Positieve getuigenissen House Search

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
greg
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 31/07/07, 08:57
Plaats: 46




par greg » 10/04/09, 11:34

Wel, waarom is het niet zo goed?
Ik dacht dat als je in zware laarzen (o, 8m breed R = 16), je had isolatie minstens zo effectief als klein houten frame laarzen (R = 7 + lucht en gecoate bladen)
greg
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 10/04/09, 13:03

Als je grote laarzen neemt, ja, maar je maakt het werk erg ingewikkeld (het wordt niet met de hand behandeld), je verliest veel ruimte en je isolatie is niet constant, want zelfs als je een interessante weerstand R hebt midden van de laars, al uw voegen in de mortel, die een bepaalde dikte moeten hebben om de mechanische eigenschappen toe te voegen die het mogelijk maken af ​​te zien van een dragende structuur, uitstekende thermische bruggen te maken.
Ik weet niet hoe het in de loop van de tijd reageert in het bijzonder met betrekking tot het beheer van waterdamp.

Het kan dus "in zwang" zijn in de VS, een land waar niemand iemand choqueert, maar ik weet niet zeker of het overal interessant is ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 88-gasten