Zoek gevonden 199 resultaten

par dromer
29/04/12, 17:21
Forum : Biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ...
onderwerp: Waterstof meer energie dan olie?
antwoorden: 59
views: 42397

Waterstof meer energie dan olie?

Hallo surfer econolo :) Hier is de bron van mijn vraag: tijdens verschillende gesprekken met mijn collega's beweren ze dat waterstof een brandstof is die veel praktischer en krachtiger is dan olie, maar dat als het niet wordt gebruikt, het wel vanwege lobby's etc etc (samenzwering van ...
par dromer
06/08/11, 13:16
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Argentijns rundvlees versus rundvlees van de intensieve landbouw?
antwoorden: 4
views: 9904

Argentijns rundvlees versus rundvlees van de intensieve landbouw?

Hallo hallo :) Na een debat met een vriend, vroeg ik me af of er studies waren (één zou al genoeg zijn: p) die het verschil in energiebehoefte tussen Argentijns rundvlees en vlees van rundvlees van intensieve fokkerij hier? Omdat ik zal ...
par dromer
30/10/10, 18:40
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Fluorescentielampen bron van elektromagnetische velden
antwoorden: 97
views: 76494

Ik had natuurlijk de antwoorden gelezen, maar ik was nog niet zeker of ik de oorsprong van hun metingen in de video had begrepen (wat niet het magnetische veld op korte afstand is, aangezien ze het overal in de kamer detecteren). Algemene opmerking: het is geen pcq, we hebben geen mogelijk probleem met neons bestudeerd ...
par dromer
30/10/10, 16:48
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Fluorescentielampen bron van elektromagnetische velden
antwoorden: 97
views: 76494

Hallo. Omdat mijn andere onderwerp een duplicaat van dit leek te zijn, en het daarom gesloten was, wilde ik iets meer vragen: de Engelse term 'vuile elektriciteit' verwijst daarom naar wat in dit onderwerp wordt behandeld en dat is NIET alleen het elektromagnetische veld qq centime ...
par dromer
27/10/10, 00:56
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Opbrid Biberated Electric Buses in Spanje
antwoorden: 32
views: 15818

Ja, ik vermoed: p ik zei net dat ik dacht dat hij bedoelde "ik zag hem op een site, iets wat het deed" zoals je zou zeggen "ik denk dat de futura-wetenschap het deed" : p Ofwel ^^ Blij te weten dat de econolgie-gemeenschap vol hersens zit die niet dom zijn door ...
par dromer
26/10/10, 18:30
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Opbrid Biberated Electric Buses in Spanje
antwoorden: 32
views: 15818

Hallo. Christophe> Maar als je wilt, deed Dirk Pitt het. Algehele beoordeling van de thermische auto, alles inclusief: het is 22% vinden we hetzelfde (grappig hè) met de 22% elektrische auto, maar we zullen zeker minder vinden met de lucht omdat er 2 thermodynamische cycli zijn met vrij lage opbrengsten. .al ...
par dromer
26/10/10, 18:26
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: De auto van de toekomst: perslucht
antwoorden: 358
views: 111748

bernardd> Ik dacht ook aan het hele fabricageproces (gebruikte producten, machines, water, energie) om atterijen te bouwen, die, naar ik aanneem, veel energie-intensiever (en hulpbronnenintensief) moeten zijn dan een 'simpele' cilinder en een motor "eenvoudig" met perslucht ...? Een bus ...
par dromer
26/10/10, 01:03
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Vuile elektriciteit? Gevaar of gerucht?
antwoorden: 10
views: 7045

Ik wist voor het bijna magnetische veld, maar daar testen ze met hun apparaat op enkele meters ...
Het lijkt er dus niet op

Zoek Geavanceerd zoeken