Vermijd bouw aandoeningen

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 26/11/07, 22:45

Dag

Bedankt bpval voor de link
De beschrijving van de constructie in 3D-sectie is goed gedaan, maar voor het economische aspect van de constructie zijn er dingen te zeggen (het was niet het onderwerp van dit document, maar ik maak van de gelegenheid gebruik om een ​​opmerking te maken )

Constructie op een vorstvrije fundering is traditioneel
Tot nu toe niets abnormaals, behalve dat we al moeten nadenken over koudebruggen op dit niveau van constructie
Dit houdt in dat voor de voorbeeldconstructie de plaat op het 1e (en 2e) niveau de buitenmuren niet mag raken, vooral als de isolatie binnen wordt aangebracht.
Met andere woorden, zorg voor een vochtwerende + thermische stijgisolatie onder de plaat en aan de omtrek ervan
Dit detail is essentieel, hoewel de fabrikanten er tegenwoordig geen belang aan hechten.
Het huis dat op een plaat op de grond is geplaatst, is een thermodynamische afwijking
Wilt u een vloerverwarming maken om de buitenmuren te verwarmen? Nee, in het gepresenteerde voorbeeld is het een veilige gok dat in de winter de grond koud is omdat het calorieën in de buitenmuren afvoert.
Nieuwe ‘harde’ constructies en zelfs sommige houtskeletbouw hebben dit defect dat niemand ziet, aangezien deze methode verankerd is in de huidige praktijk.
Ik raad mensen die met nieuwbouw willen beginnen aan om goed na te denken over dit probleem want als het beton eenmaal gestort is, is het ...... te laat

Goed nadenken
0 x
Avatar de l'utilisateur
DELAIR
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 46
Inschrijving: 31/10/07, 15:51
Plaats: CHATEAUBOUDUN




par DELAIR » 12/12/07, 13:46

Bedankt Po * nt P site notebooks



Maar er zijn ook goede bouwers die erover nadenken!

tain ...
: Mrgreen:
0 x
de mannen gaan het woud voor, de woestijnen volgen hen "CHATEAUBRIANT

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 78-gasten