HQE duurzaam bouwen, materialen, energie: synthese?

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 05/02/11, 16:20

interessant, maar 5 het is nog geen epidemie, Tegen welke prijs, deze bijna waterdichte Dewars???
En de waterdichting is bestand tegen windstormen van 100 tot 140 km/u, hoe???
Of moet het vaak gerepareerd worden???
0 x
Renobrices
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 24/06/11, 18:10




par Renobrices » 11/08/11, 13:18

Normen, keurmerken en regelgeving: er zijn er nogal wat op het gebied van duurzaam bouwen! Daarom is het essentieel om te weten hoe je ze kunt onderscheiden. Hier is artikel die dit onderwerp behandelt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79313
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 11/08/11, 13:32

Spam? :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
bilbo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 35
Inschrijving: 17/11/04, 18:20
Plaats: bergmeertje




par bilbo » 27/08/11, 19:35

Hallo,

Spam, weet ik dat niet? maar in elk geval is dit ontwerpbureau dat er prat op gaat de start van het moment te zijn (volgens een van de makers ervan) geen promotie voor ecologische materialen, maar alleen voor energiebesparing.
0 x
Leef eenvoudig zodat anderen simpelweg kunnen leven.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 157-gasten