Zoek gevonden 5 resultaten

par Corre
10/12/18, 16:18
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Zelfconsumptieproject met Finistère-batterijen
antwoorden: 11
views: 14523

Re: Zelfconsumptieproject met batterijen Finistère

Hallo Petrus, volgens mijn berekeningen (die misschien niet goed zijn...) kost lithium eigenlijk veel minder dan lood als we rekening houden met de volledige levensduur van de batterijen en de diepteontlading waarbij ze gebruikt kunnen worden. Dit is hoe ik het heb berekend: om ze te verslaan...
par Corre
05/12/18, 11:47
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Zelfconsumptieproject met Finistère-batterijen
antwoorden: 11
views: 14523

Re: Zelfconsumptieproject met batterijen Finistère

Hallo Enerc, Hartelijk dank voor deze uitgebreide reactie. Ik heb hieronder enkele van uw opmerkingen genoteerd (onderstreept) en de opmerkingen in het blauw gezet. Als u de forum fotovoltaïsche energie, u wordt daarom op de hoogte gebracht van frequente oplichting. Goed punt. Neem geen bedrijf aan dat belt en aan...
par Corre
04/12/18, 17:14
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Zelfconsumptieproject met Finistère-batterijen
antwoorden: 11
views: 14523

Re: Zelfconsumptieproject met batterijen Finistère

Hallo Thibr, ik begrijp je antwoord niet echt. Ik heb nogmaals duidelijk gemaakt dat mijn motivatie is dat ik een installatie met batterijen wil. Ik heb dus vragen over de keuze van omvormers voor batterijbeheer. Ik wil geen ruzie maken over "po...
par Corre
03/12/18, 11:22
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Zelfconsumptieproject met Finistère-batterijen
antwoorden: 11
views: 14523

Re: Zelfconsumptieproject met batterijen Finistère

Hallo Enerc, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om mij te antwoorden. Op dit moment bestudeer ik nog geen offertes, maar analyseer ik eerder de systemen die op de markt beschikbaar zijn. Wat het omvormergedeelte betreft, wil ik: Een systeem dat zonne-energie en batterijen kan beheren / waardoor elektriciteit kan worden opgewekt...
par Corre
30/11/18, 13:50
Forum : Duurzame energie: zonne-energie
onderwerp: Zelfconsumptieproject met Finistère-batterijen
antwoorden: 11
views: 14523

Zelfconsumptieproject met Finistère-batterijen

Hallo allemaal, ik woon in Finistère, vlakbij Brest. Ik heb verschillende professionals geraadpleegd om offertes te krijgen voor een zonne-energie-installatie voor eigen verbruik met batterijen. Eén van de installateurs biedt mij een installatie met Solarwatt-batterijen aan, maar ik wil deze niet geven...

Zoek Geavanceerd zoeken