Project Eco-Village / eco-hermitage in Corsica

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
terradilume
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 29/07/07, 09:11

Project Eco-Village / eco-hermitage in Corsica




par terradilume » 29/07/07, 09:17

Hallo, wij zijn de vereniging "terra di lume".
We hebben het project om een ​​soort eco-dorp / eco-hermitage te realiseren in Corsica, in Talonne.

Op een enorm terrein in het hart van de maquis en het Corsicaanse bos, verwelkomen we iedereen ....

Meer informatie op onze site www.terradlume.com
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 29/07/07, 22:50

welkom

gezien de tarieven lijkt het meer op eco-bizness-corsica dan op ecovillage !!!!!!!!!!!

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
terradilume
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 29/07/07, 09:11




par terradilume » 30/07/07, 08:41

We beginnen. Het is mogelijk dat onze prijzen duur zijn, we hadden geen idee van de aangerekende prijzen, plotseling waren we gebaseerd op de normale prijzen van de accommodatie. En ik kan u verzekeren dat onze prijzen niet boven de huidige prijzen liggen, integendeel
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten