Alle bijna-positieve habitat in 2020, 2010 / 31 / EU-richtlijn!

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
HSanders
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/02/12, 19:16
Plaats: Montpellier




par HSanders » 25/04/12, 17:37

Het gestelde doel van de toekomstige RT2020 is om te komen tot passiefgebouwen. Van daaruit zal het gemakkelijk zijn om naar een positief huis te verhuizen door gebruik te maken van hernieuwbare energiebronnen. Maar om dit te bereiken is het eerst nodig om een ​​doorbraak in ontwerp- en constructiemethoden te bewerkstelligen. En ambachtslieden moeten bewust worden en getraind worden. Sommigen weten al hoe ze het moeten doen, maar er zijn er niet veel en de goede zijn over het algemeen overboekt...

Anders is de begroting van een gemeente tweeledig: lokale belastingen en overheidsfinanciering. Ik denk niet dat de gekozen functionarissen van een gemeente zich druk maken over zulke macro-economische overwegingen!!

Het stilzitten van uw gemeente komt voort uit
- of een gebrek aan bewustzijn en kennis van de acties die moeten worden ondernomen om geld te besparen. In dit geval is het een goed idee om professionals een pre-energiediagnose te laten uitvoeren van de bezittingen van de gemeente van het COE-type;
- of een onvermogen om de bedragen te lenen die nodig zijn om een ​​rehabilitatie uit te voeren. Ook geven ze er de voorkeur aan om elke maand een beetje aan koolstof uit te geven : Cry:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten