Zoek gevonden 74 resultaten

par Kedar
01/02/12, 20:45
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181285

ha dat zie ik straks wel, de zomer was in ieder geval top maar de winter niet!! :schok:
par Kedar
01/02/12, 15:32
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181285

Dag iedereen ! Het is lang geleden dat ik op internet ben geweest! Ik heb mijn 21 naar de schroothoop gebracht, hij heeft vorig jaar in totaal 370 km gereden omdat hij "moe" was, het chassis was roestig en de controller wilde hem niet meer!!! Ik heb er nog een gekocht, uit de eerste hand bij 000 km...
par Kedar
20/08/06, 10:43
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181285

hallo
het is een atmosferische diesel R21, ik denk dat de video minstens 1 1/2 jaar oud is. Ik zou graag willen weten of iemand deze persoon kent om zijn perspectief te hebben.
Voor de terugslag van mijn R21 td: geen probleem, integendeel! 312000 KM en binnenkort de technische controle (we gaan lachen)

@+
par Kedar
04/06/06, 19:44
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Een voertuig reist 2885 km af met een liter ethanol
antwoorden: 17
views: 9612

als ik mag: als je van lezen houdt en geïnteresseerd bent in ons verre verleden en onze toekomst
Anton Parks “het mysterie van de donkere sterren” €25
we leren een aantal zeer interessante dingen, zelfs over streken! :?
par Kedar
02/06/06, 22:01
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Waarschuwing GEVAAR: teken
antwoorden: 30
views: 25743

hallo, ik ben vorig jaar in mijn nek gestoken en vreemd genoeg duurde het een aantal dagen voordat ik besefte dat ik een "inwoner" had, toen ether en verwijdering, grote puistjes en gelukkig was mijn dochter ziek omdat de dokter me onmiddellijk een anticonceptiemiddel voorschreef -biotisch omdat ik een groot puistje had...
par Kedar
02/06/06, 21:52
Forum : Media en nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ...
onderwerp: Een voertuig reist 2885 km af met een liter ethanol
antwoorden: 17
views: 9612

welkom
het is waar dat de Shell die deze marathon deed de wereld vertelde: zie wees niet bang wanneer er meer olie zal zijn die we enkele duizenden KM kunnen maken met 1 liter! dus consumeer !!!
par Kedar
02/06/06, 21:40
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: Brandstofbesparing: turbulentie generator
antwoorden: 191
views: 179637

Goedenavond zou iemand plannen of meer technische informatie kunnen geven om tot realisatie te komen
dank u
par Kedar
02/06/06, 21:23
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181285

Goedenavond en we hebben het geluk dat we zulke briljante ideeën hebben voor depollutie!
par Kedar
28/05/06, 22:43
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181285

hallo Pitmix, helaas kan ik maar een paar seconden video lezen (ik weet niet waarom...) over quanthomme, wat goed nieuws..... http://www.vortexvalve.com/ Ik weet niet wat dat het de moeite waard is, maar aan de andere kant is het dankzij de draaikolk dat ik Pantone, de econologie, heb leren kennen, die...
par Kedar
28/05/06, 11:56
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Renault 21 gedoteerd water
antwoorden: 185
views: 181285

hallo wat betreft de rooktest: Ik heb het witte doek niet getest omdat ik eerlijk gezegd niet denk dat het lang wit blijft helaas, maar ik kan wel zeggen dat als het druppelsysteem niet werkt de auto rookt bij het optrekken!! Ik moet gewoon terugkijken...

Zoek Geavanceerd zoeken