Nieuwe 4 takt motor (in het Engels)

Onderwerpen hierover forum en de econologie in het Engels voor mensen die geen begrijpelijke Franse taal spreken.
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 21/12/19, 14:56

In dit filmpje kun je je voorstellen dat aan de andere kant van de kleppen dezelfde schijf zit als bovenaan en uiteraard de wiggen als deze gesloten moet worden, doet hetzelfde onderaan als deze schijf bovenaan de veren









Andrew :D
1 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 21/12/19, 14:56

Nou, hier in het filmpje kun je zien dat de kleppen bij hogere toeren bijna niet open zijn. Hetzelfde zie je bij deze opening, de lucht die de cilinder binnen moet komen.

En het geluid dat dit mechanisme produceert is enorm. Je kunt me op mijn woord geloven dat het hele geluid (95%) van de viertaktmotor afkomstig is van het timingmechanisme...
Mijn motor heeft slechts 5% van dit mechanische geluid,

Maar bij het uitademen...wereldrecord...kwaad

http://new4stroke.com/zawory%20napedzane.mp4

Andrew :D
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 21/12/19, 14:57

Vond je mijn ballonnen leuk? Het is een drijfmotor.. Er zijn er al zulke, maar opereren onder water.. Het zijn uitzonderlijk zuinige voertuigen, die je een keer, dan 3 seconden verbruiken en weer boven komen.. Natuurlijk heeft de circulatie van Carnot er niets mee te maken, hoewel het niveau aanzienlijke afstanden bestrijkt, maar de gelovigen van zijn volgelingen zullen proberen ons ervan te overtuigen dat ze dat hebben ... Maar ze hebben geen orthodoxie, dat zou niet zo moeten zijn ... ondanks dat ze op deze manier lesgeven aan universiteiten ...
Eerst over het onderwaterzweefvliegtuig, uiteraard in het Engels.. https://en.wikipedia.org/wiki/Underwater_glider

Als iemand het nodig heeft, kun je het al kopen... misschien wordt er zelfs een zeilboot gesleept :)

http://www.teledynemarine.com/slocum-glider?ProductLineID=14

Technische parameters.. http://www.teledynemarine.com/Lists/Downloads/Teledyne%20Webb%20Research%20Brochure%20G3%202017_pages.pdf?fbclid=IwAR0zJtGVQOUE-SQK2lHRCcgVxlShvK7Xb7KtUgeiE4YnuVXQ4yHh0ayJsSM

Wij ontwikkelen het denken verder, niet belast door deze Carnot..

Andrew :D
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 21/12/19, 14:58

Er was ooit een discussie over dit onderwerp. Dat dacht ik tot 1980 ook. Maar later ben ik er anders naar gaan kijken en weet ik, door jarenlange reflectie en ervaring, dat dit allemaal uit de vinger wordt gezogen, deze warmte- en mechanische verliezen helaas.. Hier is een duidelijk voorbeeld dat aantoont dat de weerstand tegen beweging van de krukas en de nokkenas meerdere malen groter is, dus deze kaarten zijn een compleet sprookje..
En dat is waarom ze geen nieuwe, efficiënte motoren bouwen... vorige ingenieurs. en totdat ze hun mening herzien, zullen ze geen betere motor bouwen. Hier zie je koppig niet dat mijn motor met dezelfde capaciteit, de hoofdzuiger 3 KEER meer lucht in de cilinder zuigt, en je probeert het te vergelijken met een traditionele motor die 3 keer minder zuigt, En je zegt dat de verliezen op mijn zuigers volgens deze grafieken veel groter zijn. Ja, misschien (maar ik weet het niet zeker), maar ze zuigen deze 3 keer meer lading in de cilinder en Dit is een onmiskenbare fysieke basis, maar mijn motor moet efficiënter zijn, of je het nu erkent of niet...



je kunt zien dat de as zelf erg licht is, je kunt de hand draaien, het monteren van de nokkenassen is erg moeilijk, zelfs met een lange armsleutel.. Ik denk dat hiervoor zelfs 5 keer meer kracht nodig is.. Ik gebruikte om verschillende motoren te laten draaien die ik heb gemoderniseerd en gerepareerd en ik weet dat dit een groot verschil is in deze kracht.. En dit zal ook door elke efficiënte motormonteur worden bevestigd...
En dat is de reden waarom moderne ingenieurs ze helaas neerleggen en niet in staat zijn een werkende motor te maken van 23 pk naar 250 pk ... en totdat ze erachter komen dat dit zo is, zullen ze het niet doen ... En Ik doe veel zodat ze erachter komen... totdat de gezondheid het toelaat

Andrew :D
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 21/12/19, 14:59

Hier zijn dergelijke valse grafieken:

https://x-engineer.org/automotive-engin ... Mba2uTqzBg

Er was ooit een discussie over dit onderwerp. Dat dacht ik tot 1980 ook. Maar later ben ik er anders naar gaan kijken en weet ik, door jarenlange reflectie en ervaring, dat dit allemaal uit de vinger wordt gezogen, deze warmte- en mechanische verliezen helaas.. Hier is een duidelijk voorbeeld dat aantoont dat de weerstand tegen beweging van de krukas en de nokkenas meerdere malen groter is, dus deze kaarten zijn een compleet sprookje..
En dat is waarom ze geen nieuwe, efficiënte motoren bouwen... vorige ingenieurs. en totdat ze hun mening herzien, zullen ze geen betere motor bouwen. Hier zie je koppig niet dat mijn motor met dezelfde capaciteit, de hoofdzuiger 3 KEER meer lucht in de cilinder zuigt, en je probeert het te vergelijken met een traditionele motor die 3 keer minder zuigt, En je zegt dat de verliezen op mijn zuigers volgens deze grafieken veel groter zijn. Ja, misschien (maar ik weet het niet zeker), maar ze zuigen deze 3 keer meer lading in de cilinder en Dit is een onmiskenbare fysieke basis, maar mijn motor moet efficiënter zijn, of je het nu erkent of niet...



Je kunt zien dat de as zelf erg licht is, je kunt de hand draaien, het monteren van de nokkenassen is erg moeilijk, zelfs met een lange armsleutel. Ik denk dat hiervoor zelfs 5 keer meer kracht nodig is. Ik gebruikte om verschillende motoren te laten draaien die ik heb gemoderniseerd en gerepareerd en ik weet dat dit een groot verschil is in deze kracht.. En dit zal ook door elke efficiënte motormonteur worden bevestigd...
En dat is de reden waarom moderne ingenieurs ze helaas neerleggen en niet in staat zijn een werkende motor te maken van 23 pk naar 250 pk ... en totdat ze erachter komen dat dit zo is, zullen ze het niet doen ... En Ik doe veel zodat ze erachter komen... totdat de gezondheid het toelaat.

Beeld

Deze en deze grafiek laten zien dat de bewegingsweerstand van de kleppentrein, ondanks een zesvoudige verhoging van de omzet, niet meer energie verbruikt. Dat is een wonder, omdat ze ook hun traagheid hebben en de lagerweerstand ook toeneemt, vergelijkbaar met de weerstand in de as lagers krukas ... en als gevolg van de stijgende omzet van 6 naar 1000 zou deze groene ruimte veel breder moeten zijn ... .. en dit duidt op een zeer onbetrouwbare ontwikkeling van deze kaart. Omdat de kleppen ook hun traagheid hebben, die toeneemt met het kwadraat van de omwentelingen, en dus de wrijving in het aandrijfsysteem van deze kleppen ook...


Andrew :D
1 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 21/12/19, 15:00

En hier, alsof iemand de cilinderinhoud van een nieuwe motor wil berekenen... en dus alles wat je dan nodig hebt, is anders dan de huidige motor..
en de eerste las, die je niet op de animatie zult zien...dat het minimale volume van de verbrandingskamer 370 graden rotatie van de hoofdkrukas is..


http://new4stroke.com/volume/volume.htm


http://new4stroke.com/volume/volume.xls


Andrew :D
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 21/12/19, 15:03

Hier het enige redelijk professionele boek over de efficiëntie van de huidige motor. In figuur 6.9 is duidelijk te zien dat de aandrijving van de kleppentrein bij snelheden in de orde van 2000 - 3000 tpm ongeveer de helft uitmaakt van het totale vermogen dat van de motor wordt ontvangen. , bij gedeeltelijke belasting.. Bedankt Wiley.



Andrew :D
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 29/01/20, 03:52

uitvinder schreef:Helaas is de Carnot-motor slechts een fragment van de realiteit om ons heen met betrekking tot warmtemotoren. Maar de meesten proberen het uit te leggen als een algemeen toepasselijke wet. In de tussentijd kun je bijvoorbeeld thuis een eenvoudig experiment doen met een ‘koude motor’. Giet gewoon koud water in de gootsteen en plaats er een geschroefde plastic drinkfles in. We zullen zien hoe het van vorm zal veranderen als gevolg van de afkoeling van de lucht binnenin door koud water. Op basis van de verandering in het uiterlijk zien we dat ook de motor volgens dit principe mogelijk zou zijn. Alles is relatief in de natuurkunde. Maar bij het leren over warmte worden veel belangrijke fysieke grootheden weggelaten, zoals verdamping, bevriezing en het belangrijkste: tijd. En theoretici komen tot de conclusie dat de entropie voortdurend toeneemt, maar hoe zit het met de wetenschappelijke benadering die niet te veel met elkaar in overeenstemming kan worden gebracht, want wat zal er gebeuren als deze entropie ooit opraakt? ;)
Ik presenteer hier waarschijnlijk de grootste warmtemotor die een man kan bouwen (het is geschikt voor het Guinness Book of Records ;) ) En theoretisch speelt de druk daar geen enkele rol in, omdat de ballon van onderaf open is .. de de lucht warmt op en de ballon kan zelfs op 5000 meter stijgen (record is 20,000 m), waarna de eerste ballon leegloopt uit warme lucht en de tweede vult, die dankzij de scrollende lijn aan hun ketting elektriciteit in de generator zal doen. Dan herhaalt de cyclus zich, van wat we aan de bovenste warme lucht vrijgeven en aan de onderste, vullen we deze... Het oude goede principe en de druk spelen geen enkele rol. Het is gewoon een curiosum dat niet alles met warmte een Carnot is motor..
Trouwens, een heteluchtballon is tot nu toe de langstlevende machine in de lucht - het record is meer dan 10 dagen...
Dit blijkt omdat er misschien andere warmtemotoren zijn met een hoger rendement dan momenteel bekend is. Hoe dan ook. er is al een bijdrage aan het nieuwe denken...

Beeld

Andrew :D


Nou, hier zo'n filmpje, als het zo'n ballonkrachtcentrale zou kunnen werken.. ;)
Nou, als je bijvoorbeeld op een schip de uitlaatgassen van de motor zou gebruiken, half in de velden met lucht, zodat ze niet te warm werden, dan zou zo'n ballon met een capaciteit van 500 KG in 1 minuut gevuld kunnen worden, als de scheepsmotor op vol vermogen draaide. In één beurt geeft 20 m^3 een salon met een hoge temperatuur.. vermenigvuldig dit met 100 toeren per minuut geeft 2000 m^3.. Waarschijnlijk zijn er een paar ballonnen nodig.. Maar ook zo'n dieselcentrale op het vasteland kan op deze manier een beetje verbeterd worden.. zodat er geen warmte verloren gaat...

https://www.new4stroke.com/balons.mp4



uiteraard met elke andere warmtebron van 80 graden Celsius kan het ook..


Andrew :D
1 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 07/02/20, 03:26

Dat klopt, maar je kunt thuis altijd een Duits product kopen, wat het derde type energie op aarde is. En degene die de wet bepaalt is Lord Kelwin, die dacht dat vogels vliegen omdat het een goddelijke zaak is... Maar dat stoort niemand aan deze scherpe kijk op de werkelijkheid en velen herhalen het...
Maar hier is dit Duitse idee...



Andrew : Roll:
0 x
Andrew Feliks
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Re: Nieuwe 4-slagmotor




par uitvinder » 08/02/20, 03:37

Dit Duitse idee werkt of werkt niet, maar zeker wanneer het wordt toegepast op mijn ballonnen, wijst het de weg die we moeten gaan. Mijn ballonnen zijn geen voortdurende beweging, maar een gigantische warmtemotor voor lage temperaturen, waarvan al is bewezen dat ze werken omdat de ballon stijgt als gevolg van deze relatief lage temperatuur binnen.
En op deze Duitse manier, hoe je het op de juiste manier kunt vergroten, zal het werken, waardoor de eerder verspilde energie die in de lucht vrijkomt, kan worden gebruikt, en het kan energie zijn die in de lucht vrijkomt van een kolencentrale, een gasgestookte elektriciteitscentrale, of viertaktenergiemotor (ook kerncentrales), die slechts een efficiëntie van niet meer dan 50% hebben, en de rest vrijgeven in de atmosfeer. En nu kan misschien zelfs 40% van deze energie worden gebruikt voor de productie van elektriciteit, wat zelfs kan geef 90% van de totale efficiëntie om ons zo'n nieuwe energiecentrale te geven ... 

Welnu, dergelijke "ballonnen" zouden afmetingen moeten hebben van 10 x 20 x 10 meter, en ze zouden kunnen worden gebouwd als scènes bij openluchtconcerten. maar het gewicht van de huid zou in evenwicht zijn, evenals thermische verlichting in de vorm van polystyreenschuim bekleding zou kunnen worden gedaan. Nee, alleen de hoogte van de toren is een probleem. Al denk ik dat de hoogte van 200 meter behoorlijk reëel is, dat wil zeggen dat deze 6 stuks van dergelijke "ballonnen" op deze toren zouden kunnen werken één kant, wat een trekkracht tot 3000 KG zou opleveren.

Welnu, de uitlaatgassen van een dieselcentrale zouden daar bijvoorbeeld kunnen worden geïntroduceerd, en ook met koelend heet water. Dus theoretisch zou 50% van deze warmte-energie die verloren gaat in zo'n elektriciteitscentrale gedwongen kunnen worden om te werken ...

Beeld

Zelfs waterdamp zou ook gebruikt kunnen worden om een ​​"ballon" te vullen. Het gewicht is slechts ongeveer 0.5 KG bij een temperatuur van 80 graden Celsius.
heteluchtpomp, bijv. schoorsteen van elektriciteitscentrale ...
en werkt 24 uur per dag, ongeacht het weer..


Andrew : Mrgreen:
1 x
Andrew Feliks

Terug naar "Econology forum in het Engels »

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 35-gasten