zolder isolatie quotes

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 07/07/10, 00:01

Hier heb ik net een andere offerte gehad die nog duurder is namelijk 2700 euro na korting voor 40 m2:

- ofwel 24 cm isofloc watten geclassificeerd in brandtype M1, en na bezinking komen we uit op 20 cm volgens cstb doc.

- 19 mm spaanplaatvloer

+tien jaar garantie

Ik wacht ook op een voorstel voor het kruipen met verwijderen en leggen van tegels.


Volgens de persoon die ik zag, kunnen de tochtproblemen voortkomen uit problemen met de isolatie van de zolder.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/07/10, 14:04

dodo schreef:
Volgens de persoon die ik zag, kunnen de tochtproblemen voortkomen uit problemen met de isolatie van de zolder.

Deze persoon heeft de regio gelokaliseerd zonder isolatie of niet??
Als woorden zonder bewijs zijn, moet je op zoek naar het gebied zonder isolatie of verschrompelde isolatie!!


Ik wacht ook op een voorstel voor het kruipen met verwijderen en leggen van tegels.


Deze schatting zal hoger uitvallen en je hoeft alleen maar een paar tegels te leggen en terug te plaatsen om te testen en zelf te weten, met een weegschaal, of de isolatie slecht is (geen isolatie of onvolgroeide glaswol).
Het hangt er allemaal van af of de rupsen bijna overal geïsoleerd zijn of helemaal niet, want het werk is niet hetzelfde, op een paar plaatsen glaswol tussen de klampen rijgen, en deze tegels laten rusten, is helemaal niet hetzelfde als neerleggen het dak en veel klampen, glaswol leggen, wisselen en pannen leggen, nieuw gezien de werkzaamheden.

Voor het huis van mijn buurman met een woonoppervlak van 135m2 kostte dit werk om het dak te vernieuwen en de isolatie van het dak te verbeteren € 20000! Naar mijn mening is hij iets verbeterd, omdat daarvoor alle muren van buitenaf moeten worden geïsoleerd, maar psychisch is hij tevreden!
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 07/07/10, 22:43

nee, de persoon heeft geen plaats zonder isolatie gedetecteerd, maar merkte op dat op bepaalde plaatsen de LV in het stof zit en op plaatsen op het dak zien we de dag van een gebrek aan cement op bepaalde pannen aan de bovenkant van het dak.

qua kruipen zal het nodig zijn om ten tijde van de werkzaamheden van de zolder te zien in ieder geval hoop ik geen 20 euro zoals bij je buurman.


om terug te komen op mijn offerte, kan het prijsverschil komen van het merk watten want in aanbieding 1 is het belouate en de andere isofloc.
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 27/08/10, 12:31

Hier heb ik mijn kleine berekeningen gedaan als ik het werk zelf doe:

ofwel de zak van 12,5 kg, ofwel 1,95 m² per zak dik. 200 mm voor 19 euro

dus voor mijn 40m2:

40/1.95=20.51 zakken *2 om een ​​dikte te hebben van 40cm en 30cm na bezinking.

dus 42 zakken *19=798 euro watten.

dan moet ik kijken naar de prijs van de balken om mijn balken te vergroten van 18cm naar 30cm. + de osb-vloer.


als we het vergelijken met het aanbod van 2000 euro waarop ik een belastingvermindering krijg, is het niet zeker dat het interessant is om het zelf te doen.
het probleem is dat we in GSB btw betalen tegen 19.6 of professionals de rekening tegen 5.5%
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 27/08/10, 17:54

dodo schreef:als we vergelijken met het bod van 2000 euro waarop ik een heffingskorting krijg, cWeet niet zeker of het interessant is om het zelf te doen.
het probleem is dat we in GSB btw betalen tegen 19.6 of professionals de rekening tegen 5.5%


Dit is een veel voorkomende paradox en het is inderdaad een van de "problemen" van belastingverminderingen, omdat ze uiteindelijk toch door de samenleving worden betaald...

Maar het is beter dat het erin gaat dan in wapens... of ander staatsafval...
: Idee:
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 27/08/10, 19:59

Christophe schreef:
dodo schreef:als we vergelijken met het bod van 2000 euro waarop ik een heffingskorting krijg, cWeet niet zeker of het interessant is om het zelf te doen.
het probleem is dat we in GSB btw betalen tegen 19.6 of professionals de rekening tegen 5.5%


Dit is een veel voorkomende paradox en het is inderdaad een van de "problemen" van belastingverminderingen, omdat ze uiteindelijk toch door de samenleving worden betaald...


: Idee:


dat wil zeggen ?
Denkt u dat als hij het belastingkrediet afschaft, de prijzen zullen dalen?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 28/08/10, 00:24

Denkt u dat als hij het belastingkrediet afschaft, de prijzen zullen dalen?

Als mensen stoppen met het isoleren of kopen van energiebesparing, heel sterk, zal de verstoorde balans van vraag en aanbod de prijzen doen dalen!!
0 x
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 28/08/10, 09:29

omdat daar dat ik het door een professional of mezelf doe, de prijs bijna hetzelfde zal zijn.

het enige verschil is dat de professional het zal spuiten en dat ik het handmatig moet verspreiden, en het resultaat is misschien niet hetzelfde.
0 x
sspid14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 141
Inschrijving: 28/12/08, 22:11




par sspid14 » 28/08/10, 17:23

Ik geloof vooral dat hoe meer we een product consumeren, hoe meer de prijs zal dalen. Hoe meer fotovoltaïsche panelen er zijn verbruikt (dankzij bonussen en incentives), hoe meer de panelen in prijs zijn gedaald. Toen de premie er eenmaal af was, daalden de prijzen weer omdat er veel concurrentie was.

dodo schreef:omdat daar dat ik het door een professional of mezelf doe, de prijs bijna hetzelfde zal zijn.

het enige verschil is dat de professional het zal spuiten en dat ik het handmatig moet verspreiden, en het resultaat is misschien niet hetzelfde.

Dus je kunt het net zo goed iemand laten doen, het zal je behoeden voor "je kont breken" ... nog steeds hopend dat het ook wordt gedaan (als het profs zijn, kunnen we dat aannemen).
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/08/10, 00:36

dedelco schreef:
Kijk onder de onbereikbare schuine delen van het dak aan de rand van de zolder door de pannen op het dak op te tillen, de delen met losse of verwijderde of natte glaswol (gebarsten tegel?), enz.
Ik spreek uit mijn persoonlijke ervaring, het is essentieel om op je dak te kunnen gaan en elke tegel en de wol eronder te inspecteren !!!!!!!. Veel meer dan een verdubbeling van de isolatie van het toegankelijke deel van de zolder van 15 naar 30cm!!


Heb je tegels opgetild en gecontroleerd op isolatiegaten?

Zo niet, dan blijf ik denken dat het nuttiger is om eerst de zichtbare dakruimten te verdubbelen, om de toestand van het onzichtbare gemakkelijk te kennen.
Je muur- en zolderisolatie van 7 cm zou een huis met D moeten geven, of zelfs E en niet F naar mijn pif en de vergelijking met vergelijkbare huizen te koop of een van mijn huizen, met zijn 2 cm en vergelijkbare zolder en die gaten had onder de tegels. !!
Er moeten eerst verborgen gebreken blijven die verholpen moeten worden.
Als ze niet worden gevonden en vervolgens worden gecorrigeerd, lopen de andere isolatiewerken het risico niet de verhoopte verbetering te brengen, zoals het water in een lekkende mand willen houden zonder reparatie op de juiste plaats. !!
Ik kan het mis hebben, maar een onderzoek van het dak en wat eronder zit is fundamenteel, tenminste in mijn huis!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten