Automatisch luik van het kippenhok

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13712
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Automatisch luik van het kippenhok




par izentrop » 25/11/20, 14:26

Ik heb er al een die al jaren draait

Hier is een nieuw model dat gemakkelijker te maken is. Ik heb net een filmpje gemaakt:
Excuses voor het sputteren, in één keer gedaan. : Wink:

2 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Kippenhok automatisch luik




par Exnihiloest » 27/11/20, 16:17

Ik heb ook jonge hennen gehad die uit de boot zijn gevallen.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13712
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Kippenhok automatisch luik




par izentrop » 27/11/20, 18:16

Exnihiloest schreef:Ik heb ook jonge hennen gehad die uit de boot zijn gevallen.
Vertaling?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Kippenhok automatisch luik




par Exnihiloest » 30/11/20, 12:03

izentrop schreef:
Exnihiloest schreef:Ik heb ook jonge hennen gehad die uit de boot zijn gevallen.
Vertaling?

Het is flauwe humor.
Vertalen zou geen zin hebben. Om het te begrijpen, hebben we het in gedachten of niet.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13712
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Kippenhok automatisch luik




par izentrop » 15/08/21, 14:38

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:Zonder beledigend te willen zijn, is een onderzoeker van meer dan 70 jaar in signaalverwerking misschien niet de meest geschikte persoon om over mRNA-vaccins te praten?

En een geëlektrificeerde klusjesman die doet alsof hij iets begrijpt van "arduino"-programmering, die weet hoe hij een gloeilamp moet vervangen en zekeringen moet vervangen, laat staan.
Jaloers : Oops:

Hier heb ik het project geüpdatet, met de extra mogelijkheid om de bedtijd vast te leggen door lang op de knop te drukken. Idealiter doe je dit ongeveer 15 minuten voordat de nacht helemaal donker is, dus 15 tot 30 minuten nadat de hennen terug zijn.
Andere minder zichtbare verbeteringen, zoals een lager verbruik en een betrouwbaardere aflezing van de accuspanning.

Voor degenen die weten hoe ze moeten sleutelen, is het veel goedkoper dan commerciële producten. https://forum.arduino.cc/t/trappe-autom ... 210810-ino
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Kippenhok automatisch luik




par GuyGadeboisTheBack » 15/08/21, 15:28

Iedereen die weet hoe hij een poort met de hand moet sluiten, die geeft niets om deze doe-het-zelvers...
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13712
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1524
Neem contact op met:

Re: Kippenhok automatisch luik




par izentrop » 16/08/21, 10:31

GuyGadeboisLeRetour schreef:Iedereen die weet hoe hij een poort met de hand moet sluiten, die geeft niets om deze doe-het-zelvers...
Je hebt echt een adrenalineprobleem. :P
Dit is een kippenhokdeur en low-tech gedeeld.
Het is heel praktisch om niet te bewegen om de deur voor ze te sluiten als ze zelf zijn teruggekeerd en om ze te openen als de dag is aangebroken. Je installeert het, je stelt het in en je vergeet het. Ten slotte, aangezien u ze minstens één keer per dag bezoekt, heeft u tijd om eventuele storingen te verhelpen.

Sommige mensen zijn gepassioneerd door videogames of voetbal, ik ben low-tech elektrotechniek, je beledigt iedereen die niet denkt zoals jij, ieder voor zich. :P
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : HeleneMH en 217 gasten