James Campbell in Aberdeen

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Thee
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 05/12/05, 21:32
Plaats: Valenciennes

James Campbell in Aberdeen




par Thee » 05/12/05, 22:07

Hallo, ik zou graag willen weten of iemand van het architectenbureau James Campbell in Aberdeen (Schotland) heeft gehoord.

Omdat ik in het eerste jaar van ENSIAME zat, kreeg ik voor mijn tweede jaar een stage bij hen aangeboden en ik zou graag meer informatie of op zijn minst wat feedback willen hebben. Blijkbaar werken ze aan wat gewoonlijk het "huis van het 1e millennium" wordt genoemd, gebaseerd op energiebesparing. Het probleem is dat hun site niet erg verklarend is.
Voila, alvast bedankt voor je hulp.
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten