Laagverbruik lamp met Opto-Edison LED's

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
toniokonso
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 14/05/09, 18:27
Plaats: Parijs

Geen wegloper




par toniokonso » 14/05/09, 19:05

Ik denk dat je een beetje meegesleept wordt Christophe ...
Waarom zou je ervaring beter zijn dan die van Eric72's videoverslaggever?
Ik begrijp dat je in je online winkel veel compacte fluorescenten hebt, maar dat is niet de reden waarom je domme mensen moet behandelen wanneer ze proberen een gevaar aan te tonen.

Het doet me denken aan de goede oude wolk van Tchernobil!

Zijn er nu effectieve LED-lampen, is dat de echte vraag? dat zou voorkomen dat we uit voorzorg fluorescentielampen kopen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 14/05/09, 19:19

Ik heb niets toe te voegen aan het onderwerp ... je hoeft alleen de bovenstaande links te lezen ...

Precies als het je doet denken aan de wolk van Tcherno: wat zeiden journalisten destijds? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 14/05/09, 20:08

Voor al diegenen die denken dat ze EM-golven van compacte fluorescentielampen kunnen vermijden door 220V LED-lampen te plaatsen, het spijt me, maar deze lampen hebben hetzelfde type elektromagnetische emissie als fluorescentielampen.

Dus op dit niveau geen winst tenzij u uw 12V-systeem continu installeert.

In ieder geval zijn deze emissies van het "lage frequentie" type (radiogolven) en dus niet gerelateerd aan "ultra hoge frequentie" wifi, draadloze telefoon, gsm ..., noch met "extreem lage frequentie" inclusief 50hz.

het beste is om te zoeken naar de risico's van elk van deze categorieën voordat u zich laat meeslepen.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 14/05/09, 20:20

delnoram schreef:Voor al diegenen die denken dat ze EM-golven van compacte fluorescentielampen kunnen vermijden door 220V LED-lampen te plaatsen, het spijt me, maar deze lampen hebben hetzelfde type elektromagnetische emissie als fluorescentielampen.


Precies, ik durf het maar te zeggen! Het is het transformatiecircuit dat een EM-veld creëert en NIET het principe van de TUBE !!

Didi !!

delnoram schreef:Dus op dit niveau geen winst tenzij u uw 12V-systeem continu installeert.


Ja, maar dat verplaatst alleen het probleem ...

delnoram schreef:In ieder geval zijn deze emissies van het "lage frequentie" type (radiogolven) en dus niet gerelateerd aan "ultra hoge frequentie" wifi, draadloze telefoon, gsm ..., noch met "extreem lage frequentie" inclusief 50hz.

het beste is om te zoeken naar de risico's van elk van deze categorieën voordat u zich laat meeslepen.


Exact! Dat is wat ik probeer ze te laten begrijpen ... maar toch geven TF1 en FR2 een vergelijkbare intoxicatie door ... :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 14/05/09, 20:56

Christophe schreef:
delnoram schreef:Dus op dit niveau geen winst tenzij u uw 12V-systeem continu installeert.


Ja, maar dat verplaatst alleen het probleem ...



Ja, zeker, maar in de toestand waarin we de transformator van de plaats van leven verwijderen, verlagen we de kracht van de golven en daarmee het risiconiveau (ook hier verandert de keuze van de transformator het type golven)
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 15/05/09, 20:55

E72 is Vrp ter plaatse?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 15/05/09, 21:05

eric72 schreef:[...] hier voor mijn bronnen! [...]
Het beantwoordt mijn vraag over recyclingcijfers niet echt ...
Ik begrijp niet waarom ik dit type site zou vertrouwen, die cijfers citeert zonder enige bron of enige wetenschappelijke nauwkeurigheid!
Voorbeeld:
Pierre Le Ruz, wetenschappelijk directeur van het Center for Independent Research and Information on Electromagnetic Radiation (CRIIREM), werd gewaarschuwd door de pacemakerdragers die nabij deze lampen elektromagnetische interferentie hebben ondergaan, en bevestigde: "We hebben onder andere gemeten harmonische radiofrequenties tot 200 volt per meter, terwijl de huidige grenswaarde 27 volt per meter is. "

Hoe ver van de lamp?
Iedereen die ooit metingen van elektrische velden heeft gezien, weet dat ze zeer snel afnemen ...
Zo kan een simpele kabel in een muur een veld tot 60 tot 80 V / m tegen deze muur creëren: moeten we elektrische omhulsels in de muren verbieden?

Ik hou er niet van om bevooroordeelde informatie te verspreiden ... : Roll:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten