Milieuvriendelijke Macbook-reparatie

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Basmati26
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 22/06/21, 15:37

Milieuvriendelijke Macbook-reparatie




par Basmati26 » 22/06/21, 15:41

Hallo allemaal,

Ik schrijf dit kleine berichtje om een ​​goed plan met jullie te delen. Ik ben een fan van Apple-producten (helaas..) en ik had een probleem met mijn macbook. Ik wilde hem laten repareren dus ging ik naar Apple, maar de reparatie was veel te duur.

Ik heb een vriend die me vertelde over een gereviseerde macbook-wederverkoper die een milieuvriendelijke reparatieservice aanbiedt in Parijs. De prijs was al veel betaalbaarder en mijn reparatie werd uitgevoerd met gereviseerde onderdelen, dus een positief impactniveau voor de planeet.

Ik heb u de link van de site gegeven als sommigen van u geïnteresseerd zijn en op zoek zijn naar een reparateur die gevoelig is voor het milieu.

-https://www.macrenew.fr/reparationmacbook.html#/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Milieuvriendelijke Macbook-reparatie




par Exnihiloest » 22/06/21, 21:25

Eco-bobo's zijn duidelijk gericht.
Vroeger hadden we wasmiddelen die witter dan wit wasten, en nu hebben we diensten die meer groen dan groen repareren. Eco-verantwoordelijke macboucs zullen blij zijn.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 145-gasten