[Opgelost] Android 9.0: intern geheugen vol op Samsung S8. Verborgen VisionProvider-systeemtoepassing om te legen

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Android 9.0: intern geheugen vol (verzadigd) op Samsung S8 en het is onbegrijpelijk!?!




par izentrop » 29/05/21, 15:48

Heeft u geprobeerd een back-up van uw bestanden te maken en vervolgens een volledige reset? https://eu.community.samsung.com/t5/aut ... d-p/944266
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Android 9.0: intern geheugen vol (verzadigd) op Samsung S8 en het is onbegrijpelijk!?!




par Christophe » 29/05/21, 15:51

Ja, maar bla, ik zou dit graag willen vermijden ... Ik heb niet veel om op te slaan, maar ik weiger deze methode, het is aan Samsung om zijn werk goed te doen of op zijn minst iets voor te stellen om op te lossen!

Het is onmogelijk ! Is dat niet de nummer 1 fabrikant ter wereld?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Android 9.0: intern geheugen vol (verzadigd) op Samsung S8 en het is onbegrijpelijk!?!




par Christophe » 29/05/21, 16:35

Verdomme, dat is het, ik heb het gevonden !!!

Het was de schuld van Vision Provider: een verborgen systeemtoepassing die ik nog nooit heb geïnstalleerd!

Het is hier blijkbaar aan gekoppeld dat Bixby (die ik nog nooit heb geconfigureerd of gebruikt) standaard op sommige Samsung is geïnstalleerd:


Het maakt deel uit van Bixby Vision, dus het kan waarschijnlijk niet worden verwijderd. Wis de cache / gegevens van de app en het zou goed moeten zijn.

Hier is waar en hoe je deze verborgen rotzooi kunt vinden die standaard op de meeste Samsung S is geïnstalleerd!

Ga naar opslag

visionprovider5.jpg
visionprovider5.jpg (49.25 KiB) 7756 keer bekeken


Klik op andere applicaties

visionprovider4.jpg
visionprovider4.jpg (70.68 KiB) 7756 keer bekeken


Klik op Instellingen: Bekijk systeemtoepassingen (en dit is waar ik begrijp dat het niet werd weergegeven in Android Assistant!)

visionprovider3.jpg
visionprovider3.jpg (73.02 KiB) 7756 keer bekeken


Leeg die rotzooi!

visionprovider.jpg
visionprovider.jpg (70.81 KiB) 7756 keer bekeken


visionprovider2.jpg
visionprovider2.jpg (45.81 KiB) 7756 keer bekeken




Hallelujah! Mijn telefoon ademt weer! : Cheesy:

visionprovider6.jpg
visionprovider6.jpg (79.77 KiB) 7756 keer bekeken


Er zijn andere shits van het soort die moeten worden verwijderd (deactiveer als verwijdering niet is toegestaan) of om te vermijden:

1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: [Opgelost] Android 9.0: Intern geheugen vol op Samsung S8. Verborgen VisionProvider-systeemtoepassing om te legen




par Christophe » 29/05/21, 16:41

Macro probeert hetzelfde te doen ...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: [Opgelost] Android 9.0: Intern geheugen vol op Samsung S8. Verborgen VisionProvider-systeemtoepassing om te legen




par izentrop » 29/05/21, 16:59

In feite kon je het niet zien omdat de app in je boeket geïntegreerd was
Bixby visie https://commentouvrir.com/blog/quest-ce ... e-fait-il/
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: [Opgelost] Android 9.0: Intern geheugen vol op Samsung S8. Verborgen VisionProvider-systeemtoepassing om te legen




par Christophe » 29/05/21, 18:04

Ik ken izy (ik zei het hierboven) en Bixby is onzin ... nooit gebruikt, ik weet niet eens waar het voor is! En ik wil het niet weten!

Bixby was destijds ook een van de negatieve punten van de tests: https://www.lesnumeriques.com/telephone ... /test.html

Maar een app die zo beroemd is als Android Assistant had deze rotzooi verborgen subroutine moeten zien!

Zwakke punten

Bixby, een stemloze en beperkte landing.


Ik zou ook een zwak punt toevoegen: hardheid van het originele scherm (bekrast na een paar dagen in mijn jaszak ... niets te maken met mijn xperia ... als het scherm twee keer brak, is dat omdat 'hij uit mijn handen!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: [Opgelost] Android 9.0: Intern geheugen vol op Samsung S8. Verborgen VisionProvider-systeemtoepassing om te legen




par Macro » 30/05/21, 14:19

Christophe schreef:Macro probeert hetzelfde te doen ...


Ik heb geen zicht ... ik heb vrijdag wat schoongemaakt ... ik heb alle foto's en video's verwijderd die in tweevoud zijn opgeslagen en ik heb wat hoofdruimte ... ter informatie, ik heb geen samsung maar een huawei p smart ... zodat ik vind hoe ik de foto's rechtstreeks naar de geheugenkaart kan laten gaan in plaats van naar de opslag van de telefoon ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: [Opgelost] Android 9.0: Intern geheugen vol op Samsung S8. Verborgen VisionProvider-systeemtoepassing om te legen




par Christophe » 30/05/21, 14:29

Oké, als je ziet hoe je het zei, ik dacht dat je ook op een Samsoule zat!

Voor het rechtstreeks opslaan van media op SD is het eenvoudig: u beheert het in de camera-instellingen (of een andere opnametoepassing als u er een hebt geïnstalleerd)
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13715
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: [Opgelost] Android 9.0: Intern geheugen vol op Samsung S8. Verborgen VisionProvider-systeemtoepassing om te legen




par izentrop » 30/05/21, 15:49

Ik heb ook een uaoué III
Raak de 3 kleine lijnen rechtsboven in de fototoepassing aan
Dan parameter,
Opnamelocatie ...
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 220-gasten