Ecolo woningbouw project in het hart van Lille

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
JulienPilette
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 27/06/12, 20:06
Plaats: Lille

Ecolo woningbouw project in het hart van Lille




par JulienPilette » 02/07/12, 10:21

Hallo,

Korte post om ons ecologisch huisproject in Lille (Noord) voor te stellen

“Milie Plume’s hut”

Milie Plume is onze bijna 2-jarige dochter :)

Het is een houten framehuis op 4 niveaus (ja, in de stad... :) )
op een perceel (verworven) van 96m². De woning wordt voor de helft groot, dus 48m².

Beeld

We gaan een Canadese put proberen, wat atypisch is in de stad :)
(Er zullen noodzakelijkerwijs prestatiecompromissen zijn, maar elke calorie is de moeite waard :) )
Het geheel wordt verwarmd door een houtkachel. Het is de VMC die verantwoordelijk zal zijn voor het homogeniseren van de temperatuur.
Wat de locatie betreft, 20 meter van een station van V'Lille, 50 meter van de metro, 900 meter van het treinstation, geen auto nodig!

Er zullen nog veel meer grappige aspecten aan het project worden toegevoegd.

Je kunt het hele project volgen op de blog: http://www.lacabanedemilieplume.fr
op Facebook: de hut van Milie Plume
en op Twitter: #MiliePlume

Wij nodigen u daarom uit om ons te volgen, te adviseren, te bekritiseren en bekend te maken :)

Tot binnenkort ! (voor een bezoek aan het huis hoop ik! :) )
0 x
Julien Pilette
Bouw van een ecologisch huis in het hart van Lille
www.lacabanedemilieplume.fr
Facebook: De hut van Milie Plume
Twitter: #MiliePlume
peter1brown
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 04/07/12, 13:05




par peter1brown » 09/07/12, 09:06

Lucht circuleert door uw huis via een buis in de ASV die kan worden gesneden voor elke wanddikte tot 14 inch. Een handmatig bediende demper regelt de luchtstroom, met instellingen variërend van volledig gesloten tot volledig open, of een volumestroom daartussenin.


zuidelijke locatie toulouse
0 x
razputin
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 26/10/12, 16:24




par razputin » 20/11/12, 16:21

Heel gaaf project! Ik had op internet een soortgelijke accommodatie te koop gezien, ecologische houten huizen. Maar de verkoopprijzen blijven vrij hoog, we kunnen alleen maar hopen dat deze vastgoedsector naar een daling neigt...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten