Actie St kita: planten fruitbomen overal!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 21/02/09, 19:14

vtajmb schreef:uw waardering voor mijn gevaarlijke kant vleit me; uw zekerheid om mij een man te maken die "alles beheerst" lijkt mij een beetje onnodig.
Ik verkeer in permanente onzekerheid; daarom observeer ik, reflecteer ik, beslis ik, handel ik en observeer ik opnieuw.
Voor mij zal de natuur het laatste woord hebben: je moet plantaardig kunnen zijn met het plantaardig. ik hou van de aarde; Ik definieer mezelf als een sedimentair.
Maar hier hoef je me niet te geloven.



er zijn mensen die een veld kopen en het gras zien groeien

en mensen die op de achtergrond het park van versaille en aandacht voor het onkruid


zoek oplossingen in plaats van confrontatie

je laat me mijn tijd verspillen, ...
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 21/02/09, 19:41

als een baby opgroeit in een steriele omgeving

aangekomen op volwassen leeftijd zal hij niet in staat zijn om deze plaats te verlaten

zijn het immuunsysteem hem zou doden, ...


en ja, ik denk dat je de natuur wilt beheersen

de natuur heeft miljarden jaren vreedzaam met elkaar gevochten om ons te ontwikkelen en te ontwikkelen

Mendelejevs schilderij is nog niet eens compleet en je wilt dingen beheersen

en als je de hypocriet met jezelf wilt spelen, doe dan wat je wilt

maar wees niet je slachtoffer
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 21/02/09, 23:39

http://www.greenpeace.org/belgium/fr/about/contact

vertel hen over de actie St Kita alsjeblieft, ...
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 21/02/09, 23:50

excuseer me omdat ik rauw en slecht gepolijst ben

je neemt me voor een pop



maar ik ben een eerste klas internetbestuurder

al mijn vliegmachines staan ​​in de handleiding en zijn dat altijd geweest

het verschil

is dat ik technologie heb

en je hebt hem gebabbeld en gepocheerd, ...
0 x
vtajmb
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/06/05, 05:24




par vtajmb » 22/02/09, 06:25

Mensen die mij kennen, weten dat ik niet hypocriet ben en dat ik me niet als slachtoffer gedraag. Met mij gaat het goed en ik neem aan wat ik heb gedaan, en ook wat ik heb gemist. Ik ben verrast dat iemand die mij niet kent zo'n abrupt en definitief oordeel over mij heeft. Het zou interessant zijn als je om beurten zou praten, je zou verbaasd zijn om alle vriendelijke woorden te zien die je me hebt gekwalificeerd. Wie ben jij om te geloven dat je me op die manier mag beoordelen?

Ik heb u niets te bewijzen; ik heb je niets te verkopen; Ik volg mijn route door mezelf te verrijken door uitwisselingen met mensen die me accepteren zoals ik ben, die me niet beoordelen zonder me te kennen, die me laten zien wat ze doen, die geïnteresseerd zijn in wat ik doe; zo vorder ik. En dat is wat ik je toewens.

Ik zie je niet voor een marionet. Ik nodig je ook uit om me nog eens te lezen en me te laten zien waar ik je een marionet heb genoemd en waar ik een oordeel over je heb uitgesproken!

Ik heb eigenlijk nooit geld gehad. Ik heb het gewoon heel erg gemist. Bovendien ben ik pas echt in geld geïnteresseerd als het op is.

Ik weet niet wat een internetdriver is, laat staan ​​eersteklas. Ik beoefen IT echter sinds 1982. Mijn twee jongens hebben er hun beroep van gemaakt en hebben nooit met mij over deze kwalificatie gesproken...

U beweert de technologie te hebben. Ik weet niet wat je ermee deed. Van mijn kant heb ik alleen de ervaring van een leven lang werken (binnenkort 48 jaar oud). Ik heb geleerd door fouten te maken, ze toe te geven en ze te herstellen wanneer ik maar kon. Ik werkte ook veel met mijn handen (we zijn ver verwijderd van de blabla waarin je me graag opsluit). Ik heb veel waargenomen.

Ik had ook het geluk dat ik in mijn jeugd een grootvader ontmoette die de technologie niet had: hij moest bij 9 anderhalf jaar werken omdat zijn ouders erg arm waren. Bijna vervaagd, had hij een geweldig gevoel van waarneming. Hij had veel dingen begrepen over de aarde, de lucht, de planten, de dieren. Ik ben hem veel meer verschuldigd dan ik van technocraten heb gekregen! Ik ben erg trots dat ik alleen mijn certificaat van studies heb; mijn universiteit, dit zijn de velden ... mijn kennis is een leven op het werk.

Als op een dag, door onzin, het menselijk ras verdwijnt (vanwege zijn "technologie"), zal de natuur snel (enkele tienduizenden jaren) zijn rechten terugnemen en onze wandaden uitwissen...
0 x
JMB
vtajmb
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/06/05, 05:24




par vtajmb » 22/02/09, 06:35

wanneer je praat over je vliegmachines, zijn het dan levensgrote vliegtuigen? schaalmodellen? virtuele machines op een computer?
Wat betekent "ze staan ​​in de handleiding en zijn altijd geweest"?

Toen ik luchtvaart beoefende, was het de ULM. Ik heb echt gevlogen met een door mij gebouwd apparaat. In de lucht, geen blabla. We zijn erg klein, en als het misgaat, moeten we terug naar de grond komen, zo mogelijk ongeschonden... dat maakt je bescheiden.

Ik ben van plan binnenkort weer te vliegen, met een heel eenvoudige machine, nog meer dan de eerste. In de tijd van bling bling, van altijd meer, van technologie, werd ik een fervent aanhanger van altijd minder. Iedereen heeft zijn eigen manier
0 x
JMB
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 22/02/09, 13:22

welkom


internetstuurprogramma in handmatige modus


hoe uit te leggen?


volg niet de menigte?

zoek de info check en verander de deal

dingen verbeteren

sommigen zijn hier om te paraderen en te doen alsof


en andere zijn de missie, ...



Ik wil niet ruzie maken of vechten

Ik probeer informatie te verspreiden en te bespreken om er te komen

Ik wil dingen veranderen

dat de zon voor iedereen schijnt
voor de natuur, mensen, ....


daarom zeg ik je dat ik geen tijd heb



sorry als je denkt dat ik een misbruiker ben



en bedankt aan diegenen die me helpen
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 22/02/09, 13:43

Ik ben jong


maar ik kom niet uit de bling bling-generatie



Ik ben oud


maar ik ben geen nep-rocker



bescheiden?



Ik heb technologie in puin om te spugen
en ik heb technologie om te leren en aan te passen



en ik heb geen tijd om te spelen

Ik ben geen zakenman
Ik ben een vulgair werkloze persoon

bel ook profiteur van het systeem

Vreemd genoeg is het het systeem dat me alleen maar ten goede komt ...
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 22/02/09, 13:54

wat je noemt gebrek aan bescheidenheid, ...

het kan komen doordat ik het zat ben om het juiste antwoord te geven en alleen maar gaten in mijn zakken heb,...



Ik ben geen moeder Theresa en nog minder zuster Emanuel


Ik ken velen die zullen blijven wanneer ik het sluit

en ik ken ook veel mensen die op zoek gaan zijn naar een andere grote kip zoals ik, ...


en ik wil niemand,

Hoe dan ook, god is er, ...


10 x wat zei je tegen mij?


: Lol:
0 x
recyclinage
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1596
Inschrijving: 06/08/07, 19:21
Plaats: kunstenaar land




par recyclinage » 22/02/09, 14:08

vtajmb schreef:wanneer je praat over je vliegmachines, zijn het dan levensgrote vliegtuigen? schaalmodellen? virtuele machines op een computer?
Wat betekent "ze staan ​​in de handleiding en zijn altijd geweest"?

Toen ik luchtvaart beoefende, was het de ULM. Ik heb echt gevlogen met een door mij gebouwd apparaat. In de lucht, geen blabla. We zijn erg klein, en als het misgaat, moeten we terug naar de grond komen, zo mogelijk ongeschonden... dat maakt je bescheiden.

Ik ben van plan binnenkort weer te vliegen, met een heel eenvoudige machine, nog meer dan de eerste. In de tijd van bling bling, van altijd meer, van technologie, werd ik een fervent aanhanger van altijd minder. Iedereen heeft zijn eigen manier



en als het gaas is

er is een manier om een ​​zolis ulm te maken, ...



het is mijn droom om een ​​buskaart in elke zone te hebben
en vind een goed paar basketbal, ...
om over de hele wereld te reizen
en verander het, ...



maar je hebt niets gezien of gelezen

Ik ben gewoon een vreemde vreemdeling die komt om het brood te eten van ...

Nog een werklozen die poepen zijn, ...

je ziet het soort man die blij moet zijn om 300 € per maand te hebben

de man die als hij bij 15 aankomt geen deuntjes meer heeft
en aan wie het raadzaam is om apparatuur te kopen om service te verlenen aan de gemeenschap, ...

en wie de gemeenschap niets zal geven
Ik moet mezelf gelukkig vinden?


er is een verschil tussen ik ben joods en ik zie alleen het geld

en ik ben een mens. Ik zie alleen gezond verstand en heb moeite om te overleven
monnaitairement



twee gewichten twee man
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 236-gasten