LLW9

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

LLW9




par Exnihiloest » 18/09/15, 16:21

Nog een perpetuum mobile-machine, met permanente magneten:
http://www.capital.fr/bourse/actualites ... ts-1069145

Ik zag het onderwerp in april 2014 voor het eerst verschijnen. Het leek mij destijds een oplichterij:
- promotie van de machine door een nogal obscuur instituut (IIDSRSI)
- directeur van het instituut die zich meer met zaken bezighoudt dan met wetenschap, en de Franse taal slecht beheerst
- naar eigen zeggen zou er een patent zijn opgesteld, maar niet ingediend, vreemd
- geen informatie over de uitvinder, Luc Besançon
- voortdurende zoektocht naar financiering van € 280.000
- logica moeilijk te vinden: er zou een prototype van de machine zijn, maar de financiering zou worden gebruikt om een ​​prototype te bouwen!
- het technisch dossier zou bestaan, maar is niet openbaar, aangezien de diagrammen aan een advocatenkantoor zijn toevertrouwd
- op hun facebook-website, foto van Searl's "SEG", die ook een nooit bewezen wondermachine is en niets te maken heeft met de LLW9

Dit alles draagt ​​niet bij aan de geloofwaardigheid, maar het hoofdartikel doet het onderwerp herleven.

De video geeft wat technische informatie. Het principe zou een omkering van de polariteit zijn dankzij een soort hefboom waarvan wordt gezegd dat deze wordt bediend door middelpuntvliedende kracht, dus zonder energieverbruik.
Goed, aan de ene kant is een "middelpuntvliedende kracht" geen echte maar fictief, dat wil zeggen lokaal gevoeld in een niet-traagheidsreferentiekader (in dit geval de omtrek van de roterende cilinder). Aan de andere kant is energie of arbeid het product van kracht x verplaatsing. Hier bevindt de verplaatsing zich op 90° ten opzichte van de pseudo-kracht, dus de arbeid is nul.
Net als in de zaak "Rosch Gaia" kan het apparaat niet volgens het genoemde principe werken.

Dus mijn scepsis blijft bestaan... :frons:
Dernière édition par Exnihiloest de 18 / 09 / 15, 16: 25, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: LLW9




par Exnihiloest » 18/09/15, 16:24

...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 18/09/15, 16:31

“De magneetfabrikant met wie ik werk, schat dat ik na twintig jaar gebruik misschien wel 15% aan magnetische kracht zal verliezen”
Het is grappig hoe al deze uitvinders de beschuldiging van eeuwigdurende beweging proberen weg te nemen door een "slijtage" van de magneten naar voren te brengen.
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 18/09/15, 20:22

Het is grappig al die uitvinders die de realisatie van een prototype afhankelijk maken van een oproep om geld!!! :))
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 18/09/15, 20:28

Let op: dit is geen magnetische "motor" maar een "converter". Het is misschien niet nuttig om de bekende argumenten tegen de magnetische "motor" te benadrukken (vooral omdat door het personeel wordt gespecificeerd dat de energie van de beschikbare komt niet van de magneten) ... ja ik weet dat alles nogal dubbelzinnig is, ... ik begrijp mezelf niet behalve het waarom van het hoe))

Het lijkt mij dat het instituut in kwestie ook een project over anti-zwaartekracht ‘begeleidt’...
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 18/09/15, 20:33

Ik heb precies een fascinerend bestand over dit onderwerp gevonden: http://www.usiness.com/threads/acteur-magnetique.76548/


Nu begrijp ik beter hoe het werkt.
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 18/09/15, 20:41

Gevonden op internet:
"IIDSRSI Institute heeft 4 nieuwe foto's toegevoegd — bij Sophia-Antipolis Garbejaire.
1 augustus ·
Nieuw wetenschappelijk programma: Het IIDSRSI Instituut heeft besloten vanaf 1 juli het EEET-programma op het gebied van anti-zwaartekracht te ondersteunen en begeleiden. Wetenschappelijk programma voor fundamenteel onderzoek, gestart in 2001 door de heer Xavier FRANCOIS...."


Wat denk jij?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/09/15, 21:44

De titel van het artikel is volkomen bevooroordeeld, degene die het heeft geschreven heeft niet aan Sorbonne gedaan....

Er is niets om over na te denken, ze geven geen perforaties, het is wind! Want laten we toegeven dat dit ding bestaat, en niet alleen in 3D-animatie, oké, wat hebben we? Dit "ding" is een soort groot elektromagnetisch vliegwiel. Ze geven toe dat er een externe stroomvoorziening nodig is om de braquemart te starten. Het is NIETS een omvormer. Er zit geen energie in magneten als ze uit dynes zijn geboren.

Omdat er geen “energie” wordt geproduceerd die intrinsiek door het systeem wordt geproduceerd (zoals al in de vorige berichten is gezegd), valt er niets meer te “converteren”, er valt ook niets meer terug te winnen.barensnood"die niet ex nihilo bestaat (deze krachten heffen elkaar op, we kunnen de polariteit omkeren, het creëert uiteindelijk een faseverschuiving maar niets meer), maar die in beweging moet zijn gezet door de genoemde "bijdrage" buiten het systeem en zoals ik het begrijp!

Want de truc, als die er is, ligt in de "zoektocht naar investeerders"... : Twisted: zoals gewoonlijk (en al gezegd)...

In het beste geval zou je je kunnen voorstellen dat een dergelijk systeem energie zou kunnen vasthouden door middelpuntvliedende kracht en dat dit op een geoptimaliseerde manier wordt ‘in stand gehouden’, zodat er een faseverschuiving ontstaat tussen het moment waarop energie van het netwerk tijdelijk wordt geconfisqueerd tot ‘wanneer dat wel het geval zal zijn’. opnieuw in een netwerk worden geïnjecteerd (maar het is zeer waarschijnlijk dat dit alles in minder dan een uur is verdwenen, wat betekent dat de widget de rest van de tijd door het netwerk qua energie moet worden "onderhouden") om elektriciteit te produceren met ? Zeker niet. Ik heb dus ook twijfels over de ‘anergische’ balans van zo’n systeem, want om een ​​centrifugale ‘kracht’ te bereiken moet je voortdurend energie eten, deze valt niet uit de lucht (er is wrijving, de kracht van de aantrekkingskracht van de aarde, enz.) en dit omdat er veel verliezen zijn (lees aandachtig, de kleur wordt aangekondigd aan het einde van de animatie).

Als we dit 'ding' zouden willen definiëren, zou het eigenlijk liever een 'elektromagnetische omvormer' zijn (of een elektromagnetische en centrifugale opslageenheid door middel van faseverschuiving), toch?

RTDC.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 19/09/15, 03:00

Deze Franse uitvinding bestaat nog steeds alleen maar het papier.


Ik denk dat dat alles zegt... toch?

Dat een site als capital.fr dit soort wetenschappelijke informatie doorgeeft, is zeer significant voor de huidige mentale dronkenschap van de samenleving... beschamend, maar hallo wat??? Wanneer wordt het strafrechtelijk strafbaar om openlijk de gezichten van mensen te neuken???

QED!

EDF heeft LLW9 echter voorgeselecteerd voor de Pulse-prijs, zijn innovatiewedstrijd, in 2016. Onder meer Schneider Electric, Alstom en Vinci Energie zijn ook geïnteresseerd in deze uitvinding. En dan staat het Commissariaat voor Atoomenergie en Alternatieve Energieën (CEA) al in de rij om het prototype zo snel mogelijk in zijn Cadarache-centrum te beoordelen. Als alle tests overtuigend zijn, rest ons alleen nog het vinden van een bedrijf dat de omvormer kan industrialiseren, tegen productiekosten die door de uitvinder op 5.000 euro worden geschat. “Vervolgens gaan we ernaar streven om het te miniaturiseren”, vertrouwt Luc Besançon toe. Deze keer zou het gaan om de productie van een apparaat dat in een voertuig kan worden geladen om de batterij tijdens het rijden op te laden. Een idee dat ook iets heeft om de baas van Tesla te verleiden.


Maar natuurlijk !!! Dit alles "op papier"!!

Maar hallo wat? (Is dat niet wat we zeggen met idioten?)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 19/09/15, 11:01

ARMAND schreef:Let op, het is geen magnetische "motor" maar een "converter"...

Een converter die wat naar wat zou converteren?
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten