Aankoop of bouw van een Yurt

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Lafrenaie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 17/07/11, 17:37




par Lafrenaie » 18/07/11, 14:29

gab schreef:OK bedankt voor de informatie

Import interesseert me niet echt omdat ze niet echt geschikt zijn voor ons vochtige klimaat en ook niet voor de geschiedenis van hout.

Ik zou verleid zijn door Franse bouwers niet uit chauvinisme maar omdat de materialen aangepast zouden zijn..

geen info rechts en links

maar niemand die echt de sprong heeft gewaagd

kortom een ​​idee als een ander..


http://www.lafrenaie.org

Europese yurts gemaakt in Frankrijk.

Wij bieden frames (muren en palen) aan van geschilde kastanjehouten balken of gezaagde Douglasspar (oorsprong Limousin).
Bij de bouw van onze yurts sluiten wij tropisch hout uit.

We maken de kronen van gelamineerd of gelamineerd hout in witte spar en de bogen van de kronen in hazelaar.

Kwaliteitsyurts aangepast aan vochtige klimaten en onze levensstijl, helder, goed geïsoleerd en weerbestendig.
Wij zorgen ervoor dat ze zeer eenvoudig te monteren en te demonteren zijn.
Voor materialen streven we naar maximale ecologische consistentie en willen we dat ze afkomstig zijn van duurzame bronnen en activiteiten die geen milieu- of sociale schade veroorzaken, dat ze recyclebaar of biologisch afbreekbaar zijn. We verbieden potentieel giftige producten voor gebruikers.

Een competent team, zorgvuldig gekozen materialen vanwege hun kwaliteit en ecologische consistentie, eenvoudige, efficiënte productietechnieken, een functionele werkplaats die voortdurend wordt verbeterd. Dit is de garantie voor een succesvolle afronding van uw yurtproject.
Bovendien wonen we allemaal al een aantal jaren in yurts en hebben we contact met “het netwerk” van andere bewoners en yurtfabrikanten in Frankrijk.

cf.
http://lafrenaie.org/achat-yourte-fabrication-vente.php
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 103-gasten