Reclame inwoners van Bordeaux

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Pyvesd
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 70
Inschrijving: 24/11/06, 18:44
Plaats: Bordeaux

Reclame inwoners van Bordeaux




par Pyvesd » 13/02/07, 21:46

Bonjour à tous,

Ik wil graag het boek met de titel:
Met redenen omklede gids ecologisch bouwen 2007
bewerkt door Batir-Sain
Ik ging naar Mollat, maar ze kunnen het niet hebben, dus je moet direct bestellen.
Ik wilde weten of een deel van de regio geïnteresseerd was in het groeperen van een bestelling en zo de verzendkosten te verlagen?

: Idee: Dit zou een gelegenheid zijn om elkaar te ontmoeten, zoals een paar weken geleden in deze zelfde vermeld forum... :D

Ik zorg voor de bestelling, ontvangst en herverdeling. Ik zal een paar weken wachten met bestellen om u de tijd te geven mij te antwoorden.

Kennisgeving aan amateurs :!:


PS Christophe: ik heb eerder gekeken, maar het staat niet in de economy-winkel, daarom heb ik mezelf deze post toegestaan...
PS2: ya koi van econologisch tegen verkoudheid alstublieft :) ?
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 14/02/07, 16:29

PS2: ya koi econologisch tegen verkoudheid alstublieft?



grog : Cheesy:

sommigen hebben me ook het kompres van tieten sterk aangeraden, maar de effectiviteit is niet klinisch bewezen ..... : Mrgreen:
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1

Re: Mededeling aan de inwoners van Bordeaux




par Christine » 14/02/07, 19:17

Pyvesd schreef:PS2: ya koi van econologisch tegen verkoudheid alstublieft :) ?


De tijd die het kost om over te gaan en de eucalyptus.
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 14/02/07, 21:56

Heb je een link?! Of kun je ons een korte samenvatting geven van de onderwerpen die in je boek aan bod komen?!

NB: voor je verkoudheid zou ik eigenlijk het kompres van tieten aanraden... Het is veel warmer en zachter!! : Mrgreen: : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 15/02/07, 08:28

Ja, waarom niet, geef ons meer informatie over de behandelde onderwerpen...
Stuur desnoods een PB of een mailtje.

Ik verlaat de forums om ook voor mij te zorgen;
Borstkompressen, eucalyptustoddies met veel rum... : Cheesy:

Klinisch, de neurologische en vaatverwijdende effecten :D kompressen zijn bewezen, voor het antivirale aspect ligt het minder voor de hand... :|
0 x
Pyvesd
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 70
Inschrijving: 24/11/06, 18:44
Plaats: Bordeaux




par Pyvesd » 15/02/07, 19:36

Voor het werk:
"" Het resultaat van voortdurend bijgewerkt onderzoek, de gids informeert de lezer over de beste en meest innovatieve producten, fabrikanten en distributeurs van ecologisch bouwen. De gids "redeneerde" over de producten, d.w.z. hij analyseert en becommentarieert ze: bovenaan elke sectie vindt de lezer uitleg om meer te weten te komen over het type materiaal in de sectie. , over de aanbevolen of meest gemeenschappelijke implementaties. Zo biedt de Gids de lezer waardevolle informatie om zich te oriënteren en een keuze te maken. Voorbeelden: u bent op zoek naar systemen voor hernieuwbare energie (thermische zonne-energie, fotovoltaïsche energie, wind, biomassa, enz.), een efficiëntere verwarmingsketel, een echt efficiënte VMC met dubbele stroom, een Canadese waterput, pvc-vrije leidingen, ecologische verf, droge toiletten, een windturbine, cement met 50% minder cement, een gebruiksklare organische coating, een groendak, een regenwateropvang- en opslagsysteem, een natuurlijk zwembad, of zelfs een fabrikant, een distributeur, een winkel, de rubrieken en de index zal u gemakkelijk begeleiden bij uw zoektocht.
De Gids verwijst ook naar de fabrikanten en distributeurs van uitrustingen voor passieve gebouwen (die geen verwarming nodig hebben: normen Passivhaus / Minergie-P, de beste energiegebouwen met een zeer laag verbruik.
Prijs €16. Meer info + inhoudsopgave


Hier. Ik wil het kopen omdat je bijna overal op internet informatie kunt vinden over biologische/groene producten, maar bovenal mis ik deze kilo, de beschikbare producten en WAAR je ze kunt vinden. Wat deze gids vermeldt.
Voor wie wil, we kunnen tegelijkertijd andere boeken bestellen...(zie hun website)


Voor de remedies... Ik denk dat ik naar een van mijn buren moet gaan : Lol: (of meer ;) met een fles rum in de ene hand en eucalyptus (voor massages) in de andere! : Cheesy:
bedankt voor de vele tips :)

[Edit Modo Targol] Fixed Link [/ bewerken Modo Targol]
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 16/02/07, 09:36

Ik ben geïnteresseerd in deze gids. Laat het me weten als je het gaat bestellen.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 16/02/07, 21:20

Ik zou ook heel graag dit boek willen hebben...
We zullen moeten zien hoe we het gaan doen...
0 x
Pyvesd
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 70
Inschrijving: 24/11/06, 18:44
Plaats: Bordeaux




par Pyvesd » 17/02/07, 14:51

Targol+ThierrySan schreef:Ik ben geïnteresseerd in deze gids. Laat het me weten als je het gaat bestellen.


Nou laten we zeggen dat ik op 11 maart een bestelling plaats. Zo blijft er wat tijd over voor de laatkomer.
Vertel me eerder of je geïnteresseerd bent in andere boeken uit hun winkel...

PS: TARgol, kom je met de ligfiets om hem op te halen? :D
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 18/02/07, 16:56

Pyvesd schreef:Targol, kom je op een ligfiets om hem op te halen? :D


Helaas heb ik - tijdelijk - het idee laten varen omdat de 80 km heen en terug die mij scheidt van mijn werk deze oplossing onwaarschijnlijk maakt. Ik hoop op een dag deze afstand te kunnen verkleinen. Die dag liet ik mijn auto vallen en kocht een gestroomlijnde bocht.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten