Risico's of voordelen van gaas onder het gips

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
eldirectorbrice
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 07/02/09, 00:04

Risico's of voordelen van gaas onder het gips




par eldirectorbrice » 07/02/09, 00:15

Hallo,
Ik woon in een lemen huis op de 1e verdieping en ik wil aan de buitenkant kalkpleister aanbrengen. Ik wordt geadviseerd om een ​​metalen gaas onder de opruwlaag te gebruiken of een bindmiddel op glasvezelbasis. Wat zou je mij adviseren vanuit het oogpunt van magnetische vervuiling? Het hek beschermt of is er gevaar (bliksem)?
Bij voorbaat dank, want ik kon hierover niets vinden op internet.
@+christelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 07/02/09, 04:58

hallo

op dit adres vindt u alles wat u moet weten http://fr.wikipedia.org/wiki/Cage_de_Faraday

jeff
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/02/09, 09:35

Ja, als je op zoek bent naar EM-bescherming, zal glasvezel niets doen.

Maar wees voorzichtig, de "kooi" moet integraal zijn als je een goede bescherming wilt: als je het dak of de vloer niet maakt, zal de kooi niet integraal zijn.

En je moet weten dat mobiele telefoons het risico lopen binnenshuis niet meer te werken: als dit een voordeel voor je is, kan het bij wederverkoop een nadeel worden... Vooral omdat we niet weten wat de toekomst van EM-technologie voor ons in petto heeft: Stel je voor dat je vaste telefoonlijnen zou elimineren? Moeilijk om een ​​huis te verkopen zonder telefoon!

Niets houdt u tegen om enkele gevoelige kamers magnetisch te isoleren: zoals de slaapkamers waar u het grootste deel van uw tijd doorbrengt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 07/02/09, 16:27

Een ander probleem met GSM is dat het bij slechte ontvangst krachtige signalen gaat uitzenden. In dit geval zal de bescherming nul zijn, omdat het integendeel hard zal werken om het netwerk te veroveren.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 07/02/09, 16:45

het plaatsen van een metalen gaas zal feitelijk grote problemen veroorzaken bij het luisteren naar de radio of mobiele telefoon :!:

beter plaats een niet-metalen bindmiddel. Maar je kunt redelijk resistente plastic gaas/frame/matrixen vinden

Hé, ik denk aan de dakgootroosters...
http://produits.batiactu.com/recherche- ... B-ANNUAIRE

Maar door rond te snuffelen in bouwmarkten of op internet zou je dit in plastic moeten kunnen vinden : Idee:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 07/02/09, 18:21

het hek zal geen effect hebben op de mobiele telefoon, die in ieder geval niet door muren heen gaat: de mobiele telefoon of wifi gaat door de deur en het raam en wordt door reflectie op de muur in de kamers verdeeld, een beetje zoals het licht die een hele kamer verlicht

het is eerder voor de radio dat het hek een groot verlies zal maken

Ik bevestig de opmerking die is gemaakt: over het algemeen is het niet de kracht van het GSM-relais dat vervelend is, maar de kracht van de telefoon die we tegen ons oor houden: hoe zwakker de communicatie, hoe luider deze uitzendt ter compensatie
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 07/02/09, 18:24

bij kalk is het grootste risico dat het hek gaat roesten en alles kapot gaat

om als roestremmer te dienen heb je cement nodig: principe van gewapend beton

Gewapend beton maken met kalk is een ramp: het roest
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 83-gasten