volgt en de sancties niet worden toegepast... Een woord voor de wijzen.
Dernière édition par Obamot de 14 / 03 / 21, 23: 12, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16170
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5261

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Remundo » 14/03/21, 23:11

we zouden misschien waarschuwingen kunnen geven aan al diegenen die “overstromen”, zoals u zegt.

na 3 tot ziens, een tijdje, enz. Als Christophe deze regels leest...
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Obamot » 14/03/21, 23:34

Ik heb mijn deel gedaan, een heel groot deel, en ik was natuurlijk niet de enige. Ik post ongeveer tien keer meer dan voorheen, zonder tussenbeide te komen na enkele pagina's (daar heb ik een beetje opgepikt...) Ik ben er niet tegen om aanmoediging te blijven geven zodat de huidige situatie voortduurt en verbetert. Dit zou zeer wenselijk zijn voor de forum.

Ik hoop dat iedereen de komende twee weken zijn steentje zal bijdragen (vooral de forumeurs, waarvan ik er één ben).
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par ABC2019 » 15/03/21, 07:35

Remundo schreef:jullie kwijlen allemaal door honderden berichten over tientallen onderwerpen.

Denk je dat ik ze allemaal heb gelezen? Het zou een klusje zijn van meerdere uren per dag, wat bovendien vrijwel nutteloos zou zijn, alles zou vergeten worden.

Ik blader en kom lezen als ik feedback/rapporten heb,

Dit kan de verklaring zijn voor een schijnbare partijdigheid; er zijn er die systematisch aanvallen en die ook systematisch rapporteren wanneer wij op hen reageren, de anderen hebben het opgegeven omdat het er zo veel zijn. Het zou interessant zijn om statistieken te hebben over het aantal rapporten per poster : Lol: .

Maar goed, ik wilde geen discussie starten over de moderatie van de forumHoud er rekening mee dat YouTube en Facebook geen openbare diensten zijn, maar particuliere bedrijven die niet de plicht hebben om alles te publiceren. Bovendien zou het, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de publicatie van illegale inhoud, onlogisch zijn om hen het recht te ontzeggen deze te verwijderen. Censuur geldt bovendien voor staten, niet voor kranten. Als een krant weigert een artikel te publiceren, is dat redactioneel beleid en geen censuur. Het verbieden van een krant omdat deze artikelen bevat die de machthebbers onaangenaam vinden, is censuur. Dat is eerder het werk van regimes die verder vrij goed worden gewaardeerd door bepaalde complottheoretici, maar we zijn niet dicht bij een tegenstrijdigheid.

We moeten niet naïef zijn, de platforms hebben een economisch model, het is reclame. Zij hebben er dus belang bij om zoveel mogelijk abonnees te hebben. Dat vereist een subtiel evenwicht tussen het uitwerpen van een breed net om zoveel mogelijk verschillende meningen te vangen en het beperken van bepaalde uitingen om geen abonnees te verliezen die hem zouden bekritiseren omdat hij iets publiceert.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Christophe » 15/03/21, 08:59

Nou, ik denk dat we klaar zijn voor seizoen 4 van AB-C-testen!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Jullie gedragen je tientallen, honderden berichten als egocentrische klootzakken en geven uiteindelijk de schuld van alles aan de gematigdheid?? Geen grapje?

Gewoon een paar Pov-types! JIJ zoek geen uitwisseling, probeer UW waarheid op te leggen ! Jij neemt plezier in het verpletteren van de ander omdat je nog steeds in je Oedipus zit en dat je zeker nog niet “je vader hebt opgegeten”! Kijk naar jezelf, voer uw persoonlijke beoordeling uit en analyseer onpartijdig hoe je met anderen praat! Anonimiteit helpt om op anderen neer te kijken wij zijn lafaards !

Als moderatie niet bij je past: geen zorgen! Niets houdt je hier!
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par ABC2019 » 15/03/21, 13:06

Christophe schreef:Nou, ik denk dat we klaar zijn voor seizoen 4 van AB-C-testen!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Jullie gedragen je tientallen, honderden berichten als egocentrische klootzakken en geven uiteindelijk de schuld van alles aan de gematigdheid?? Geen grapje?

Ik weet niet of je mijn bericht goed hebt gelezen, maar ik had het niet over moderatiebeslissingen, ik zei alleen dat iedereen het normaal vond dat een forum modereert posters, dus het is goed dat er geen verplichting is om alles te publiceren (en je bevestigt het nogmaals door een "seizoen 4" voor te stellen). Welnu, het is hetzelfde voor de platforms, ze zijn niet verplicht om in te stemmen met het uitzenden van alles.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Christophe » 15/03/21, 13:09

Oh, want bovendien zou je graag publiekelijk verantwoordelijk gehouden willen worden voor je moderatiekeuzes?

Doet Youtube het?
Doet Facebook dit?
Doet Twitter het?

Kom op, stop met de domste persoon te zijn die je bent!

Matigheid is u niets verschuldigd! Als je niet tevreden bent met zijn keuzes, kijk dan ergens anders of het gras groener is...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par ABC2019 » 15/03/21, 13:31

Christophe schreef:Oh, want bovendien zou je graag publiekelijk verantwoordelijk gehouden willen worden voor je moderatiekeuzes?

Doet Youtube het?
Doet Facebook dit?
Doet Twitter het?

Kom op, stop met de domste persoon te zijn die je bent!

Matigheid is u niets verschuldigd! Als je niet tevreden bent met zijn keuzes, kijk dan ergens anders of het gras groener is...

dat is precies wat ik zeg, en Facebook en YouTube kunnen je precies hetzelfde vertellen ;).
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Covid-censuur van Facebook, YouTube ... Beu!




par Christophe » 15/03/21, 13:36

Wij zijn het ermee eens...dus degenen die ondersteunende documenten willen (blabalabla...) moeten ergens anders zoeken!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten