LLW9

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
blabla4444
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 05/10/15, 16:49




par blabla4444 » 06/10/15, 13:25

@ARMANT
Ja, er zijn veel coole dingen. Er is ook de Facebook-groep:
https://www.facebook.com/groups/LLW9.ENERGY/?fref=ts
We zien af ​​en toe een tussenkomst van Madame die zijn luier komt bijvoegen als iemand zijn geliefde echtgenoot te veel lastigvalt door de schetsen van Guignols met de echtgenoten Tiberian of Balkany te herhalen.
Nou ja, ik heb net gekeken, jammer dat de heer van het instituut de meest scherpe opmerkingen heeft gesnoeid of dat ze zijn tegenstanders vierkant heeft behandeld ... erg! :) het heeft ook de meest beschamende critici gesnoeid, maar deze pagina heeft toch een zeer komisch aspect.
Overigens moet worden opgemerkt dat hij zonder enige correctie artikelen doorgeeft zoals "EEN FRANS WIL DE GENERATOR VAN EINDELIJKE ELEKTRICITEIT UITVINDEN", ​​waaruit blijkt dat hij opzettelijk de illusie in stand houdt om mensen te misleiden.
Dit alles is eigenlijk komisch, maar er is nog steeds een dimensie veel minder grappig dan alle andere vervalsingen en gek van youtube is dat het veel geld vereist.
Hij weet heel goed (misschien niet eerst, maar nu ja) dat het systeem nooit zal werken, maar nu probeert hij te vertrappen, zodat bedrog niet zichtbaar is en hij eruit kan komen toekomstig rechtsgeding, waarin werd gezegd dat hij te goeder trouw was en dat het de investeerders waren die niets begrepen.
Dus ik denk dat het nog steeds nuttig is om hem de tegenstrijdigheid te geven waar mogelijk, het staat het publiek tenminste toe verbaasd materiaal te hebben om zijn eigen oordeel te vellen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660




par Exnihiloest » 06/10/15, 19:13

Een voorloper van de LLW9?
https://www.youtube.com/watch?v=G6cycmBwLb8
Permanente magneten, 90 rpm, geen energie-input, kunnen 10 in 20 jaar veranderen. En dat hadden we sinds 1966! We verbergen alles, nog steeds een grote conzpirazion van de olie-industrie! : Lol:
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 06/10/15, 19:28

+ 1 exnihiloest :schok: Het zou de moeite waard zijn om het patent te vinden!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/10/15, 22:32

+ 1 Ja, gewoon om te dragen! : Cheesy: Ik hou van opmerkingen die geen gebrek aan humor hebben:

Jlocalmedia schreef:- "dit is hoe alle Duitsers sinds 1967 in auto's met magneetmotoren hebben gereden ".

Beeld
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 07/10/15, 08:36

Ik geef de voorkeur aan de Turkse goochelaar:
https://www.youtube.com/watch?v=mHW6b1aFPfU
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 07/10/15, 12:48

Verdomme, deze jongens, je sluit de deur voor hun gezicht, ze komen door het raam naar binnen! ♩ ♬ ♩ ♪ ... : Cheesy:

(Doe alsjeblieft geloven, geef alsjeblieft geldbestelt u alstublieft de dvd nu! >>>) ♩ ♬ ♩ ♪ ...
(bedankt voor de planeet bla-bla-bla-bla) ♩ ♬ ♩ ♪ ...

: Mrgreen:

Bonustrack: >>> ♩ ♬ ♩ ♪ ... (magie, nog steeds zonder elektriciteit en zonder tuigage ...) ♩ ♬ ♩ ♪ ...

(met tuigage >>> Perry Como - "Magic Moments": goedendag.) ♩ ♬ ♩ ♪ ...
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 07/10/15, 21:38

Verdomme, deze jongens, je sluit de deur voor hun gezicht, ze komen door het raam naar binnen! ♩ ♬ ♩ ♪ ... Cheesy Grin

Natuurlijk tegen Woklswagen is het bij de grote achterdeur.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 08/10/15, 04:51

Hallo,

Eerlijk gezegd begrijp ik niets wat u zegt.

Als je wilt praten over serieuze onderwerpen en vol toekomst, ben ik altijd geïnteresseerd, zoals dit:

https://renewables.gepower.com/content/ ... ureWeb.pdf

of dit:

http://skeletontech.com/150629_Skelcap_ ... drical.pdf

of dit:

https://www.ise.fraunhofer.de/en/press- ... 46-percent

Wie zal al het andere begraven met thermodynamische zonne-energie (en opslag in gesmolten zout). Het is een kwestie van tijd, het wordt gedaan. Het enige dat overblijft is het beheren van de belastingsfactor aangepast aan hernieuwbare energiebronnen, maar we zullen er komen. Dit alles is REEDS "vrije energie" en in "oneindige" hoeveelheid ... Wat wil je nog meer?

Voor magnetische zinzins en andere e-honden met de belofte om morgen gratis te scheren, als je wist hoe ik overboekt, eerlijk gezegd kan het me niet schelen, ik heb geen tijd voor zulke kleinigheden en nog minder om het te maken suspense ongedefinieerd in de tijd. Je hebt niets beters te doen, ik weet het niet, om echt nuttig te zijn in de maatschappij?

Ik heb de indruk van een heropleving van baba-cool na 68 mei (als je ziet wat er is geworden ...). Vandaag de dag staat de inzet echt ergens anders, toch? Podemos, ja, het is een interessant sociaal onderwerp, er zijn dingen die moeten veranderen, massaspionage ook met N $ A, Wiki! Eaks enz. (Ja, het is de moeite waard om mee te doen. ..) maar de pseudoniemen "vrije energieën" (tegen een achtergrond van bedrog moet het worden toegelaten >>> ) bof, bof, blah ... Je verspilt je tijd! Je zult de wetten van de fysica niet doen na de ontdekking van het boson van higgs, of het zal zwaar, HEEL ERG zwaar zijn ... (als het mogelijk was geweest als ze iets anders hadden gevonden, maar sinds het model standaard werd herbevestigd ...) Kortom, totaal ontoegankelijk voor een klein lab van kerels die zelfs geen natuurkundigen of scheikundigen zijn (het moet begrepen worden dat het deze keer klaar is, ik bedoel met dergelijke omwentelingen die het zou aannemen, niet in termen van ideologie, maar ik heb het over de compatibiliteit van een nieuwe theorie met het standaardmodel ...)

RTDC.
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 08/10/15, 06:58

Als het onderwerp oninteressant lijkt, is het simpel, kom het niet vervuilen.
Interesseer uw links op de condensatoren, maar er is een speciale sectie. U kunt ook een discussie openen over podomo's die mij interesseren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 08/10/15, 08:23

Links, elk zet het waar het het nuttig vindt om te zijn ^^ Beeld

Gezien de interstellaire onwetendheid die door sommigen wordt getoond Beeld ... durf lessen te geven! Beeld
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 172-gasten