zolder isolatie quotes

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
dodo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 353
Inschrijving: 16/01/10, 22:47




par dodo » 06/10/10, 20:54

Ik had net een ander voorstel uit een doos die ik kende van mond tot mond.

het enige probleem is dat het me adviseert om 20 cm isolatie en de lainde-rots te plaatsen, en geen watten omdat er niet voldoende terugslag is.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/10/10, 00:03

De meningen zijn variabel, vaak afhankelijk van de interesse, maar steenwol profiteert van dezelfde achteruitgang als asbest, die een jaar eerder 60 tot 100 was gedaald voordat het verbannen werd, ter bewustwording van het gevaar voor overlijden totaal onderschat !!
Steenwol is van verschillende soorten maar met bepaalde gevaren, irriterend en veelbesproken vanwege de gevaren op de lange termijn, veel meer dan glaswol !!

Cellulosewatten vanwege de gevaren ervan hebben al eeuwen een recessie die gelijk is aan die van cellulose, zoals katoen, met minder voor boriumzouten, die dieren en schimmels beschermen.
0 x
Louange7575
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 09/12/10, 18:12

Maak zoveel mogelijk vergelijkingen




par Louange7575 » 02/08/11, 20:49

Hallo ! Persoonlijk vind ik het het beste om een ​​vergelijking te maken citeer isolatie van buitenaf.
0 x
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 03/08/11, 10:32

Hallo, twee punten.
de eerste is op de prijs die ik denk dat je het hebt over de aanbetaling van koolzuur als je praat over de tas 12.5kg heeft 19.6 euro's.
Hier heb ik ze gekocht tot de dag dat ik een wederverkoper vond die exclusief op dit gebied is en die ik bij 1.32 tegen 1.56 heb gekocht.
Ik had een korting van 10% omdat ik volledige pallets 21-tassen nam.
Als u een 5-pallet gebruikt, is dit 15%, in elk geval is dit ref 09 / 10.

De tweede is de belastingvermindering, ik ben zo veel, ik wist zeker dat ik recht had op niets en luisterde naar bfm die elk jaar een hoofd van belastingen maakt, die de vragen van een luisteraar hebben zei zo goed, als het isolatie is, hebt u recht op 25% van de materialen.

Dus leg ik het op mijn verklaring, op het kleine boekje dat hij hecht aan de verklaring dat er een verwijzing naar was.
En tot nu toe geen nieuws van de controllers.
volgen.
a + claude
0 x
stephel
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 04/04/12, 11:28

zolder isolatie prijs




par stephel » 04/04/12, 14:24

om de eerste vraag te kunnen beantwoorden, zou men moeten weten hoeveel vierkante meter men het over heeft. voor de prijzen is het noodzakelijk om te tellen tussen 15 en 50 euro van de m2 afhankelijk van het type isolatie. Zie dit artikel over prijzen:

devis-isolation-combles.fr/prix-isolation-combles.php
0 x
sertop
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 22/01/13, 19:49




par sertop » 30/01/13, 00:35

Hallo,
Wat betreft het doe-het-zelf-aspect: isoleren door watten te blazen is ook voor particulieren mogelijk. veel materiaalverkoper biedt de verhuur van een "sneeuwblazer" aan. Persoonlijk had ik de mogelijkheid om wat katoenen daken te maken. de installatie (soufflé) is vrij eenvoudig, als je methodisch bent.

Wat betreft de relevantie van de dakisolatie ondanks de zwakke muurisolatie, zou ik nog altijd de neiging hebben om het dak te doen dat overeenkomt met 35% van de verliezen van een huis als ik me niet vergis.

Een ander punt waarmee naar mijn mening ook rekening moet worden gehouden, hoewel het moet worden gematigd afhankelijk van de aard van het frame en de aanwezigheid van een ventilatiesysteem of niet, is luchtdichtheid. Als er een grondige renovatie gepland is op uw zolder, kan het van belang zijn om de "parasitaire" luchtkanalen te behandelen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 76-gasten