Google en Apple komen overeen om het web te beheren

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Google en Apple komen overeen om het web te beheren




par Adrien (voormalig nico239) » 26/10/20, 16:10

Is het DOJ (US Department of Justice) samenzweerderig?

26 oktober 2020
Apple en Google zouden 15 jaar geleden een akkoord hebben bereikt om het internet te controleren, het DoJ dient een klacht in

Afgelopen dinsdag spande de DOJ, het Amerikaanse ministerie van Justitie, een rechtszaak aan tegen Google en beschuldigde Google ervan illegale praktijken te gebruiken om zijn monopolie op de zoekmarkt te beschermen. Google zou dit doen door overeenkomsten te sluiten met grote merken, exclusieve contracten waardoor het de concurrentie kan verstikken. Volgens nieuwe rapporten heeft het een miljardenovereenkomst met Apple gesloten om de standaardzoekmachine op Apple-apparaten te worden, een tactiek waardoor het het internet al meer dan 15 jaar kan beheersen.
0 x
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: overeenkomst tussen Google en Apple om het web te beheren




par ENERC » 26/10/20, 16:38

Adrien (ex-nico239) schreef:Is het DOJ (US Department of Justice) samenzweerderig?

26 oktober 2020
Apple en Google zouden 15 jaar geleden een akkoord hebben bereikt om het internet te controleren, het DoJ dient een klacht in

Afgelopen dinsdag spande de DOJ, het Amerikaanse ministerie van Justitie, een rechtszaak aan tegen Google en beschuldigde Google ervan illegale praktijken te gebruiken om zijn monopolie op de zoekmarkt te beschermen. Google zou dit doen door overeenkomsten te sluiten met grote merken, exclusieve contracten waardoor het de concurrentie kan verstikken. Volgens nieuwe rapporten heeft het een miljardenovereenkomst met Apple gesloten om de standaardzoekmachine op Apple-apparaten te worden, een tactiek waardoor het het internet al meer dan 15 jaar kan beheersen.

Er zijn er nog steeds die google en chrome gebruiken (de spion bij uitstek) ????
Ik gebruik Brave al heel lang (https://brave.com/fr/) met Qwant als de zoekmachine. Ik gebruik Google alleen als ik het niet kan vinden op Qwant.
Daarnaast handhaaft Qwant een zekere anonimiteit en zie je geen zoekopdrachten van andere mensen die onder hetzelfde dak wonen en hetzelfde IP-adres delen.

Als het geen professionele app was, zou ik overschakelen naar / e / voor mijn telefoon.
/ e / het is een Android-kloon zonder Google, ontworpen door Normand Gaël Duva

Beeld

Zonder mate te gebruiken : Mrgreen:
https://e.foundation/fr/
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: overeenkomst tussen Google en Apple om het web te beheren




par Christophe » 26/10/20, 17:05

ENERC schreef:Er zijn er nog steeds die google en chrome gebruiken (de spion bij uitstek) ????


Ja, 99% van de smartphonegebruikers ... Vertel ons niet dat u het niet wist? :schok: :schok: :schok:
0 x
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: overeenkomst tussen Google en Apple om het web te beheren




par ENERC » 26/10/20, 17:44

Christophe schreef:
ENERC schreef:Er zijn er nog steeds die google en chrome gebruiken (de spion bij uitstek) ????


Ja, 99% van de smartphonegebruikers ... Vertel ons niet dat u het niet wist? :schok: :schok: :schok:

Ba als ik het weet ... maar wanneer ik kan, geef ik aan dat er alternatieven zijn die goed werken : Mrgreen: Het was in de humor-modus : Cheesy:
Voor Brave en Qwant is het serieus

Op de Qwant-pagina zeggen ze dat we Qwant aan Chrome kunnen toevoegen, maar dat zet wat beveiliging in een cookie : Cry:

Bewerken: Qwant werkt op Windows, Mac, Linux, Android en IOS
toebehoren
qwant.png
qwant.png (38.48 KiB) 2626 keer bekeken
1 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: overeenkomst tussen Google en Apple om het web te beheren




par Adrien (voormalig nico239) » 26/10/20, 18:12

ENERC schreef:Er zijn er nog steeds die google en chrome gebruiken (de spion bij uitstek) ????


Flauwe maan en Duckduckgo
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: overeenkomst tussen Google en Apple om het web te beheren




par Adrien (voormalig nico239) » 03/11/20, 14:56

Aandacht (en dit is mijn geval) voor uw e-mailaccounts ...
Er was een tijd dat ik thuis een server had ... ik vraag me af of ik niet meer mijn eigen mailserver zal hebben

https://www.developpez.com/actu/310129/Des-utilisateurs-de-Google-bloques-apres-15-ans-d-utilisation-l-entreprise-n-a-fourni-aucune-explication-plausible-sur-ces-bannissements-pour-l-instant/

Verschillende mensen hebben geen toegang tot hun Google-accounts gekregen omdat ze de servicevoorwaarden voor de services van het bedrijf zouden hebben geschonden. Velen hebben bezwaar aangetekend tegen deze opschortingen, maar hebben geautomatiseerde reacties ontvangen. Dit is een situatie waarin veel mensen geen toegang hebben tot hun belangrijke e-mails, gegevens die worden gehost op verschillende Google-services, hun ontwikkelaarsaccount, enz., Of zelfs services van derden waarbij ze zijn geregistreerd met hun Google-account. Tot op heden heeft Google geen expliciet antwoord gestuurd naar een slachtoffer waarin wordt uitgelegd welke gebruiksregels zij hebben overtreden.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: overeenkomst tussen Google en Apple om het web te beheren




par Christophe » 03/11/20, 15:09

Host een 24-uurs server alleen voor uw e-mails, ik vind het niet erg milieuvriendelijk ...

Maar u kunt gemakkelijk N persoonlijke mail hebben via elke geregistreerde domeinnaam ... voor een paar € per jaar ...

Voor het gmail-verbod zijn er valse positieven en worden ze bij Google gebruikt, maar er is ook informatie die ze niet noodzakelijkerwijs kunnen toegeven ... zou de verboden profielen moeten doorkruisen om een ​​beetje te analyseren ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: overeenkomst tussen Google en Apple om het web te beheren




par Adrien (voormalig nico239) » 03/11/20, 15:29

Christophe schreef:Host een 24-uurs server alleen voor uw e-mails, ik vind het niet erg milieuvriendelijk ...

Maar u kunt gemakkelijk N persoonlijke mail hebben via elke geregistreerde domeinnaam ... voor een paar € per jaar ...

Voor het gmail-verbod zijn er valse positieven en worden ze bij Google gebruikt, maar er is ook informatie die ze niet noodzakelijkerwijs kunnen toegeven ... zou de verboden profielen moeten doorkruisen om een ​​beetje te analyseren ...


Ja, maar je bent nog steeds gebonden aan een leverancier
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: overeenkomst tussen Google en Apple om het web te beheren




par Christophe » 03/11/20, 15:50

Ja, u bent afhankelijk van de registrar en de host (niet noodzakelijk dezelfde), maar het is betrouwbaarder en goedkoper dan een server thuis ...

Maar voor een host om een ​​domein af te snijden, is het op bevel van de rechtbank ... je bent geen bedrieger? Ja ? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: overeenkomst tussen Google en Apple om het web te beheren




par Adrien (voormalig nico239) » 03/11/20, 18:05

Ik heb verschillende hosts, maar hun e-mails over betrouwbaarheidsvragen ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten