Positief energiehuis in Vendée - kantoren

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 09/11/08, 23:34

Houthakker schreef:Ik bevestig daarom wat ik al eerder zei: een BE die zegt dat het niet mogelijk is om met een houtkachel aan RT2005 te voldoen doet gewoon zijn werk niet !!! : Roll:


u hoeft alleen maar de prestaties van de genoemde kachel te rechtvaardigen
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/11/08, 20:04

Capt_Maloche schreef:
Houthakker schreef:Ik bevestig daarom wat ik al eerder zei: een BE die zegt dat het niet mogelijk is om met een houtkachel aan RT2005 te voldoen doet gewoon zijn werk niet !!! : Roll:

u hoeft alleen maar de prestaties van de genoemde kachel te rechtvaardigen


Ik weet niet of "je hoeft alleen maar..." aangezien ik het nog nooit heb gedaan, maar het zou niet erg ingewikkeld moeten zijn, als je weet waar je het over hebt en als je weet hoe je dit soort bestanden moet samenstellen.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 11/11/08, 13:00

Inderdaad! :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 11/11/08, 15:18

Bedankt voor het oplossen van de kwestie, Houthakker.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten