Aceton toegevoegd aan brandstof = besparing.

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 03/11/05, 21:42

Ja Gégyx, ik weet niet waarom, maar ik schrijf altijd 1,4L (het was mijn BX14RE ...) en we hebben hetzelfde.

Trouwens, ik liet je de mond van mijn auto ontdekken op Halloween-avond ...

Als je dat ziet, moet je echt onbaatzuchtig zijn om ze een planeet in goede staat te laten ...

Het was Glycero-verf en er waren liters White Spirit nodig om de carrosserie te herstellen (sorry voor de atmosfeer, ik stootte liters VOC uit op 31/10 en 01/11) en de zeehonden en kunststoffen behouden altijd witachtige sporen ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905

par gegyx » 03/11/05, 23:01

Ah, deze heidense festivals! Halloween ... een goede rug, het is identiek aan het geweld van Parijs.

Je auto is prachtig! Maar ik herken het niet ...
Het resultaat zou je niet moeten bevredigen, want om de foto te maken, heb je ook de registratie getagd ...
Uw gewrichten die witachtig worden, zweten aceton niet van de motor in uw dagelijkse files?
Over ecologie gesproken, zouden de lege dakbalken uw verbruik niet moeten verlagen?
Voor de voorruit is het minder grappig.
Het schilderij is 10 jaar oud, en dat is prima, want je gaat het niet doorverkopen. Het is het praktische en het nut dat telt. ; de rest ... Probeer de foto door te verkopen aan de plaatselijke krant, dit zal je niet-jojo-nieuws verbeteren. Sorry, het is sterker dan ik.
Anders, heb je de mogelijke locatie van een propeller in Flagada (soort Shadock met een propeller, op BD van mijn 10 jaar) nader bekeken, op deze beroemde Porsche-motor van 1289 cm3? Hou me op de hoogte.
0 x
Wens =>
Staat om normaal te spreken
zonder voortdurend aangevallen door een aantal mensen, die niets te respecteren, en dit straffeloosheid.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 04/11/05, 13:49

Herken je een Félicia niet? Het is het allereerste model, het diende als een tentoonstellingsvoertuig in Skoda toen de Félicia werd uitgebracht.

Het wordt ook GLXi genoemd en niet super i of comfort, ik hou van het volgende, en het heeft de oude grille, niet degene die volgde die leek op die van de Octavia en vervolgens de Fabia.

De dakbalken zijn er omdat ik werk in de aanloop naar mijn garage en ik vervoer lange materialen ... Trouwens, deze avond heeft me net een enorme boost gegeven en ik verras mijn innerlijke woede in de suite werken die ik van plan ben zo snel mogelijk af te werken ...

Het is normaal dat je nummer niet op het net blijft liggen ...

De gewrichten en de witachtige kunststoffen, het is de verf die in hun oppervlak is afgezet die na verloop van tijd poreus is geworden ... Dus niets te maken met de aceton die ik in de tank doe (ik beef nog niet om mijn hele auto water te geven door 60 ml in mijn tank te doen : Lol: )

Anders ken ik de propeller in Flagada niet ... zelfs als de Shadoks ik ze tijdens mijn jeugd op tv zag ...

Tot ziens Gegyx ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Aceton toegevoegd aan brandstof = besparing.

par Christophe » 10/07/21, 21:43

Dit (heel oude) topic ging verder in dit (oude) topic: verbruik-minder-auto / brandstofbesparende-grace-al-aceton-t1151.html

Ik sluit hier.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten