Bevriezen met Chrome sinds de laatste update van Windows 10

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13693
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Bevriezen met Chrome sinds de laatste update van Windows 10




par izentrop » 10/06/18, 08:13

Ik heb dit probleem al een tijdje op Chrome en andere programma's met de noodzaak om de pc opnieuw op te starten.
Deze Redstone 4-update is nog niet uitgebracht via Windows Update https://www.zdnet.fr/actualites/windows ... 867830.htm
Toch was het voor mij de laatste automatische update
Microsoft legt uit dat er een corrigerende patch in ontwikkeling is en dat deze vanaf 8 mei voor gebruikers moet worden vrijgegeven. In de tussentijd raadt Microsoft aan dat gebruikers die met een dergelijke bevriezing worden geconfronteerd, tegelijkertijd op de toetsen Windows+Ctrl+Shift+B drukken om uit de crash te komen. Voor tablets houdt de techniek in dat je drie keer snel tegelijkertijd op de volume + en - volumeknoppen drukt. Deze technieken maken het mogelijk om de Windows-weergave te verversen.
Bij de volgende crash zal ik het proberen : Wink:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13693
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1516
Neem contact op met:

Re: Loopt vast met Chrome sinds laatste Windows 10 update




par izentrop » 21/07/18, 23:58

Na vele pogingen tot opschonen en bijwerken, bleef ik achter met alleen de muiscursor die vaak enkele seconden vastliep. Mijn muis is van een oude computer, het is een bekabelde USB.

Ik denk dat ik eindelijk de oplossing heb gevonden:
Ik heb het hier gevonden http://www.tomsguide.fr/forum/id-303541 ... mment.html (beste oplossing van Windows 23)

Het was nog nodig om de beroemde piloot te vinden, ik heb goed gezocht en ik geef hier de weg:
Open apparaatbeheer, dan "human interface device", dan "USB input device"
Klik met de rechtermuisknop en vervolgens op Eigenschappen om het vak "Eigenschappen USB-invoerapparaat" te openen.
Klik op het tabblad "stuurprogramma".
Koppel de USB-stekker van de muis los.
Vervolgens "apparaat verwijderen".

Na het volledig afsluiten van de computer en een paar keer later opnieuw opstarten, werd de muis opnieuw aangesloten... op wonderbaarlijke wijze is het vastlopen van de cursor verdwenen.

Hier, als het kan helpen : Wink:
toebehoren
stuurprogrammaUSB.gif
pilotUSB.gif (66.49 KiB) 2816 keer bekeken
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 286 gasten