Deelname aan Wikibook?

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13

Deelname aan Wikibook?




par nonoLeRobot » 09/09/05, 22:41

Nou, het is niet gemakkelijk om op de hoogte te blijven en zo'n groot document te schrijven, en als ik blokkeer, blokkeert het iedereen. Daarom stel ik voor een tool te gebruiken die precies daarvoor is gemaakt: wikilivre, vooral omdat wikipedia enorm groeit, is het tijd om op de kar te springen, om informatie te verspreiden (let op, toch is de filosofie van wikilivre om een ​​neutrale en afstandelijke geest te houden, niet altijd duidelijk in de ecologie).

Dus als je nu ideeën hebt, aanpassingen of toevoegingen, aarzel dan niet om het zelf te doen, en maak je geen zorgen, we kunnen annuleren als er een fout is, dus GA ERVOOR. Zelfs om spelfouten te corrigeren is het nuttig.

Het is heel eenvoudig, ga hier: http://fr.wikibooks.org/wiki/Habitation_éconologique en als u dingen wilt corrigeren, aarzel dan vooral niet om op wijzigen te klikken en vervolgens op te slaan. Het is de vrije geest van samenwerking, dus het is niet nodig om te wachten op de instemming van anderen, als we het niet eens zijn, bespreken we het achteraf.

Ik hou echter niet echt van de internetpresentatie, dus ik denk dat ik de samenvatting in pdf zal blijven schrijven met een tekst die meer geschikt is voor een boek dat een begin en een einde zou hebben.
0 x
macht overslaan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 13/04/05, 10:07




par macht overslaan » 10/09/05, 14:29

:x Hallo Nono,
vertel me, alleen de titels "Econologique woning" en "Locatie, isolatie en verwarming" verschijnen op de pagina en ik kan de inhoud niet lezen. Kunt u mij vertellen hoe ik toegang krijg tot de inhoud?

Goededag aan iedereen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 12/09/05, 13:53

Er is alleen de verwarming die een beetje is geredigeerd, en je moet erop klikken om daarheen te gaan (het is een aparte pagina), ik dacht gescheiden in 3 punten - Locatie, Isolatie, Verwarming om niet iets te zwaar te hebben , vooral omdat WIKI levert een beetje lijkt te verzadigen.

Maar laten we dat allemaal vergeten ;-), http://fr.ekopedia.org/ lijkt daar eigenlijk perfect geschikt voor, laten we het wiel niet opnieuw uitvinden (maar verbeteren).

Bedankt voor je zeer relevante link die ik niet kende.
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 85-gasten