natuurlijke en biologische Pool

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 04/12/07, 21:51

Christophe schreef:Je hebt ook een pomp nodig...


Je kunt een windturbine gebruiken... 8)

het zwembad dat 3 miljard waard was heh heh heh : Cheesy:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 04/12/07, 22:03

Gregconstruct schreef:het zwembad dat 3 miljard waard was heh heh heh : Cheesy:


Je bent wild vanavond van wat ik zie: https://www.econologie.com/forums/post63547.html#63547
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 04/12/07, 22:07

Christophe schreef:Je bent wild vanavond van wat ik zie: https://www.econologie.com/forums/post63547.html#63547


Nou, ik ben in goede vorm, maar ik weet nog niet welke vorm... : Lol: : Lol: : Lol:

Ik zeg ook serieuze dingen op twee of drie posts : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 04/12/07, 22:47

Flytox schreef:Bonjour à tous

Als het water om het zwembad te vullen afkomstig is van afstromend water, daken, beekjes enz... kan het groen zijn. Als het uit de kraan van het waterleidingnet komt, verliest dat dan niet wat van zijn belang? : Cry:

A+


wie zei dat het van het netwerk kwam??? "In het slechtste geval, zelfs als dit het geval is, is het slechts een reserve, dan houden de regens het niveau op peil. Voor de norm is het 1/1, maar meer zou zeker veiliger zijn. Er zijn ook planten die het water van zuurstof voorzien, ik weet het niet." ze, maar het bestaat (gebruikt voor de visteelt).
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 04/12/07, 22:51

denis schreef:wie zei dat het van het netwerk kwam??? In het slechtste geval, zelfs als dit het geval is, is het slechts een reserve, dan houden de regens het niveau op peil.


Regen kan het niveau niet altijd handhaven!
Als de verdampingssnelheid hoger is dan de neerslag, heb je het in je zak om je niveau op peil te houden!!!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 04/12/07, 22:58

ja, dat is naar mijn mening waar : Cheesy: maar ja, er is zelfs af en toe een zomerstorm die water van de daken haalt.
het is niet het probleem van het water waar ik woon, er is nogal wat water, stadswater kost 50 cent, ook al is het geen reden om te verspillen, ik haat het aan deze kant !! zelfs als het gratis zou zijn, zou het hetzelfde zijn! : Cheesy:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 04/12/07, 23:00

Als u in het land van de eeuwige regen leeft, hoeft u zich geen zorgen te maken over het waterpeil!
Een zwembad is ook niet nodig! : Lol:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
duurzame ontwikkeling
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 04/04/08, 15:42




par duurzame ontwikkeling » 04/04/08, 16:40

Wij zijn een vereniging van jonge mensen die zich richten op producten rond duurzame ontwikkeling.... een van de meest gecompliceerde producten is eigenlijk het natuurlijke zwembad of natuurlijk zwemmen... In de gespreksdraad merkte ik een bezorgdheid op over alles wat betreft de waterzuivering en onderhoud...


Ter informatie wil ik u uitleggen dat filtratie voor planten een zeer ervaren methode is en effectief blijkt te zijn. Het is een volledig natuurlijke oplossing die vergelijkbaar is met het gebruik van chloor... Voila

meer informatie op sites als deze

www.sanitation-autonome.org

dank u
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79321
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 04/04/08, 16:42

Nou, het is al beter als een "advertentie" : Cheesy:
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten