Zoek naar een ecologische bouwer in Nantes

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 27/10/05, 18:30

ja, het is speelbaar, maar je zult slechts een kleine besparing hebben als je de vloer niet ontwikkelt. Voor grond ligt het misschien niet voor de hand in de buurt van Nantes, ik zag een voorstel voor 1000m2 in Safré vlakbij de snelweg maar het is al €65 zonder de netwerken, dus dichterbij moet je kijken in een ZAC, anders krijg je het niet in je prijs.
Een andere mogelijkheid is om een ​​grond + huisformule van een bouwer af te nemen, deze vindt u in de advertenties van 44 anonce of Ouest France Immo. Zie ook woningrenovaties, maar je moet wel oppassen, ze verdwijnen heel snel! Het zal vooral afhangen van wat je jezelf geeft als transportbudget, want € 200 is alleen maar om dichtbij Nantes te zijn en hangt ook af van je werkplek.
Door te zoeken vinden we het altijd, maar we zullen veel moeten krabben en op de OCCAZ moeten springen die we hebben gespot!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 101-gasten