Een Iers bedrijf Steorn biedt gratis energie!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)

Een Iers bedrijf Steorn biedt gratis energie!




par binbins4 » 27/08/06, 22:16

gratis energie binnen ieders bereik door de forum ze zijn niet klaar om hun uitvinding aan de oliemaatschappij te verkopen en aan het arme land te geven, dus info of inx?

ze zijn op zoek naar wetenschappers en ingenieurs om hun uitvinding te valideren.


http://www.steorn.net/frontpage/default.aspx
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 28/08/06, 11:18

Ik heb me aangemeld voor de resultatenpublicatie mailinglijst.
Sluiting inschrijvingen voor ingenieurs en wetenschappers die het prototype willen testen: 8 september. Duur van de testfase: onbekend.

Wacht en zie ...

Ik stuur je zodra ik iets heb ontvangen.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 28/08/06, 12:03

Als ingenieur kon ik de verleiding niet weerstaan ​​om me in te schrijven voor de "challenge". Maar ik betwijfel of ik word aangenomen, gezien het aantal geregistreerde en vooral de valse die ze in "The Economist" hebben gebeld. Ik hou van de manier waarop ze risico's nemen...

hehe...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 28/08/06, 12:06

Een mooie lijst in perspectief om te verkopen aan tankers en RG...
: Cheesy:
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 28/08/06, 12:15

paranoïde!! : Lol:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 28/08/06, 14:04

Christophe schreef:Een mooie lijst in perspectief om te verkopen aan tankers en RG...
: Cheesy:


En wat zouden deze mensen op de lijst ermee doen? :?
Weten dat iemand geïnteresseerd is in gratis energie voegt niet veel toe aan het profiel van die persoon...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/08/06, 15:44

Ja, wacht maar af, de uitdagingsbenadering is nieuw, eindelijk zijn niet-geïsoleerde onderzoekers geïnteresseerd in het ding...
hoop dat het geen hoax is!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 28/08/06, 22:19

jij spreekt Charles,

Ik heb me aangemeld om te zien

Laten we contact houden, nog maar tien dagen


Als dat zo is, is het een grote reclame om de dromers aan te trekken die we zijn :?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 28/08/06, 23:13

In ieder geval leggen ze voorlopig niet uit hoe hun systeem werkt...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 28/08/06, 23:58

Cuicui schreef:In ieder geval leggen ze voorlopig niet uit hoe hun systeem werkt...


Dat is wat me zorgen baart... en eerlijk gezegd, als ik het "commerciële" gezicht van de site zie waar de enige concrete informatie interviews zijn... vind ik het moeilijk te geloven.

Er is al zoveel misbruik gemaakt in deze omgeving (RQM, RQL, Xogen...) dat ik eerlijk gezegd vooral betwijfel of de methoden hetzelfde zijn... we zijn natuurlijk nooit zeker...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten