Nieuwe 4 takt motor (in het Engels)

Onderwerpen hierover forum en de econologie in het Engels voor mensen die geen begrijpelijke Franse taal spreken.
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 25/04/20, 10:17

, op 24 april 2020-16: 44, zei:

Hij zou eerst een echte leider en vrijwilliger moeten zijn voor de bleekinjecties.



En met dit bleekmiddel is het een langer verhaal ...


https://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_M ... Supplement


Andrew, 8)
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 27/04/20, 02:19

Nou, je weet dat ik mijn myasthenie heb, 5 jaar en ik heb AChR-antilichamen bevestigd. Mijn laatste redmiddel is hoe erg het zal zijn om van mij Plasmaferese te kunnen maken. Het is een procedure van bloeduitwisseling in mijn lichaam en berooft het van schadelijke antistoffen. Ik was er erg in geïnteresseerd omdat het direct mijn gezondheid kan betreffen. Het is gebaseerd op het feit dat uit mijn bloed, behalve mijn lichaam, deze antilichamen worden geleidelijk uit haar verwijderd en terug in mijn bloedbaan .. als het tweemaal wordt gereinigd, meer bloed dan ik heb, kan het vol zijn. Helaas is het geen volledige genezing, maar voor een langere periode .. Het lijkt een beetje op nierdialyse .. die ook gifstoffen uit het lichaam verwijdert ..
En nu kwam ik met een nieuwe methode om het bloed te reinigen zonder het uit het lichaam los te laten, wat veel veiliger is omdat het bloed niet zal infecteren. De uitvinding van de methode kwam ook na inspiratie van president Trump, die ervan droomde het lichaam van binnenuit te desinfecteren.
Beeld

Ik besloot deze methode van bloeddesinfectie Trumps Medicine te noemen. Daarom noem ik het Medicijnen, omdat het een volledig nieuwe manier is, die ons vermoedelijk in staat stelt om snel van vele ziekten van bacteriële of virale aard af te komen ... dat wil zeggen, de meesten van ons onderdrukkende ziekten ... Het bestaat in de ader, zoals bij dialyse plaatsen we een naald, maar bij een naald stroomt er geen bloed en zetten we er een steriele optische vezel in en sluiten de verbinding af zodat er geen bacteriën in de ader komen. Nu laten we UV-C licht binnen dat het bloed desinfecteert van bacteriën en virussen. Uiteraard moeten we vooraf dierproeven doen, welke kracht van licht kunnen we gebruiken en met welke frequentie van spectrum ... dialyse duurt ongeveer 5 uur en in totaal stroomt er 50 liter bloed door het dialyseapparaat .. dat denk ik in dit geval kan het zo lang aanzetten van de UV-C-aansluiting bloed effectief steriliseren van ongewenste virussen .. licht kan meerdere milliwatt aan vermogen hebben en een pompapparaat voor een optische vezel, deze straling kan meerdere milliwatt hebben en worden gevoed door batterijen .. op deze manier kunnen we, zelfs als we lopen, snel en nauwkeurig "genezen" .. Maar dit vereist een zorgvuldige analyse en selectie van vermogen, frequentie, type en gebruik hiervan .. Ik denk dat om te beginnen, morgen de leidende laboratoria zou nu al glasvezel in de aderen van dieren moeten introduceren en deze buitengewoon veelbelovende methode onderzoeken. De productie van een diodelaser bij dergelijke frequenties laat recentelijk toe om de vezel te pompen en de exacte manipulatie ervan. Ook kun je na het ontwikkelen van de methode absoluut een steriele methode kiezen die vergelijkbaar is met de methode die wordt gebruikt in improm-herinneringen die door ultraviolet door een speciaal venster worden gewist. Zo'n venster kan namelijk in de ader worden geïmplanteerd en daardoor wordt dit ultraviolet niet gedoseerd, wat een volledig steriele methode van "behandeling" zal zijn. Hier zijn enkele links die nuttig kunnen zijn voor het ontwikkelen van deze tak van de geneeskunde .. Omdat het mij lijkt dat we ook een impact zullen hebben op cytokines en stormen die door hen worden uitgeoefend ... maar het is ervaring die moet laten zien en gepaste manieren ...

https://corporate.jp.sharp/rd/n36/pdf/104_08.pdf

https://phys.org/news/2020-01-laser-dio ... ep-uv.html

https://www.lasercomponents.com/de-en/p ... 60-315-nm/

https://www.sciencedaily.com/releases/2 ... 095048.htm


Andrew 8) 8)

Welnu, er is al een medicijn voor mijn myasthenia gravis, maar vanwege de hoogte van mijn pensioen loop ik geen gevaar het te gebruiken .. : Lol:
Zijn naam is Soliris https://alexion.com/our-medicines/medicines/soliris
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 27/04/20, 18:30

Voorlopig is het eerste dierproef succesvol Trumps Medicine en de vissen gaan niet dood ...
En de leds zijn met of zonder ozontoegang ... Ik denk dat de nieuw opgerichte medicijnafdeling van de universiteit de rest moet onderzoeken en bepalen ...






http://www.geni-uv.com/

https://www.oxxius.com/applications/biophotonics/

Andrew 8)
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 06/06/20, 05:19

Waarom vernietigt Duitsland kerncentrales volledig? .. je hebt tenslotte alleen een nieuwe stoomgenerator nodig om kolen of gas te doen en de rest klaar .. Niet slopen maar alleen nabewerken ...

: Cheesy:
0 x
Andrew Feliks
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9836
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par sicetaitsimple » 06/06/20, 14:34

U moet een efficiëntievergelijking (elektrische output / thermische input) en typische stoomkenmerken (druk, temperatuur) bekijken tussen:
- Een PWR of BWR typische nucleaire stoomcyclus
- een state-of-the-art kolencentrale
- een state-of-the-art gecombineerde cyclus van gasturbines.

Normaal gesproken begrijp je dat Duitse elektriciteitsproducenten (en anderen) niet zo gek zijn!
0 x
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 10/06/20, 05:40

Welnu, ik zal uitleggen waarom de dosis van deze UV-C microscopisch kan zijn .. omdat de ader een kleine diameter heeft, misschien 3 mm, en de intensiteit van UV-C-licht afneemt met de tweede kracht (met een vierkante afstand)) op zo'n kleine afstand is het licht zeer dicht bij het virus en zelfs de lage intensiteit ervan zal het DNA beschadigen.

Je moet wat in de geschiedenis van de geneeskunde begraven. Ze hebben er lang geleden UV mee geprobeerd

https://www.nobelprize.org/prizes/medic ... EIMm39_mDM
https://www.crr.columbia.edu/research/u ... 7wjBdMBYnk

Andrew :D
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 12/06/20, 03:35

sicetaitsimple schreef:U moet een efficiëntievergelijking (elektrische output / thermische input) en typische stoomkenmerken (druk, temperatuur) bekijken tussen:
- Een PWR of BWR typische nucleaire stoomcyclus
- een state-of-the-art kolencentrale
- een state-of-the-art gecombineerde cyclus van gasturbines.

Normaal gesproken begrijp je dat Duitse elektriciteitsproducenten (en anderen) niet zo gek zijn!


Zoals je in de films kunt zien, hoe ze behoorlijk goede koeltorens opblazen, die nodig zijn voor elk type cyclus, maar ik heb reden om na te denken over hun waanzin en verspilling ... trouwens, zelfs als een nieuw stoomsysteem dat niet zou doen wees echter zo efficiënt, dankzij het feit dat hij vrij is en de verliezen kan dekken die hij mogelijk maakt in vergelijking met "topprestaties", idealisten die op onze kosten met ons spelen.

Andrew : Cheesy:
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Opnieuw:




par uitvinder » 15/07/20, 16:32

uitvinder schreef:Bij mijn laatste oplossing van de oscillerende dynamo was een diode die de veranderlijke oscillerende elektriciteit verwisselde voor de elektriciteit rond de permanente polariteit cruciaal
Een dergelijk element dat identieke functies vervult als de diode bestaat in de hydraulica van deze. Er is een klep die het eenzijdig in water laat. het opent bijvoorbeeld pas dan wanneer de druk van de voedingszijde hoger is dan bepaald door de drempel, bijvoorbeeld 10 bar. Wanneer de druk aan de voedingszijde aanwezig is, is deze kleiner, de klep sluit deze zelf. en staat niet toe om wateren terug te bewegen.

De werkingsprincipes zijn hetzelfde als bij het oppompen van het fietswiel met pomp, maar verwijzen naar water. Op deze manier kunnen we vasthouden. in de pijpleidingdruk bijv. 10 bar, en van lekken uit de pijpleiding die boven de pomp zal komen, bijv. 100 meter zal uit water varen.
De enige rechte lijn die ik besloot om het principe te gebruiken voor de productie van de elektrische stroom met behulp van zeegolven. Hoewel hij verondersteld wordt de elektriciteit te produceren, wordt deze geïmporteerd voor het opblazen van de probleemwateren zee in de container met water, bijvoorbeeld tot een hoogte van 100 meter of iets dergelijks (bijvoorbeeld op een hoge klifkust). De rest is bekend en professioneel gemaakt als de normale krachtcentrale waterig, maar in dit geval zal ze naar pekel in zee zijn. koopt het niet speciaal, dan zou men eigenlijk het verschil moeten oplossen, alleen een kwestie van de neergeslagen corrosie.


In het bijzonder dat zo'n zeer vergelijkbare oplossing al op een eiland werd toegepast Okinawa, in de versie van de pompcentrale met pomp (maar pompen in de container met behulp van de elektrische pomp - klassieke pompopslag).

In mijn om de versie deze pekel te pompen, zullen er zeegolven zijn die waterpompen met kleppen met diodes in de container drijven. Lekkend in water alleen in de richting van de container. pijpen van pompen in de container zullen ook een middeldiameter hebben, om op dat moment van kleppen, de energie van verschillende goede pompen niet te verspillen. Helaas kan het aantal dergelijke buizen zelfs 1000 bereiken, bij de productiviteit elke bijv. 1 m ^ 3 / sec.
Maar daarmee kunnen we de kracht krijgen van zo'n krachtcentrale 1000 van het MW.

De kosten van het maken van een dergelijke krachtcentrale zullen ook lager zijn, omdat voor haar apparaten geen water in de container hoeft te pompen zoals in klassieke krachtcentrales van dit type. Machines zullen zo zijn als bij een normale waterkrachtcentrale rechte lijnen en geen hoge kosten.

http://www.new4stroke.com/salt%20water%20pumped%20storage.pdf

Beeld

Ook verkorte beschrijvingen Pools verpompt - opslag tot kleine verschillen in waterniveau (100 m) beschrijft http://www.pistonheads.com/gassing/suje ... 7463&i=260 or
http://www.new4stroke.com/plants.pdf


Bruto uit vele eeuwen kusten Engeland en Ierland werden ze aangevallen door zeegolven.
Mensen bouwden soms obstakels voor deze golven, die ze niet verhinderden van het leven op eilanden.
Ik denk dat dit een einde zou maken aan deze onheuglijke oorlogsgoederen en deze oceaan aan de kust zou uitnodigen, maar dat het hoog is, het hoort erbij. Het hoort te profiteren van het golven, zodat ze op zijn hoge kust van water gepompt worden.
Ik denk dat deze krachtcentrale rond Engeland, Ierland en Noord-Amerika zal worden gebouwd.
Meer hoort thuis in de oceaan voor waterpomp bijvoorbeeld

Het type zuigers, of mijn idee draait half, waardoor de gebruikelijke drijvers worden vastgeklemd voor ze achter de hulp van touw. Gewoon hoort thuis achter elke pompbouten, die bijvoorbeeld worden geopend bij 10 kg / cm2 (vergelijkbaar met diode I mijn oscillerende dynamo) en die voor verzamelbuizen voor reservoir op hoge kust miss water rijden.
De verzamelbuis moet bijvoorbeeld voor stroom 1 m3 / sec 0,6 m diameter hebben.

Beeld

Beeld
Beeld

Voor het bereiken van deze verzamelbuis met een debiet van 1 m3 / sec en 10 bar, vereiste pomp 12 voor transportwater volgens de volgende specificatie 100 m hoogte ook reservoir.

Pompafstemmingen moeten, ter vereenvoudiging van de normale zuiger, een diameter van 0,6 m en een hoogte van 3 m hebben. Tijdens een gemiddelde sprong van kabbelend 2 m, geeft het tijdens een cyclus voor samengestelde buis 0,5 m3 water geduwd (S = 28 dcm2 H = 20 dcm (2 meter) = 560 dcm3 (liter). Voor een ingestelde flow 1 m3, TWEE dergelijke pompen zouden voor het verzamelen van buis moeten pompen.
Voor een juiste fabricage van druk bij de uitgang van de pomp (10 bar instellen), is de juiste zwemmer gewenst.
Er is eenvoudig account oppervlak van zuiger van pomp zal samen pagina (S) x 100 oppervlak van zwemmer.
In mijn voorbeeld, het oppervlak van de zuiger van de pomp is 28 dcm2, dit betekent dat zwemmer) 2800 dcm2 moet hebben. Om dergelijke oppervlakken te kunnen zwemmen, moet deze een diameter van 20 m hebben en absoluut 1 m hoog zijn. Het heeft een kit nodig van ongeveer 12 pompen 12 zwemmers van 20 m elke diameter, of ongeveer dimensie één zwemmer 12 x28 m2 = 336 m2.

Voor gedrag enkele redelijke overspanningen, is het mogelijk te aanvaarden, dat voor een dergelijke reeks voor productiecapaciteit 1 m3 / sec 10 bar, wilde in de buurt van 700 m2 plaats kabbelende zee.

Noodzaak van continue bevoorradingstank voor elektriciteitscentrale theoretisch 700 m3 / s (716 MW, 100 m hoogte) vereiste 700 x 700m2 = 490000 m2 kabbelende zee. Het is theoretisch slechts 700 mx 700 m !, wanneer 2 m gemiddelde golfhoogte.


Hier is de wiskundige opsomming alleen hetzelfde:

Tot 1m3 / sec
1 m ^ 3 / sec 10 bar (H = 100m), 600 mm diameter pijp en zuigerpomp, S = 28 dcm2 Hwave = 20 dcm (2 meter) = 560 dcm3 (liter) voor 1 m3 moet 2 stuk. maar periode zijn 6 sec, som 6x 2 = 12-delige pomp.

S pomp = 28 dcm2, 10 bar, F = 28 T, Hfloat> 1m, S vlotter ~~ = 2800 dcm2 (28 m2), D vlotter = ~~ 20m
12 stuk x28m2 = 336 m2 ~~ = 100m x 7m met een oppervlakte = 700 m2

700 MW (700 m3 / sec), H = 100m
700 m2 x 700 = 350000 m2. ~~ 700m x 700m golfgebied



Aangezien elementen worden gepresenteerd van maritieme golven boven de huidige professionele systeemproductie, zijn ze al in de wereld gebouwd en testen, aanvullende vereiste van ervaring voor hun gebouw niet.
Een andere, zeer belangrijke informatie met betrekking tot het systeem. Het systeem zou alleen als opslag moeten zijn, in plaats van met opslag gepompt wat aanzienlijk de hoogte van investeringen zal verlagen in vergelijking met huidige antwoorden. De kosten zullen alleen zo zijn als voor een gewone waterkrachtcentrale
Alleen waterpompen met kleppen (diode) kunnen ervoor zorgen dat nog steeds en geselecteerde materialen worden bijgewerkt. maar in het algemeen is het een zuigerpomp die bekend staat om de oudheid. Samenvattend worden mechanische problemen opgelost, en met de juiste swing moet men alleen een dergelijke krachtcentrale bouwen.
De mate van veiligheid van dergelijke containers zal ook zeer hoog zijn, omdat ze zeer dicht bij de zee worden geplaatst, in het geval van het uitvallen van de ontzegeling, zullen ze geen zware verliezen veroorzaken, omdat water snel zijn weg terug naar de zee zal vinden.

Ik denk dat prachtige geografische omstandigheden op de hoge klif Schotland, Engeland en Ierland toelaten om dergelijke containers te bouwen in wie zee, de hoogste golven gemiddeld pekel in de wereld veel pompen. het betekent dat de efficiëntie van een dergelijk systeem in de wereld het meest effectief zal zijn, en daarom moeten containers rond deze landen worden gebouwd wat in de toekomst de groene energie voor alle Europium-landen kan garanderen.

Regards Andrew : Cheesy:


Er zit kracht in water ... Ik ontdekte het in 2008 en publiceerde hoe ik op relatief gemakkelijke wijze elektriciteit uit zeegolven kon halen. Je hebt zeewater nodig met behulp van golven, pomp naar een hoge kust naar een grote zoutwatertank ... .. Gebruik voor het pompen duizenden kleine waterpompen, aangedreven door kleine drijvers. Onlangs heb ik zelfs gevonden een filmpje dat aan iedereen perfect uitlegt wat ik bedoel .. In plaats van een man zou je een waterpomp moeten plaatsen, die met behulp van een vlotter deze 100 l water zal pompen .. Je zou zulke indelingen moeten opzetten, honderd of tweehonderd, bedek ze met de hele kust. De manier waarop ik hier aan kwam, is in mijn publicaties, sinds 2008

https://www.new4stroke.com/fale%2011.mp4

Andrew : Cheesy:
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 02/08/20, 16:03

Eén persoon 100 kg 1 meter op en neer geeft elke keer 1 KW ...

Beeld

Leuningen in zo'n "energiecentrale" zijn natuurlijk niet nodig ..


Andrew : Cheesy:
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 06/08/20, 09:43

1 x
Andrew Feliks

Terug naar "Econology forum in het Engels »

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 73-gasten