Nieuwe productie van HHO bij 0,25 € / M3

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Nieuwe productie van HHO bij 0,25 € / M3




par jean.caissepas » 08/07/19, 15:08

Hier is een nieuwe producent van HHO die zegt dat hij competitief is. Het is aan jou om te zien of het spel de kaars waard is ...

https://www.enerzine.com/une-technologi ... 86-2019-07
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Nieuwe productie van HHO bij 0,25 € / M3




par Exnihiloest » 12/07/19, 19:23

De HHO is het basismengsel H2 + 1 / 2O2, dat wordt verkregen wanneer de elektrolyse van water en het mengsel (explosief) wordt teruggewonnen in een enkele reageerbuis.
Sinds het werd omgedoopt tot "HHO", wat aanvankelijk impliceerde dat gas zou bestaan ​​uit atomen en niet uit moleculen, is het een verkoopargument geworden.

Aangezien de recombinatie H2 + 1 / 2O2 -> H2O niet meer energie geeft dan nodig is om het water te scheiden, beweert ze dat hun elektrolyseproces "zeer weinig elektriciteit verbruikt en in staat is om de productie te verzekeren hoog bij lage temperaturen ”, betekent deze site dat deze efficiënter is dan conventionele elektrolyse, of dat we te maken hebben met perpetuum mobile?
Als het alleen efficiënter is dan de andere, kan het sowieso niet worden gebruikt om een ​​primaire energie te leveren, omdat de herstelbare energie nooit meer zal zijn dan de energie van de elektrolyse, hoe minder de verliezen.

Dat het mengsel de efficiëntie van sommige motoren kan verbeteren, misschien, maar ik betwijfel of de autofabrikanten, vooral met de druk die ze hebben op het verbruik, hebben gemist.
Als het alleen waterstofproductie is, wat de titel van het artikel suggereert, maar niet de verwijzing naar de HHO, dan keren we terug naar het zwakke punt: het probleem van opslag.

"Binnenkort zullen slechts twee liter water en de waterstofbrandstoftechnologie van Eneco Holdings voldoende zijn om 65 kWh elektriciteit te produceren - genoeg stroom om een ​​huis een week van stroom te voorzien.."
Als iemand deze zin begrijpt, laat hem het uitleggen, vooral wat de waterstofbrandstoftechnologie van Eneco Holdings tijdens de operatie zal gebruiken. Dit artikel is duidelijk pudding-sap en heeft meer aantrekkingskracht op beleggers dan een technische communicatie over een product.
0 x
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423

Re: Nieuwe productie van HHO bij 0,25 € / M3




par jean.caissepas » 12/07/19, 21:38

Exnihiloest schreef:Aangezien de recombinatie H2 + 1 / 2O2 -> H2O niet meer energie geeft dan nodig is om het water te scheiden, beweert ze dat hun elektrolyseproces "zeer weinig elektriciteit verbruikt en in staat is om de productie te verzekeren hoog bij lage temperaturen ”, betekent deze site dat deze efficiënter is dan conventionele elektrolyse, of dat we te maken hebben met perpetuum mobile?
Als het alleen efficiënter is dan de andere, kan het sowieso niet worden gebruikt om een ​​primaire energie te leveren, omdat de herstelbare energie nooit meer zal zijn dan de energie van de elektrolyse, hoe minder de verliezen.


Na het lezen van tal van informatie over de HHO sinds het jaar 2000 zal er mogelijkheden (onbewezen door mij) om energie terug te winnen bij het gebruik van een proces op basis van het magneto-elektrische resonantie (zie RLC-circuits) met een bepaalde gunstige frequentie (die ik ook niet ken) om de dissociatie-energie van het molecuul H2O sterk te beperken.

S. Meyer heeft veel onderzoek gedaan naar het onderwerp en overtuigde me het meest van de mogelijkheid om een ​​COP> 1 en vooral> 4 te hebben vanwege de efficiëntie van slechts 25% van een warmtemotor die de energie van de HHO

Hij was in staat om het verschil in energie uit te leggen tussen het feit dat regenwater een hoog energieniveau heeft omdat de elektronen in rotatie rond de zuurstofkern zich in de meest verre baan bevinden (niveau 3), terwijl wanneer de HHO brandt, het molecuul de elektronen op het 1-niveau plaatst (dichter bij de kern) en zo energie vrijgeeft.

Ik heb geen bewijs van dit concept, maar ik hoop dat sommige van het ras met succes voor de mensheid in gevaar, omdat het veel energie zal nemen om te overleven (voedselproductie, schoon water en de vervuiling van de planeet om het wilde leven te redden).

Sommige mensen geloven het niet, maar een vriend rolde zelfs + 100 km met een 100% watermotor uitgerust met een Japanse maser (nu niet gevonden).
1 x
Verleden gewoonten moet veranderen,

omdat de toekomst mag niet sterven.
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Nieuwe productie van HHO bij 0,25 € / M3




par moinsdewatt » 14/07/19, 00:06

jean.caissepas schreef:Hier is een nieuwe producent van HHO die zegt dat hij competitief is. Het is aan jou om te zien of het spel de kaars waard is ...

https://www.enerzine.com/une-technologi ... 86-2019-07


Het stinkt naar de zwendel.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Nieuwe productie van HHO bij 0,25 € / M3




par Sylvester spiritus » 25/07/19, 17:09

jean.caissepas schreef:Hier is een nieuwe producent van HHO die zegt dat hij competitief is. Het is aan jou om te zien of het spel de kaars waard is ...

https://www.enerzine.com/une-technologi ... 86-2019-07


Bedankt voor de info Jean.caissepas.
Er is geen twijfel, met de nanobubbels en de HHO zijn de Japanners op de goede weg ...
https://en.eneco-hd.co.jp/about_us/fuel.html

In tegenstelling tot de zekerheden die u eerder antwoordden die denken dat water gewoon H2O is, herinner ik me snel dat dit element echt bijzonder is:
Het werd onder andere al heel vroeg in het universum gecreëerd omdat de vorming ervan veel energie afgeeft, het ons zonnestelsel vormde met de condensatielijn van het ijs en in vloeibare vorm onderhoudt het met de levende een oerrelatie als hoofdbestanddeel en brandstof (fotosynthese en ademhaling met aoxoxidase en cytochroomoxidase die in de mitochondriën de gasvormige zuurstof in water verminderen door warmte en energie terug te winnen die door ATP worden teruggewonnen).

Aan de andere kant zijn de waterstofbindingen van water het sterkst bij 4 ° C en een katalysator zoals CO2 in de vorm H2CO3 (bijvoorbeeld) maakt het mogelijk om gebogen verbindingen gemakkelijker te verbreken dan CO2 ( O = C = O).
Bovendien zal een roterende geleider ook een veel hoger magnetisch veld hebben dan wanneer deze is gefixeerd (begrijp wie kan)

Om te eindigen stierf Einstein voordat hij beter had gevonden dan de kosmologische constante, maar het zal nodig zijn om vroeg of laat naar het bewijs te gaan: de leegte is niet leeg (paradox tussen kwantum en klassieke fysica) en l 'we kunnen communiceren met zeer specifieke omstandigheden ...
Keely, Tesla, Schauberger, Searl, Meyer en nog veel meer zijn door onwetendheid meegesleurd.
Het moet veranderen en zo snel mogelijk omdat het buiten warm wordt !!! :onheil:

RAS
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Nieuwe productie van HHO bij 0,25 € / M3




par Sylvester spiritus » 27/07/19, 10:11

Voor degenen die geïnteresseerd waren in het werk van Yull Brown, speel ik deze demo van 2 mn:


Ik voeg de meest interessante link toe aan het proces (of liever gezegd de gebruikte processen), het is echt heel interessant ... 8)
De katalysator zou aluminiumhydroxide (Al (OH) 3) zijn, dit is het enige punt dat me schijt als je weet wat de risico's zijn van aluminium ...
https://en.eneco-hd.co.jp/media/2019/06/25/12
(processen gebruikt in het midden van de pagina)

Veel leesplezier en veel geluk voor jullie, degenen die gepassioneerd zijn over het "Vuur van water" ...
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 177 gasten