LED-lamp batterij zonder zwaartekracht, zonder batterij ...

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 28/12/12, 13:34

phil53 schreef:Dus geen wonder, er is een zwaar ding nodig dat niet veel produceert!


niet veel, het is al iets.
E = mgh
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 28/12/12, 19:31

phil53 schreef:Een paar jaar geleden had ik magnetische levitatiemagneten in een buis waarop ik een bocht had gemaakt.
Toen we liepen produceerde het energie, maar net genoeg om met diode op te lichten
Dus geen wonder, er is een zwaar ding nodig dat niet veel produceert!


Beeld

: Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 28/12/12, 20:36

Obamot schreef:Zo eenvoudig dat niemand er aan dacht!

Maar gewoon geweldig, op een zeilboot is het al saai, in het geval van een vlakke rust, het is erg handig ... ....


??
In het geval van een vlakke rust, is roeien de beste manier om verder te gaan.

de zwaartekrachtlamp werkt met een assgewicht. Het is de passagier van deze boot die het mechanische werk E = mgh moet doen, om vervolgens de elektriciteit te produceren die zal worden geproduceerd dankzij de kleine opgehoopte mechanische energie, dat wil zeggen niet veel.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 30/12/12, 10:15

Hallo, hoe dan ook, het is een geweldig project zwaartekrachtsysteem voor lampen of anderen en zonder batterijen.

+1 :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 30/12/12, 11:12

moinsdewatt schreef:
de zwaartekrachtlamp werkt met een assgewicht. Het is de passagier van deze boot die het mechanische werk E = mgh moet doen, om vervolgens de elektriciteit te produceren die zal worden geproduceerd dankzij de kleine opgehoopte mechanische energie, dat wil zeggen niet veel.


Dus monteer de gadget bovenaan de mast of "band" een veer met een zwengel ... zelfde "werk".

Wat betreft de woonkamer of kerkklokken, was er ofwel de veerband of het gewicht om omhoog te gaan ...

Voor heel erg weinig stroom, geen probleem. Het wonder in de geschiedenis is de LED!

Maar als ik denk aan al diegenen die rijden op platte fietsen, massa's verhogen, enz ... Daar zijn de krachten van een andere orde van grootte 10 000 keer meer!): Op een fiets, qu'elqu een van een beetje een sportieve rit op 300 W (een getraind hart kan 150 doen!). Er is wat herstel te doen !!!!
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 30/12/12, 12:24

Ja, het is het LED-wonder, het is zij die 2 seconden spierkracht genoeg is om een ​​moment te verlichten.

> op een fiets, dat iemand met een beetje sport gemakkelijk klimt naar 300 W (a
> getraind hart kan 150 doen!). Er is wat recycling te doen !!!!

Ja, nou, de makkelijkste manier is om de fiets te gebruiken om ergens te komen in plaats van naar de spierruimte te gaan : Mrgreen:

Beeld
1 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113




par Oli 80 » 30/12/12, 12:52

Did67 schreef:
moinsdewatt schreef:
de zwaartekrachtlamp werkt met een assgewicht. Het is de passagier van deze boot die het mechanische werk E = mgh moet doen, om vervolgens de elektriciteit te produceren die zal worden geproduceerd dankzij de kleine opgehoopte mechanische energie, dat wil zeggen niet veel.


Dus monteer de gadget bovenaan de mast of "band" een veer met een zwengel ... zelfde "werk".

Wat betreft de woonkamer of kerkklokken, was er ofwel de veerband of het gewicht om omhoog te gaan ...

Voor heel erg weinig stroom, geen probleem. Het wonder in de geschiedenis is de LED!

Maar als ik denk aan al diegenen die rijden op platte fietsen, massa's verhogen, enz ... Daar zijn de krachten van een andere orde van grootte 10 000 keer meer!): Op een fiets, qu'elqu een van een beetje een sportieve rit op 300 W (een getraind hart kan 150 doen!). Er is wat herstel te doen !!!!


Hallo, vroeger werd de veerband vaak gebruikt, in speelgoed om op te gaan met een kleine vierkante sleutel
het beste voorbeeld om dit systeem te gebruiken, was de grammofoon
ach herinner me aan oma
er was ook spindel aan het draaien denk ik

het doet me aan dit avonturenspel denken http://www.syberia-series.com/fr/ of een trein werd aangedreven door dit systeem van de lente, met elk station was er een apparaat om de bron van de trein op te gaan

het is een droom
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/12/12, 14:28

Al snel het slepen in de fitness beëindigd, in een tijd zal men het in de huishoudens horen:

Waar ga je heen?

- Ik ga trainen bij de "krachtcentrale" (!)


: Mrgreen: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 30/12/12, 17:32

Stel je de voet voor: Mevrouw is anti-nucleair overtuigd! (Nou, behalve de föhn, de wasdroger, de kookrobot, de convectieoven, de hydromassage en wat weet ik ...) ... Gedwongen om te gaan trappen.

Het blijft de lancering van de keten van sportscholen met positieve energie! (merk op dat deze vaste fietsen momenteel elektriciteit verbruiken!)

[Tot slot, wanneer ik een idee heb dat me goed lijkt, besef ik dat iemand dit al heeft gedaan; Ik heb het gevoel dat iemand me een internetlink naar zo'n kamer zal geven! Gelukkig nieuwjaar hoe dan ook. En goed gevolg van verbroken verbindingen!]
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/12/12, 20:14

BobFuck schreef:Beeld


Zeer sterke roltrappen om toegang te krijgen tot de sportschool !!! Zeer zeker een Amerikaans idee ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten