Boiler brandstof koppeling en insert boiler

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Sherco49
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 08/01/17, 18:34
x 1

Boiler brandstof koppeling en insert boiler




par Sherco49 » 08/01/17, 19:26

Dag
dit onderwerp wordt op veel manieren behandeld, met soms tegenstrijdige informatie, maar laat me in ieder geval geen duidelijk beeld geven van wat mogelijk is of niet.
Ik ben van plan om een ​​ketel water 12kw insert te installeren in mijn open haard, dat is het tegenovergestelde van mijn 32kw ketel brandstof, om niet om de calorieën die tijdens de winter uitbraken verspillen
een eenvoudige verbinding kan worden gemaakt via de s / sol, of is al geïnstalleerd het circuit van levering van de radiatoren (gietijzer)
het huis van 1975 is groot genoeg, er zijn 10-radiatoren op 3-vloeren, slechts een van de gratis.
Mijn belangrijkste vraag is of ik eenvoudig de uitlaat van de warme boiler kan aansluiten op de ketelretour en de warme ketelvoeding naar de ketelinlaat
Ik ben van plan om een ​​laddomat21 achter de ketel en de elementen van beveiliging tegen oververhitting (koud water en klep) te plaatsen
Mijn redenering is dat het rendement van het circuit op de ketel (door de verwarmingsketel verwarmd) weer in de verwarmingskring door 4 wegklep wordt toegevoerd, of ga in de ketel, waaruit blijkt dat het niet noodzakelijk waarin. Is het haalbaar?
Ik vraag me altijd af of het essentieel is om in dit geval een buffertank te plaatsen
Ik heb geen verwarmingsregeling buiten thermostatische kranen
de ketelcirculator werkt continu tijdens de verwarmingsperiode
een ander verhoor, er zullen twee circulatiepompen in serie zijn wanneer de Laddomat zal werken, is het mogelijk?
Ik sluit een diagram in
installeer boiler.JPG


Bedankt voor uw mening
1 x
F Moreau
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 05/11/17, 16:14
x 1

Re: Koppeling Brandstofketel en ketelinzetstuk




par F Moreau » 05/11/17, 16:27

Jammer dat er geen antwoord was, ik ben in dezelfde zaak ...
Omdat je uiteindelijk voor deze assembly koos, ben je tevreden?
Ik ga door met zoeken naar informatie over vergelijkbare onderwerpen (maar houtketelgekoppelde olie is anders dan houtkachel met gekoppelde olie ...)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 414-gasten