Zoek gevonden 13 resultaten

par ddufond
26/12/11, 18:59
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Het aansluiten van een huis op een goed
antwoorden: 11
views: 13579

UV-sterilisatie heeft alleen effect op bacteriologische vervuiling. het heeft geen effect op andere verontreinigende stoffen (nitraten, enz.). Ik heb een filtratie-eenheid stroomopwaarts van de eventuele UV-lamp. Ik ben van plan een zeer grondige wateranalyse uit te voeren voordat ik een aansluiting maak. Mo...
par ddufond
26/12/11, 18:46
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Het aansluiten van een huis op een goed
antwoorden: 11
views: 13579

dedeleco schreef:
(loden pijp)

Hoe lang in meters????


Ik woon op het platteland, de leidingen in de stad zijn oud... Het deel dat van mij is heeft geen lood.
par ddufond
23/12/11, 19:37
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Het aansluiten van een huis op een goed
antwoorden: 11
views: 13579

Het aansluiten van een huis op een goed

Ik ga mijn huis aansluiten op mijn put (11m uitgegraven in klei), ik twijfel nog over drinkwater. De watervoorziening is niet van erg goede kwaliteit (loden leidingen) en ik denk dat ik met de juiste filtering water van betere kwaliteit zou kunnen drinken op...
par ddufond
27/12/10, 20:18
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Waarschuwing, ambachtsman in oneerlijke isolatie
antwoorden: 30
views: 13039

een vakman is niet zoals een econologie-internetgebruiker! hij heeft geen tijd te verliezen... hij moet als een gek werken om te overleven... dus als hij goed werk heeft geleverd en de klant klaagt om niets... Mijn punt was om niemand zijn tijd te verspillen... Beken ...
par ddufond
26/12/10, 21:58
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Waarschuwing, ambachtsman in oneerlijke isolatie
antwoorden: 30
views: 13039

Op de factuur staat een dikte van 300 cellulosewatten. Hetzelfde bedrijf deed de isolatie van de muren, wat de lage kosten van het isoleren van de zolder verklaart. Mijn belangrijkste criterium bij de keuze voor dit bedrijf was de kwaliteit van het werk, aangezien ik geen andere verwarming heb dan de kachel. ...
par ddufond
26/12/10, 19:07
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Waarschuwing, ambachtsman in oneerlijke isolatie
antwoorden: 30
views: 13039

Bedankt voor deze zeer volledige antwoorden. Wat betreft lekken door de muren, ik begrijp ze volledig. Dat gezegd hebbende, lijkt het mij dat dit het uiterlijk van de oostkant niet verklaart (die waar het dakraam is, en die vorige winter niet geïsoleerd was, vandaar mijn twijfels). Ik nam...
par ddufond
25/12/10, 19:52
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Waarschuwing, ambachtsman in oneerlijke isolatie
antwoorden: 30
views: 13039

...awow... Waar baseer je jezelf dan op om ons te vertellen dat hij oneerlijk is... We hebben tenslotte alleen JOUW versie. Hij moet de zijne hebben, maar omdat we het niet weten... is het heel moeilijk te zeggen. Mijn hele probleem is daar... Nee, je maakt misbruik van mijn woorden,...
par ddufond
25/12/10, 19:12
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Waarschuwing, ambachtsman in oneerlijke isolatie
antwoorden: 30
views: 13039

Het beste wat u kunt doen, is foto's maken van de smeltende sneeuw op uw dak en die van anderen, idealiter op dezelfde foto, en hem laten zien zodat hij de situatie kan corrigeren. Dat heb ik gedaan, maar ik heb geen antwoord. Ik heb de foto echter aangetekend verzonden en kreeg...
par ddufond
22/12/10, 20:23
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Waarschuwing, ambachtsman in oneerlijke isolatie
antwoorden: 30
views: 13039

Waar baseer je jezelf dan op om ons te vertellen dat hij oneerlijk is... We hebben tenslotte alleen JOUW versie. Hij moet de zijne hebben, maar omdat we het niet weten... is het heel moeilijk te zeggen. Mijn hele probleem is daar... Deze heer verwaardigt zich niet om mijn telefoontjes te beantwoorden...
par ddufond
16/12/10, 19:41
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Waarschuwing, ambachtsman in oneerlijke isolatie
antwoorden: 30
views: 13039

Wanneer het dak bedekt is met sneeuw, smelt de sneeuw zeer ongelijkmatig. Ik heb foto's, maar ik kan ze niet bijvoegen. Ik zou graag jouw mening erover willen hebben, maar het was de vakman zelf die mij vertelde dat kijken naar een met sneeuw bedekt dak een goede manier is om de kwaliteit van de isolatie te zien. Daarnaast kan ik...

Zoek Geavanceerd zoeken