Econovia - Project Van Corporate Design

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
aubronm
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 23/04/08, 15:20

Econovia - Project Van Corporate Design




par aubronm » 23/04/08, 15:24

Hallo,

we willen de internetgebruikers om hulp vragen. Wij zijn een groep studenten die een project voor het creëren van bedrijven uitvoeren. Het onderwerp van dit project is: advies over ecologische oplossingen in huis (met contact met ecologische leveranciers, energiebalans, basisinformatie, enz.).

Daarom hebben we een vragenlijst voor marktonderzoek opgezet om de verwachtingen van de Fransen op het gebied van ecologische huisvesting beter te begrijpen. Dit project is niet bedoeld om te worden verkocht aan gekke investeerders; het blijft deel uitmaken van onze studies.

de vragenlijst (die binnen 2 minuten kan worden ingevuld) vindt u op dit adres als u ons wilt helpen:

http://asp.artologik.net/hecquery/qr/surveys/econovia.htm

bij voorbaat dank,
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/04/08, 18:19

Welke school Welke training? Er staat niets op het formulier ... : Cry:
0 x
aubronm
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 23/04/08, 15:20




par aubronm » 23/04/08, 18:45

We hebben u inderdaad niet de oorsprong van onze training gegeven. We komen uit een master in projectmanagement bij HEC & Supaéro. We zijn allemaal ingenieurs en hebben in zekere zin de "groene vezel"!
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 93-gasten